ASK POX DIE WEET HET OOK NIET.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:28 schreef Smurfin_1989 het volgende:
MIJN KLACHT:
IK KAN MIJN CAPSLOCK KNOP NIET VINDEN
Chai is preuts en vies van andermans/eigen lichaam.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:30 schreef Chai het volgende:
TS en haar vriendje zijn ranzige emo's die neuken terwijl haar vagina bebloed en ranzig is.
Nee alleen van ongesteldheidszooi.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:32 schreef Pox het volgende:
[..]
Chai is preuts en vies van andermans/eigen lichaam.
Ts slikt de pil en weet dat ze er nog steeds ongesteld van word, wat elke maand merkbaar voor ts is.quote:
Dat bloed komt er alleen maar doordat je een stopweek neemt. Die hoef je niet te nemen. Lees je in, domme gans.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:27 schreef Pox het volgende:
Haha, natuurlijk heeft het een nut. Het ontrekkingsbloed móet ergens heen, aangezien het niet meer gebruikt kan worden, word het weggevoerd.
Hoi Pox.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:33 schreef Pox het volgende:
Hoi Pallas-Athene
Ts meldde al eerder dat zij 15 is, stomme analfabeet. Je bent klachtwaardig.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:25 schreef Pox het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik mijn profiel kan aanpassen![]()
TS heeft geen recht van spreken.quote:
Oh jij denkt dat als je de pil slikt een vrouw nooit meer ongesteld word, mits ze geen stopweken neemt? GOH, wat ben jij een helderlicht, wauw. Nee, echt wauw, applaus! En ik was de domme gans.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:35 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat bloed komt er alleen maar doordat je een stopweek neemt. Die hoef je niet te nemen. Lees je in, domme gans.
Een neanderthaler hoeft geen verstand van Fok! te hebben, wel van eigen lichaam. Iets normaals als ongesteldheid.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:36 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
[..]
TS heeft geen recht van spreken.
Niet haten op Pox.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:35 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Hoi Pox.
Niet gezien, maar nu snap ik je reacties.
Je leeftijd + gedrag is klachtwaardig.![]()
Verder..ga met poppen spelen, voor het grote vrouwenwerk ben je nog niet klaar.
Kom over een jaartje of 6 maar terug.
Stopweek is een persoonlijke keus. Als jij het leuk vindt uit je kut te bloeden doe je dat lekker. Ik neem er maar 3x per jaar een, omdat vaker niet nodig is. Het is dus niet zoals jij schrijft NUTTIG. Veel vrouwen hoeven nooit een stopweek te nemen, mijn moeder heeft er al 12 jaar geen gehad omdat ze ze niet nodig heeft.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:37 schreef Pox het volgende:
Oh jij denkt dat als je de pil slikt een vrouw nooit meer ongesteld word, mits ze geen stopweken neemt? GOH, wat ben jij een helderlicht, wauw. Nee, echt wauw, applaus! En ik was de stomme gans.
Is 15 jaar niet te oud voor jou pedo?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:39 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Niet haten op Pox.![]()
Je bent gewoon jaloers op haar.![]()
Soberzo haterz gaan haten. Jeweetzelf.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |