Ik ben 19 en heb vandaag nog mijn haar gewassen. En toevallig had ik minder dan een jaar geleden nog een vriendin van 15.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:49 schreef Pox het volgende:
[..]
Luister jij begrijpt enge, oude mannen met lang, vies, vettig haar die veel van jou weghebben, en ik begrijp MIJN soort mensen.
Zwakzinnigen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:49 schreef Pox het volgende:
Luister jij begrijpt enge, oude mannen met lang, vies, vettig haar die veel van jou weghebben, en ik begrijp MIJN soort mensen.
Dat is een goede vraag. Ik wil wel, maar ik ben ook een beetje lui en besluiteloos. (Besluiteloosheid komt voort uit luiheid).quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:47 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Waarom ben je nog steeds niet geëmigreerd?
Waarom zou de natuur iets creëren wat geen nut heeft? Zo werkt het dus niet, stomme trut. Dat jij graag in je lichaam rommelt en van alles vies is wat ook maar natuurlijk is, hoeft niet te betekenen dat iets geen nut heeft. Rot op naar je cave en bevuil andere tienermeisjes, koe.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:49 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ach, in ieder geval niet een oerdomme en nutteloos uit dr muts bloedende creep. Dat scheelt dan weer.
Waarom geef je niet gewoon een antwoord op mijn vraag?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Van Cerbie en Pallas mag je 15-jarigen niet leuk vinden, want dan worden ze jaloers dat zij eigenlijk al oude koeien zijn (is erg confronterend) en dan gaan ze lopen gillen dat je pedo bent.![]()
Alsof het voor een fokker iets uit maakt of hij (want iedereen die claimt vrouw te zijn op fok! is een liegebeest, jeweetzelf jongens) pedo, hetero of homo, bi, into caviapolitieseks etc. is, want aangezien wij allen nooit van onze kamers komen is alles toch alleen maar theorie.
De anticonceptiepil is niet door de natuur gemaaktquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:51 schreef Pox het volgende:
Waarom zou de natuur iets creëren wat geen nut heeft? Zo werkt het dus niet, stomme trut. Dat jij graag in je lichaam rommelt en van alles vies is wat ook maar natuurlijk is, hoeft niet te betekenen dat iets geen nut heeft. Rot op naar je cave en bevuil andere tienermeisjes, koe.
De ongsteldheid die je hebt met de pil is geen echte.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:54 schreef Pox het volgende:
ben je nou echt zo achterlijk, feeks? IK HEB 'T OVER ONGESTELDHEID. Als je nog kan herinneren is wat dat is, plastic teef
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:32 schreef Pox het volgende:
[..]
Ts slikt de pil en weet dat ze er nog steeds ongesteld van word, wat elke maand merkbaar voor ts is.
Een onttrekkingsbloeding is iets anders dan een menstruatie. De menstruatie zoals die van nature plaatsvindt als je niet aan de pil bent heeft nut. De onttrekkingsbloeding die je hebt als je aan de pil bent, heeft geen enkel nut. Het zijn twee verschillende dingen, één is natuurlijk en de ander is door de mens gemaakt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:54 schreef Pox het volgende:
ben je nou echt zo achterlijk, feeks? IK HEB 'T OVER ONGESTELDHEID. Als je dat nog kan herinneren, plastic teef
Schatjepoepjeliefje, er is helemaal geen eitje als je aan de pil bent.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:58 schreef Pox het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan jou.
Weet je waar menstruatiebloed voor dient? Ja, goed zoooo!
Weet je wat er gebeurd als je de pil slikt? Ja, ook? Dan word het eitje onvruchtbaar, YAAAAY
Hmm, eitje vruchtbaar - onvruchtbaar.. Hmmmmm
Misschien gebeurd er precies hetzelfde als je lichaam niet doorheeft dat het eitje niet meer vruchtbaar is? Oooohhh!
Trut.
Oh nee, da's waar ook, die lost op in de ruimte! -_-quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:59 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Schatjepoepjeliefje, er is helemaal geen eitje als je aan de pil bent.
Er is geen eisprong. Dat staat in je bijsluiter, zelfs als je de 37632017 internetbronnen die je er over kunt nalezen niet gelooft. Er komt geen eitje naar je baarmoeder toe dus je baarmoeder hoeft die ook niet af te voeren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:00 schreef Pox het volgende:
Oh nee, da's waar ook, die lost op in de ruimte! -_-
brb
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |