wat is er gebeurd dan ? damnz wat heb ik gemist ???quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:59 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Door sniper gunfire op Tahrir?
Dan kunnen we er altijd nog een twitterfeed site van maken toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Stel dat SM hier niet blij mee is, gebeurt er met de site? Ik neem aan dattie dan off gaat?
wastskuburt ? volgens mij nou herhaling van gisteren op AJE?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:59 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Keren de livestreams weer terug: hele plein leeg.
Was net 10min lang live sniper gunfire te horen op Tahrir, 3 doden bevestigdquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:00 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
wat is er gebeurd dan ? damnz wat heb ik gemist ???
Dates?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:01 schreef horned_reaper het volgende:
RiverDryFilm I've been offered bread, water or dates at least ten times in the last hour. Such a sense of community persevering. #jan25 #egypt
Dat is gewoon zo, kom op zeg. Alsof Mubarak ook maar iemand met een eigen mening daar neerzet.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:01 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Was net 10min lang live sniper gunfire te horen op Tahrir, 3 doden bevestigd
Nee.... het is op dit moment redelijk rustig op het plein.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:01 schreef Toverheks het volgende:
echt he, denk dat ze nu bezig zijn met alles kort en klein te slaan zolang deze Pipo op elke zender te zien is, heb er geen goed gevoel over.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:59 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Keren de livestreams weer terug: hele plein weg.
Alle live is eruit, journalisten worden opgepakt "voor hun eigen veiligheid" en omdat "ze de pro's onnodig provoceren"quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:02 schreef Darklight het volgende:
Komen er straks wel weer livestreams? Ga ik ff bier halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |