Heerlijke dorstlessende appels!quote:
En toen begon ik over combichrist want ik vind het leuk dat ik er morgen heengaquote:
hahaha of juist welquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:45 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik wou eigenlijk als TT 'next time you open your mouth, I'll put my fist down your throat' doen. Maar dan krijgen we geen leuke nieuwe mensen hier denk ik.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:45 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik wou eigenlijk als TT 'next time you open your mouth, I'll put my fist down your throat' doen. Maar dan krijgen we geen leuke nieuwe mensen hier denk ik.
Vraag me eigenlijk af of het past.quote:
Freaky!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vraag me eigenlijk af of het past.
wheheh ik luister this shit will fuck me up over de geluidsinstallatie van mn vriend en ik hoor opeens dingen die ik nooit eerder gehoord heb in dit nummer. Net glasgerinkel.
Inderdaad.quote:
Doei oogappeltjequote:
ahh nouquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Er komen nog steeds maar 3 mensen
Die kwam toch niet als er maar 4 mensen kwamen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:57 schreef NBT het volgende:
4 toch? of komt tdrone helemaal niet meer nu?
Alweer wegquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:58 schreef DevilsWhore het volgende:
NBT waar zijn je boobs gebleven?
meer mensen overhalen dus nogquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Die kwam toch niet als er maar 4 mensen kwamen?
quote:
Misschien toch die andere TT proberen?quote:
gheghequote:Op donderdag 3 februari 2011 18:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Misschien toch die andere TT proberen?
Ik weet het nog steeds niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:03 schreef NBT het volgende:
[..]
gheghe
Kom jij nou? of ben je echt te druk?
quote:
moet ik nu alweer masturberen?quote:
Dank je, nee inderdaad ik ben ook 12 jaar ouder en zulks. Erg groot verschil-generatiekloofquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zero is wat jonger
Maar ik vind je wel superlief
Ja, Mij!quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
moet ik nu alweer masturberen?
dat valt toch wel meequote:Op donderdag 3 februari 2011 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je, nee inderdaad ik ben ook 12 jaar ouder en zulks. Erg groot verschil-generatiekloof
Ik vind het toch nog al wat. Ik ging al naar de middelbare school toen Choco nog een baby was.quote:
Nja het gaat ook meer om mijn vrij kinderlijke gedragquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je, nee inderdaad ik ben ook 12 jaar ouder en zulks. Erg groot verschil-generatiekloof
Alsof ik me altijd (op FOK) volwassen gedraag. Maar ik ben best welserieus ingesteld ja, dat weer wel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nja het gaat ook meer om mijn vrij kinderlijke gedrag
Ik ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar ik ben best welserieus ingesteld ja, dat weer wel.
Ik kan ook wel serieus zijn, alleen op FOK! nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alsof ik me altijd (op FOK) volwassen gedraag. Maar ik ben best welserieus ingesteld ja, dat weer wel.
In CRE wel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik kan ook wel serieus zijn, alleen op FOK! niet
Gelukkig maarquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik niet, ben hier speciaal voor jou gekomen
Ik ook hoor, moet bijna etenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig maarMaar ik denk dat ik hier zo ook weg ben...
quote:
Daagquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:34 schreef Bos81 het volgende:
Ben even ca 1.5 uur weg. Tot later vanavond
Aawh arme jijquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
komt zo thuis en an gaan we boodschappen doen.
En ik heb barstende koppijn.
Nee heb al gegeten, even naar een soort van auti-cafequote:Op donderdag 3 februari 2011 18:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daag![]()
Eet smakelijk denk ik !
[..]
Aawh arme jijHoofdpijn is zo vervelend altijd
Ah oke, succesquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee heb al gegeten, even naar een soort van auti-cafe
ja inderdaad. Het stonk hier (kat die de kattenbakinhoud uit de kattenbak gooit + mijn gerookquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daag![]()
Eet smakelijk denk ik !
[..]
Aawh arme jijHoofdpijn is zo vervelend altijd
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee heb al gegeten, even naar een soort van auti-cafe
Wierook vind ik altijd zo stinkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja inderdaad. Het stonk hier (kat die de kattenbakinhoud uit de kattenbak gooit + mijn gerook), dus heb ik even wierrook aangedaan, maar ik krijg van sommige wierrook barstende koppijn.
Dus nu raampje open en hopen dat het overgaat.
Wat ga je eten?
Eetsmakelijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Goed, maar ik ben eten, dus tot straks denk ik![]()
Er is maar een klein raampje dat open kan hier. :Cquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wierook vind ik altijd zo stinkenal is kattenbaklucht + rook ook niet heel lekker..
Raam open was slimmer geweest om mee te beginnen denk ikMaar hoop dat t over gaat
hihi snel aan werken danquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:55 schreef QuincydeKoster het volgende:
Oh my god mijn engels is rampzalig xD
Hoin tiedroonquote:
Vind ut zelf rampzalig dan als ik het terughoor xDquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hihi snel aan werken dan
[..]
Hoin tiedroon
oehh ik ga zo even luisterenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:57 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Vind ut zelf rampzalig dan als ik het terughoor xD
Dit filmpje opgenomen (Pokemon unboxing) en vind het echt rampzalig klinken
Dat van mij ook tegenwoordig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:55 schreef QuincydeKoster het volgende:
Oh my god mijn engels is rampzalig xD
ok, gezelligquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:03 schreef tdrone het volgende:
dit liedje is heel populair in belgie ik vind het een beetje raar maar het blijft wel in je hoofd hangen:
quote:
hup aan het werk danquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Er is niks, maar ik verspil mijn tijd.
aawh wat is er gebeurt schatje?quote:
geen zinquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hup aan het werk dan
[..]
aawh wat is er gebeurt schatje?
Ja zit je gezellig aan de bar komen er op eens een paar mensen naast je staan en die beginnen wat druk te doen, daar kan ik gewoon net niet tegen, zeker als ik zoals vandaag best wel veel gedaan heb.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hup aan het werk dan
[..]
aawh wat is er gebeurt schatje?
Ga dan niet klagen dat je je tijd aan het verspillen bentquote:
Ach gut dat is vervelend jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja zit je gezellig aan de bar komen er op eens een paar mensen naast je staan en die beginnen wat druk te doen, daar kan ik gewoon net niet tegen, zeker als ik zoals vandaag best wel veel gedaan heb.
Maar maarquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ga dan niet klagen dat je je tijd aan het verspillen bent
[..]
Ach gut dat is vervelend ja
Hayquote:
Ja tochquote:
OV, als jij je ogen dicht doet, houdt dan je hart op met kloppen?quote:
dat had ik je van te voren kunnen vertellenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:19 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga nooooooooooit meer op 4chan links klikken
Een panda is toch zwart-witquote:
a lifechanging experiencequote:Op donderdag 3 februari 2011 20:19 schreef kanovinnie het volgende:
Ja echt?hebben die zulke lange staarten dan?quote:
Ohjeej, wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:19 schreef kanovinnie het volgende:
Kennelijk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja echt?hebben die zulke lange staarten dan?
Wasberen zijn grijs toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
volgens mij is dat gifje een wasbeer?
Ik heb ht geprobeert het werkt egt hor xdquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja toch![]()
[..]
OV, als jij je ogen dicht doet, houdt dan je hart op met kloppen?
Neequote:Op donderdag 3 februari 2011 20:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb ht geprobeert het werkt egt hor xd
maar merel als jij je hand van achter tussen je benen doet en dan om 1 been vasthoud en die andere om je nek moet je dan poepen?
Katbeer.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:22 schreef tdrone het volgende:
hier voor de twijfelaars:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kleine_panda
Leugensquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:22 schreef tdrone het volgende:
hier voor de twijfelaars:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kleine_panda
althans CC de dierenverzorgerquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Leugens
Panda's hebben volgens mij niet zo'n lange staart
Misschien heeft ie extensions.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Leugens
Kleine panda's welquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Leugens
wikipedia liegt nooit en ik kan het weten want ik heb die pagina net zelf in elkaar geflanstquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Leugens
Bahquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ow bij een vriend van mij wel
Toch zien ze er als kleine panda's heel anders uit dan als grote panda'squote:Op donderdag 3 februari 2011 20:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
http://www.google.nl/imag(...)=wi&biw=1366&bih=677
Evolutie
Ja he.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Toch zien ze er als kleine panda's heel anders uit dan als grote panda'sde misleiding
Kleine panda's lijken net op katten met een ander hoofd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Toch zien ze er als kleine panda's heel anders uit dan als grote panda'sde misleiding
jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja he.
Jij had baby panda's verwacht zeker
berenpak2quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb een foto van mij in berenpak![]()
nu kan er natuurlijk maar 1 reactie volgenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb een foto van mij in berenpak![]()
Heb ze al een keer gepost geloof ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:32 schreef tdrone het volgende:
[..]
nu kan er natuurlijk maar 1 reactie volgen
PICS!
jaaa! ik heb ze gezien, was zo cutequote:Op donderdag 3 februari 2011 20:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heb ze al een keer gepost geloof ik
Ik heb in de bioscoop vorige week de trailer gezien. Leek me wel boeiend.quote:
Hahhaquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jaaa! ik heb ze gezien, was zo cute
Hij blijft liefquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahha
En voor Tdrone
[ afbeelding ]
Komt vandaag uit in de bios, met Nathalie Portman, gaat over het zwanenmeer, hele interessante film.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb in de bioscoop vorige week de trailer gezien. Leek me wel boeiend.
Normaal boeit ballet me vrij weinig, maar de review van Martijn heeft me toch overgehaald. En Nathalie Portmanquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahha
En voor Tdrone
[ afbeelding ]
Nee, ik rijd geen brommer. Maar zo komen ze dus wel langs de deuren.quote:
Daar moet ik een pizza bestellenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik rijd geen brommer. Maar zo komen ze dus wel langs de deuren.
Het gaat aan de ene kant wel over ballet, maar aan de andere kant is het zo psychologisch gericht dat het er ook weer niet over gaat.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Normaal boeit ballet me vrij weinig, maar de review van Martijn heeft me toch overgehaald. En Nathalie Portman.
Ze wil je doenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:37 schreef kanovinnie het volgende:
waarom praat 't vriendinnetje van mijn broertje zo vaak tegen mij?
Stiekem vindt ze jou leukquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:37 schreef kanovinnie het volgende:
waarom praat 't vriendinnetje van mijn broertje zo vaak tegen mij?
Dat had ik ook gelezen ja. Ben wel benieuwdquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het gaat aan de ene kant wel over ballet, maar aan de andere kant is het zo psychologisch gericht dat het er ook weer niet over gaat.
Weet niet of ze Pizza hebben, en volgesn mij zitten ze alleen in de regio Rotterdamquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Daar moet ik een pizza bestellen
Ik heb m samen met vriendlief gekekenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat had ik ook gelezen ja. Ben wel benieuwd.
Nou en, ze vindt je te geilquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
heeft ze haar vriendje voor
[..]
maar dat is van mij
Ga OV schilderenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:40 schreef 92Merel het volgende:
Weet iemand nog iets dat ik hier nog bij kan maken? Hij moet nog 4x zo groot worden..
[ afbeelding ]
ja ik bedoelde zijn hoofdquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee. Het moet eraan vast zitten eh.
Die heb ik gister ook gedownloadquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:41 schreef Zeroku het volgende:
Ohja, The Social Network moet ik ook nog kijken.
ben ik geil?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou en, ze vindt je te geil
Despiable Mequote:Op donderdag 3 februari 2011 20:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Die heb ik gister ook gedownload
Samen met Machette, Despicable me, Saw 1, 2 en 3 (voor broertje) en letters to julliet.
Ohja en charlie st cloud
Gaat m niet wordenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik bedoelde zijn hoofd
HOIIIquote:
Ik wil m nog steeds zien.quote:
wat dan???quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ow okee ik moest eens iets heel intiems van haar doen
Ja, hij is tofquote:
Ik heb m gedownloadquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Die heeft mijn moeder gekocht
Haha kutquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik download nu Whatsapp en het duurt een halve eeuw
Bij mij had ik hem binnen een minuutquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik download nu Whatsapp en het duurt een halve eeuw
Hongerig, net boodschappen gedaan met lief terwijl ik heel strak ingesnoerd zat en toen ging hij steeds dingen lateen vallen en mocht ik eht oprapenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Geef ik eens een idee
[..]
Hoe is het?
p.s
Leuke foto
Maar ik ga ook naar concerten, dus dat maakt t goedquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Door jouw gaan muziekproducers minder muziek maken
Die laatstequote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hongerig, net boodschappen gedaan met lief terwijl ik heel strak ingesnoerd zat en toen ging hij steeds dingen lateen vallen en mocht ik eht oprapen
Welke van de 2?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Door jouw gaan muziekproducers minder muziek maken
Neem me meequote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar ik ga ook naar concerten, dus dat maakt t goed
NBTquote:
Zolang je je eigen kaartje betaalt vind ik het goedquote:
Hoeveel kost zo'n kaartje?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
NBT![]()
[..]
Zolang je je eigen kaartje betaalt vind ik het goed
Ik ging meestal gratis naar concerten, dus daar hadden ze ook niks aan bij mijquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar ik ga ook naar concerten, dus dat maakt t goed
OKEEEquote:
Graag gedaan, ik zag een reachtie met DWquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ging meestal gratis naar concerten, dus daar hadden ze ook niks aan bij mij
[..]
OKEEEdankje.
Verschilt, meestal rond de ¤15, tenzij je naar mensen als madonna ofzo gaatquote:
Ik wil ook gratisquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ging meestal gratis naar concerten, dus daar hadden ze ook niks aan bij mij
Dat heb ik wel gelukkigquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Verschilt, meestal rond de ¤15, tenzij je naar mensen als madonna ofzo gaat![]()
[..]
Ik wil ook gratis![]()
Hoe doe je dat?
hahaha DOEN !!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:51 schreef Oceanview het volgende:
Wtf, mijn vader wilt vrienden met mij worden op Facebook
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:51 schreef Oceanview het volgende:
Wtf, mijn vader wilt vrienden met mij worden op Facebook
ja en dan zomaar 2 foto's vinden!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik zag een reachtie met DWdus ik dacht even spieken
Vrienden die in een poppodium werken en mij elke week op de gastenlijst zetten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Verschilt, meestal rond de ¤15, tenzij je naar mensen als madonna ofzo gaat![]()
[..]
Ik wil ook gratis![]()
Hoe doe je dat?
Cool. ik nog steeds niet.quote:
Ohh, dus dan lever je ze toch nog wat opquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja en dan zomaar 2 foto's vinden!
[..]
Vrienden die in een poppodium werken en mij elke week op de gastenlijst zetten.
Maar goed, tegenwoordig koop ik veel merch dus hebben ze nog wel wat aan mij.
Ja dat was een complete verassingquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja en dan zomaar 2 foto's vinden!
Veel plezierquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:54 schreef Bos81 het volgende:
Even wat lezen (begin gewoon aan een nieuw boek).
Hopelijk helpt dat
Ik ken alleen De Staatquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:52 schreef 92Merel het volgende:
Ik zoek nog iemand om mee te gaan naar:
Ozark Henry (10 mrt)
I Blame Coco (24 mrt)
Ruben Hein (1 apr)
John Grant (5 apr)
De Staat (14 apr)
Veel leesplezier Bosquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:54 schreef Bos81 het volgende:
Even wat lezen (begin gewoon aan een nieuw boek).
Hopelijk helpt dat
De lead van I Blame Coco is dochter van Stingquote:
Boefjequote:Op donderdag 3 februari 2011 20:56 schreef Oceanview het volgende:
Ik klikte op de posthistory van DW en kwam in KPD
Nee, alleen in het Bolwerkquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohh, dus dan lever je ze toch nog wat op![]()
Want was jij dat nou die gratis naar Biffy Clyro was gegaan? Ik kon niemand vinden om mee te gaan![]()
Maar dan werken die vrienden van je bij Tivoli dus?
geboortedatum: 18-02-1995quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:56 schreef Oceanview het volgende:
Kan niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:56 schreef Oceanview het volgende:
en dan die PI erbij.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja dat was een complete verassing
Oh oke dan was het iemand andersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |