http://188.165.245.101/quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:55 schreef Bartholomaeus het volgende:
www.downwithmubarak.com
krijg nog steeds reclame.
ik ook, maar gaat altijd trager bij UPC, helaasquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:55 schreef Bartholomaeus het volgende:
www.downwithmubarak.com
Zoals ik al zei - Mubarak in Disguise.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:55 schreef Refragmental het volgende:
Die vent slaat helemaal door!!!!!
Nu zegt hij dat de anti overheid protestors de liefde voor de president waren aan het onderdrukken.
De protestors zijn volgens hem de onderdrukkers
Voeg even google analytics toe, dan zie je waar de bezoekers vandaan komen, welke sites naar de site linken etcquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:55 schreef Floxxx het volgende:
downwithmubarak.com heeft nu een teller die elke 5 seconden automatisch wordt geupdate
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:56 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Voeg even google analytics toe, dan zie je waar de bezoekers vandaan komen, welke sites naar de site linken etc
quote:4.34pm: British student Simon Hardy (see 3.53pm) travelled to Cairo out of solidarity with the protesters and to witness a historic event.
Speaking on the edge of Tahrir Square, as gunshots sounded, he said:
These shots rang out about 45 minutes ago and it seemed like two protesters were killed. I don't know who they were ... Some of us are out here from Britain; we wanted to come out and experience what is happening in Egypt. It is the Middle East's 1989. It is important that people can come out here and really see what's going on, because this is absolutely historic.
Hardy, who is a 29-year-old student of international relations and politics, said: "I am experiencing politics as it is," as more shots rang out.
It is not protest tourism, it is a basic act of solidarity. People are glad we are here. It is bit like the international brigades who went to Spain to fight Franco. I don't think those people were tourists.
Asked if he was concerned for his safety, he said: "A little bit, but I've been on demonstrations in Britain in the last few months, when riot police beating people up and acted in a terrorising way."
Dat is een goeiequote:Op donderdag 3 februari 2011 17:56 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Voeg even google analytics toe, dan zie je waar de bezoekers vandaan komen, welke sites naar de site linken etc
En "We gaan dit onderzoeken en straffen die mensen.'quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:55 schreef RobertVH het volgende:
''so far we think the pro mubarak supporters came individually, no one was instructed"
Smerig he? En terwijl die vent lult weet niemand nu wat er gaande is daar.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:55 schreef Refragmental het volgende:
Die vent slaat helemaal door!!!!!
Nu zegt hij dat de anti overheid protestors de liefde voor de president waren aan het onderdrukken.
De protestors zijn volgens hem de onderdrukkers
Link drijft al rond op twitter, maar the more the merrierquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:56 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Kan ik het al naar sandmonkey twitteren?
Bij mij doet ie het gewoon met UPC..quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:55 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
ik ook, maar gaat altijd trager bij UPC, helaas
Het probleem is al bekend!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:55 schreef Bartholomaeus het volgende:
www.downwithmubarak.com
Nouja, zolang de site direct offline wordt gehaald als SM aangeeft het er niet mee eens te zijn kan het geen kwaad, denk ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:57 schreef Strani het volgende:
De site doet het bij mij inmiddels ook. Pien85 heeft wel gelijk trouwens. Eigenlijk zou de mirror nog even offline gehaald moeten worden totdat Sandmonkey bevestigt dat hij er mee instemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |