als ik in mijn rechterhand nies is mijn partner ook snotverkoudenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:14 schreef Pox het volgende:
Je hebt me door. En toch neuk IK WEL. Grapje, ben er net uit, en mijn partner heeft de griep.
MIJN KLACHT:quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:14 schreef Pox het volgende:
Je hebt me door. En toch neuk IK WEL. Grapje, ben er net uit, en mijn partner heeft de griep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA CBS
Ik ben in de war van je nieuwe UIquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Is TS nou een gefrustreerde vrouw of zo? Ik ben helemaal in de war door die gekke OP.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:18 schreef Stoeprand het volgende:
TS beft tijdens de periode van de maand totdat ie een clownsmond heeft.
ja en aan de rode kwats, zoveel is wel duidelijk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:17 schreef Pox het volgende:
Even tussen 2 haakjes, kleine opmerking
IK - BEN - EEN - VROUW
Ik praat nu even op je analfabetische niveau: Ik = vrouw = ik niet beffen want ik = hetero.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:18 schreef Stoeprand het volgende:
TS beft tijdens de periode van de maand totdat ie een clownsmond heeft.
verwacht je nu dat iemand die niet kan lezen wel kan rekenen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:19 schreef Pox het volgende:
[..]
Ik praat nu even op je analfabetische niveau: Ik = vrouw = ik niet beffen want ik = hetero.
Ik is gelijk aan vrouw is gelijk aan ik niet beffen want ik is gelijk aan heteroquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:19 schreef Pox het volgende:
[..]
Ik praat nu even op je analfabetische niveau: Ik = vrouw = ik niet beffen want ik = hetero.
En nu graag je vrouwelijke klep houden en uitloggen en beginnen met koken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:19 schreef Pox het volgende:
[..]
Je komt maar op me over als een gefrustreerde vent.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:19 schreef Pox het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |