als ik in mijn rechterhand nies is mijn partner ook snotverkoudenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:14 schreef Pox het volgende:
Je hebt me door. En toch neuk IK WEL. Grapje, ben er net uit, en mijn partner heeft de griep.
MIJN KLACHT:quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:14 schreef Pox het volgende:
Je hebt me door. En toch neuk IK WEL. Grapje, ben er net uit, en mijn partner heeft de griep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA CBS
Ik ben in de war van je nieuwe UIquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Is TS nou een gefrustreerde vrouw of zo? Ik ben helemaal in de war door die gekke OP.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:18 schreef Stoeprand het volgende:
TS beft tijdens de periode van de maand totdat ie een clownsmond heeft.
ja en aan de rode kwats, zoveel is wel duidelijk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:17 schreef Pox het volgende:
Even tussen 2 haakjes, kleine opmerking
IK - BEN - EEN - VROUW
Ik praat nu even op je analfabetische niveau: Ik = vrouw = ik niet beffen want ik = hetero.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:18 schreef Stoeprand het volgende:
TS beft tijdens de periode van de maand totdat ie een clownsmond heeft.
verwacht je nu dat iemand die niet kan lezen wel kan rekenen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:19 schreef Pox het volgende:
[..]
Ik praat nu even op je analfabetische niveau: Ik = vrouw = ik niet beffen want ik = hetero.
Ik is gelijk aan vrouw is gelijk aan ik niet beffen want ik is gelijk aan heteroquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:19 schreef Pox het volgende:
[..]
Ik praat nu even op je analfabetische niveau: Ik = vrouw = ik niet beffen want ik = hetero.
En nu graag je vrouwelijke klep houden en uitloggen en beginnen met koken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:19 schreef Pox het volgende:
[..]
Je komt maar op me over als een gefrustreerde vent.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:19 schreef Pox het volgende:
[..]
Ik hou het voorlopig even op manwijf.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:17 schreef Pox het volgende:
IK - BEN - EEN - VROUW
Ik ben 15 jaar oude meid, ik zit stampvol met hormonen net zoals mijn "mannetje" en ik heb lange haren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:21 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Je komt maar op me over als een gefrustreerde vent.
Begint je lichaam soms in verval te geraken, wil je ''mannetje'' geen seks meer en heb je een kort, pittig kapsel?
Foto's maken dan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:22 schreef Pox het volgende:
[..]
Ik ben 15 jaar oude meid, ik zit stampvol met hormonen net zoals mijn "mannetje" en ik heb lange haren.
naïef als je bent ontgaat gelukkig het sarcasme jequote:
Ik vraag het zelden tot nooit, maar...quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:17 schreef Pox het volgende:
IK - BEN - EEN - VROUW
Ik weet niet hoe ik mijn profiel kan aanpassenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:24 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Ik vraag het zelden tot nooit, maar...
Dit topic kan beter gesloten worden als je geen pics van je hier plaatst.
We willen wel weten of je idd een vrouw bent.
Maar gezien je icoon, ben je geen van beide.
Dus graag duidelijkheid.
Dank.
Dan tief maar een eind op.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:25 schreef Pox het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik mijn profiel kan aanpassen![]()
NO PICTURES.
Onttrekkingsbloeding heeft geen nut hoor, alleen het voorkomen van doorbraakbloedingen mocht je daar gevoelig voor zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:11 schreef Pox het volgende:
VROUWEN WORDEN ONGESTELD, MITS ZE ONDER DE 50 ZIJN! Wow! Kun je dat verhinderen door ehm, bijvoorbeeld de pil? Nee stomme achterlijke randdebiel. De pil verhinderder dat het eitje vruchtbaar is, maar je lichaam denkt nog steeds van wel. Je word ongesteld doordat het bloed uit de baarmoederwand "weg" loopt. Dat gebeurd voor een mogelijke zwangerschap. HET HEEFT DUS EEN NUT JA.
Oh ja, dit inderdaad.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:25 schreef chroestjov het volgende:
Doe maar geen pics, je bent vast een lelijke zeug met een structureel tekort aan aandacht.
Ben je een lelijke dikke snol met cellulitis en een kop om op te stampen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:25 schreef Pox het volgende:
[..]
NO PICTURES.
Haha, natuurlijk heeft het een nut. Het ontrekkingsbloed móet ergens heen, aangezien het niet meer gebruikt kan worden, word het weggevoerd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:26 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Onttrekkingsbloeding heeft geen nut hoor, alleen het voorkomen van doorbraakbloedingen mocht je daar gevoelig voor zijn.
haha, ik ben ongesteld vanaf mijn 11e/12e, net zoals de meeste vrouwen. Doe je huiswerk eens, je was nog niet klaar ermee blijkbaar.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:27 schreef ElectricEye het volgende:
15 jaar en dan zo dom schreeuwen over iets dat je net 5x hebt meegemaakt.
Luister kind, als je wilt weten wat menstruatie met een vrouw kan doen, laat je dan eens voorlichten over PMS bijvoorbeeld in plaats van als een domme hork te blaten wat jouw persoonlijke mazzel is en dat projecteert op alle vrouwen. En dan daarmee andere mensen als onnozel afschildert.
En let wel: IK BEN EEN MAN, maar niet blind voor de mogelijke klachten van een vrouw.
ASK POX DIE WEET HET OOK NIET.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:28 schreef Smurfin_1989 het volgende:
MIJN KLACHT:
IK KAN MIJN CAPSLOCK KNOP NIET VINDEN
Chai is preuts en vies van andermans/eigen lichaam.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:30 schreef Chai het volgende:
TS en haar vriendje zijn ranzige emo's die neuken terwijl haar vagina bebloed en ranzig is.
Nee alleen van ongesteldheidszooi.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:32 schreef Pox het volgende:
[..]
Chai is preuts en vies van andermans/eigen lichaam.
Ts slikt de pil en weet dat ze er nog steeds ongesteld van word, wat elke maand merkbaar voor ts is.quote:
Dat bloed komt er alleen maar doordat je een stopweek neemt. Die hoef je niet te nemen. Lees je in, domme gans.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:27 schreef Pox het volgende:
Haha, natuurlijk heeft het een nut. Het ontrekkingsbloed móet ergens heen, aangezien het niet meer gebruikt kan worden, word het weggevoerd.
Hoi Pox.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:33 schreef Pox het volgende:
Hoi Pallas-Athene
Ts meldde al eerder dat zij 15 is, stomme analfabeet. Je bent klachtwaardig.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:25 schreef Pox het volgende:
[..]
TS heeft geen recht van spreken.quote:
Oh jij denkt dat als je de pil slikt een vrouw nooit meer ongesteld word, mits ze geen stopweken neemt? GOH, wat ben jij een helderlicht, wauw. Nee, echt wauw, applaus! En ik was de domme gans.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:35 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat bloed komt er alleen maar doordat je een stopweek neemt. Die hoef je niet te nemen. Lees je in, domme gans.
Een neanderthaler hoeft geen verstand van Fok! te hebben, wel van eigen lichaam. Iets normaals als ongesteldheid.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:36 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
[..]
TS heeft geen recht van spreken.
Niet haten op Pox.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:35 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Hoi Pox.
Niet gezien, maar nu snap ik je reacties.
Je leeftijd + gedrag is klachtwaardig.![]()
Verder..ga met poppen spelen, voor het grote vrouwenwerk ben je nog niet klaar.
Kom over een jaartje of 6 maar terug.
Stopweek is een persoonlijke keus. Als jij het leuk vindt uit je kut te bloeden doe je dat lekker. Ik neem er maar 3x per jaar een, omdat vaker niet nodig is. Het is dus niet zoals jij schrijft NUTTIG. Veel vrouwen hoeven nooit een stopweek te nemen, mijn moeder heeft er al 12 jaar geen gehad omdat ze ze niet nodig heeft.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:37 schreef Pox het volgende:
Oh jij denkt dat als je de pil slikt een vrouw nooit meer ongesteld word, mits ze geen stopweken neemt? GOH, wat ben jij een helderlicht, wauw. Nee, echt wauw, applaus! En ik was de stomme gans.
Is 15 jaar niet te oud voor jou pedo?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:39 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Niet haten op Pox.![]()
Je bent gewoon jaloers op haar.![]()
Soberzo haterz gaan haten. Jeweetzelf.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |