Ja, Lutte wilde het rustig houden omdat ze ook behoefte heeft aan privacy.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
O, en dat zomaar in dit subfora. Frappant
Zeg... Wil jij mijn woordvoerder worden?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, Lutte wilde het rustig houden omdat ze ook behoefte heeft aan privacy.
Wat een eer, ik weet niet of dat wel aan kanquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zeg... Wil jij mijn woordvoerder worden?
Niet zo miepen jij.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:30 schreef Danger.Mouse het volgende:
Wat een bullcrap SC, ARG 7 verdient er veel meer een!
Doeiquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Niks Haai. Gewoon adoreren jij.
Zie je wat voor bagger SC dit isquote:
ik heb ook WEEKENDquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:49 schreef Michhas het volgende:
Daar was ik weer, ditmaal mét weekend
je caps lock staat aanquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:51 schreef honkeytonk het volgende:
WHOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEE MOET JE KIJKEN HOE MOOI ALLEMAAL VAN DIE BLOKJES DIE VALLEN OEH VALLENDE BLOKJES OEH OEH OEH WAT MOOI IK GA HEM UITPRINTEN EN OPHANGEN WAAUW!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Ga jij lutte maar adoreren, kan ik in de tussentijd andere dingen doen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:48 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Zie je wat voor bagger SC dit is
Douche-eendje.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ga jij lutte maar adoreren, kan ik in de tussentijd andere dingen doen.
Ik kan niet zingenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:05 schreef iBenny het volgende:
FOK!Idols: Doe mee en win een geweldige prijs!
Hihi nee.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:05 schreef iBenny het volgende:
FOK!Idols: Doe mee en win een geweldige prijs!
Als ze een filmpje instuurt wint ze FOK! Idols!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
en dan met nadruk het zingen onder de douche
dat sowiesoquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als ze een filmpje instuurt wint ze FOK! Idols!
Badjassen zijn chillquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Fantastisch hoor.En nu lig ik in een veel te grote badjas op bed.
Van mij zingend of van mij zingend onder de douche?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als ze een filmpje instuurt wint ze FOK! Idols!
Dat 2e.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Van mij zingend of van mij zingend onder de douche?
Oohw.quote:
Waarom zou je niet herkenbaar mogen zijn?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oohw.Maareh... Ik ga niet meedoen.
Ten eerste kan ik niet zingen en ten tweede ben ik veel te herkenbaar aan mijn stem.
Boeiuuuh!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oohw.Maareh... Ik ga niet meedoen.
Ten eerste kan ik niet zingen en ten tweede ben ik veel te herkenbaar aan mijn stem.
Omdat punt één.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Waarom zou je niet herkenbaar mogen zijn?
Misschien, maar als ik het doe doe ik wel een kapotgeauditeerd dramanummer, wat ik met veel passie en verve zal brengen.quote:
HT we kunnen ook samen crazy frog zingen met dansje zoals in jou oude UI!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ga met dit nummer meedoen.
Het is blind en na afloop zal niet bekend worden wie wat heeft ingezonden. Enkel de winnarquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Misschien, maar als ik het doe doe ik wel een kapotgeauditeerd dramanummer, wat ik met veel passie en verve zal brengen.(Ergo: als ik me dan toch voor schut zet, dan goed.)
Da's ook een goed idee! De mogelijkheden zijn eindeloosquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:15 schreef tdrone het volgende:
[..]
HT we kunnen ook samen crazy frog zingen met dansje zoals in jou oude UI!
Een kinderstemmetje met een zachte g.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is blind en na afloop zal niet bekend worden wie wat heeft ingezonden. Enkel de winnar
naja zonder dansje komt het nummer van HT en mij niet over..quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is blind en na afloop zal niet bekend worden wie wat heeft ingezonden. Enkel de winnar
Zoveel mensen hebben je toch niet horen zingen/pratenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een kinderstemmetje met een zachte g.LUTTE!
met wie?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:17 schreef honkeytonk het volgende:
![]()
![]()
Ik heb trouwens een héél klein beetje ruzie
En jij weet sowieso welke ik ben, das nog wel het ergste.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zoveel mensen hebben je toch niet horen zingen/praten
En je zachte G
ach ik heb ook een zachte G en een limburgs accent als ik NL zou zingenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een kinderstemmetje met een zachte g.LUTTE!
denk niet dat dat in je nadeel zal werken hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
En jij weet sowieso welke ik ben, das nog wel het ergste.
Ik zou het alleen maar leuk vinden als je meedoetquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
En jij weet sowieso welke ik ben, das nog wel het ergste.
Ik heb al een ideetje.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou het alleen maar leuk vinden als je meedoet
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok ik ben blij met je aanwezigheid op Fok!.
Het eerste dat ik doe als ik ga Fokken is op jouw naam klikken.
Art of Karin.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:24 schreef tdrone het volgende:
Honkey straks WIDM
wie heb jij nu als mol
Ik hoop dat het Pepijn is. Hij's tof. En als het Soundos (quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:27 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik patrick of Art maar heb pepijn nog steeds niet helemaal weggestreept
heb je al eens een show gezien van de cabaretgroep van hem dat is echt zoooo vetquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik hoop dat het Pepijn is. Hij's tof. En als het Soundos (![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
) is vind ik het stom
(understatement of the year)
Weet ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:29 schreef tdrone het volgende:
[..]
heb je al eens een show gezien van de cabaretgroep van hem dat is echt zoooo vet
Kan ook, maar hij is sowieso erg tof.quote:
Ik ga niet reageren voordat jij goed spelt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:41 schreef tdrone het volgende:
wat betekend je nieuwe sig eigenlijk?
Jankerd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ga niet reageren voordat jij goed spelt.
wat betekent je nieuwe sig eigenlijk?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ga niet reageren voordat jij goed spelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:43 schreef tdrone het volgende:
[..]
wat betekent je nieuwe sig eigenlijk?Een zin begint met een hoofdletter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:46 schreef Lutte het volgende:
Oeeeh wat houd ik van subtiele mensen.
'Je ziet er inderdaad moe uit.'
Thanks!
Bel je buddies en vraag of ze het even inscannen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:47 schreef honkeytonk het volgende:
* dommie komt erachter dat hij het werkboek Frans is vergeten waar blijkbaar nog 90 woorden/zinnen in staan die hij voor morgen 12 uur moet leren.
Ik ben de enige die morgen Frans heeft, ik moet het inhalen. Ze hebben hun boeken allemaal op school.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bel je buddies en vraag of ze het even inscannen.
Hey ik ben niet de enige die nog 'op school' zit hier?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:47 schreef honkeytonk het volgende:
* dommie komt erachter dat hij het werkboek Frans is vergeten waar blijkbaar nog 90 woorden/zinnen in staan die hij voor morgen 12 uur moet leren.
Ik zit in de 4e, Lutte zit in de 5e.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:48 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Hey ik ben niet de enige die nog 'op school' zit hier?
Vraag om uitstel? Of wacht, staat het niet op internet? Veel boeken staan op internet, op woordjessites.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben de enige die morgen Frans heeft, ik moet het inhalen. Ze hebben hun boeken allemaal op school.
Het textboek staat op internet. Het werkboek niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vraag om uitstel? Of wacht, staat het niet op internet? Veel boeken staan op internet, op woordjessites.
Ik ook!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:48 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Hey ik ben niet de enige die nog 'op school' zit hier?
heb ik je dat nooit gezegd?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Een zin begint met een hoofdletter.
dan krijch ju oock geeen andwoortquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:49 schreef tdrone het volgende:
[..]
heb ik je dat nooit gezegd?
ik gebruik op fok nooit interpunctie want het word toch niet vaak gelezen dus heb geen zin om daar echt op te letten
[eten] Conimex Saté Kroepoekquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, sowieso, mensen die kroepoek eten.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
dan krijch ju oock geeen andwoort
Okay, balen... Hierna naar havo dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:50 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
vwo 6 maar ik ga toch niet slagen.Had beter havo kunnen doen.
Ga het denk ik nog wel een jaar proberen. Maar misschien slaag ik ook net en dan ga ik hbo doen denk ik.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, balen... Hierna naar havo dan?
En wat doe jij?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, balen... Hierna naar havo dan?
Okay, hopelijk lukt het dan wel, en met hbo is ook niks mis.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:53 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ga het denk ik nog wel een jaar proberen. Maar misschien slaag ik ook net en dan ga ik hbo doen denk ik.
ik dacht toch echt dat die maar 68 cent kostten (op mijn werk dan)quote:
Dan had jij andere, mini ofzo.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:56 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik dacht toch echt dat die maar 68 cent kostten (op mijn werk dan)
@Gitaarmat:
met havo kun je ook nog steeds naar de universiteit duurt alleen een jaartje langer
ja weet ik maar ik ben daar lui in..quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:58 schreef Lutte het volgende:
En tdrone je kunt ook gewoon multiquoten liebch.
ziekmeldenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:11 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ben echt dom. Moet ik morgenochtend nog 90 zinnen leren voor PW. Nu heb ik 2 opties. Of ziekmelden omdat ik geen onvoldoende wil. Of morgen de eerste 3 uur spijbelen om te leren
Beiden niet slim, maar doe dan maar optie één.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:11 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ben echt dom. Moet ik morgenochtend nog 90 zinnen leren voor PW. Nu heb ik 2 opties. Of ziekmelden omdat ik geen onvoldoende wil. Of morgen de eerste 3 uur spijbelen om te leren
Dat gaan mijn ouders toch nooit geloven, ik ben nooit ziekquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Beiden niet slim, maar doe dan maar optie één.
SPIJBELENquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat gaan mijn ouders toch nooit geloven, ik ben nooit ziekIk schrijf wel een briefje voor de dok voor de eerste paar uur
Benny, honkeytonk en ik posten niet in GRTD. Gitaarmatje en douche-eend ook niet. Dus eigenlijk alleen tdrone.quote:
en miergastquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Benny, honkeytonk en ik posten niet in GRTD. Gitaarmatje en douche-eend ook niet. Dus eigenlijk alleen tdrone.
ik ben over 10 minuten weg want WIDMquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:18 schreef Lutte het volgende:
Maar dan nog, dat zijn er twee van de zeven.
QFT QFT QFTquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik ben over 10 minuten weg want WIDM
wut, dat hebben jullie toch wel ooit gedaan dan? of word ik nu langzaam gekquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Benny, honkeytonk en ik posten niet in GRTD. Gitaarmatje en douche-eend ook niet. Dus eigenlijk alleen tdrone.
dat kloptquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wut, dat hebben jullie toch wel ooit gedaan dan? of word ik nu langzaam gek
Ooit wel, helaas.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wut, dat hebben jullie toch wel ooit gedaan dan? of word ik nu langzaam gek
Verhuisd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat klopt
Van daar naar hier verhuist
tja, die 2 mislukte foto's van Ard waren wel erg opvallend. Maar dat kan ook een truuk zijn natuurlijk.....quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:29 schreef Gitaarmat het volgende:
WIDM was weer tof! Ben wel van mn wijs gebracht deze aflevering.![]()
Ja nogal... Ik begin echt te dubben over Art!quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:29 schreef Gitaarmat het volgende:
WIDM was weer tof! Ben wel van mn wijs gebracht deze aflevering.![]()
Ik ook, maar heb het idee dat dat de bedoeling isquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja nogal... Ik begin echt te dubben over Art!
Ze is te dom om de mol te spelenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:36 schreef honkeytonk het volgende:
Soundos is de mol. Ze zorgt voor minder kijkcijfers en daardoor minder opbrengsten. Walgelijk mens.
En ook niet over de kabel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze is te dom om de mol te spelen
En ze durfde niet op het touw en het paard
Huh?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:11 schreef honkeytonk het volgende:
JONGENS WE HEBBEN EEN PROBLEEM ER IS EEN SPION IN DE SC EN DAT MAG NIET MAAR ZE VOELT ZICH SCHULDIG MAAR ZE IS ERG STOUT BLAH BLAH BLAH POEF PAF WOP EN DIT DAT EN ZUS EN ZO.
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En ook niet over de kabel.
Ze is de mol. Soberzo.
Echt hequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:52 schreef tdrone het volgende:
deze SC is zo moeilijk terug te vinden...
maar nu weet ik waar hij is bij het stoplicht links dan het 3 landweggetje rechts en dan alsmaar rechtdoor totdat je langs de wei met koeien komt. Daar rechts en dan is het nog zo'n 200 meter bij de waterval aan de rechterkant.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Echt he
We zijn dan nu ook in de diepste krochten van FOK! beland
Ik ben verdwaaldquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:53 schreef tdrone het volgende:
[..]
maar nu weet ik waar hij is bij het stoplicht links dan het 3 landweggetje rechts en dan alsmaar rechtdoor totdat je langs de wei met koeien komt. Daar rechts en dan is het nog zo'n 200 meter bij de waterval aan de rechterkant.
Ik hoop het zo, ik vind het hier eng dus ik ben er weg van. Groetjes aan Anitaquote:
Hier net zoquote:
Hoezo? Toch keisimpel?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:52 schreef tdrone het volgende:
deze SC is zo moeilijk terug te vinden...
ik heb FMM niet in mijn topiclijst staanquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hier net zo
[..]
Hoezo? Toch keisimpel?
Zoveel topics zijn er niet in FMM
Dan heb je altijd nog de mogelijkheid om met je muis op 'forum' te gaan staan(helemaal bovenin) en bij 'hop naar' FMM in te typen, ff op je enter te meppen und tadaaaa!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:59 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb FMM niet in mijn topiclijst staan
nu je het zegt helemaal nog niet over nagedachtquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan heb je altijd nog de mogelijkheid om met je muis op 'forum' te gaan staan(helemaal bovenin) en bij 'hop naar' FMM in te typen, ff op je enter te meppen und tadaaaa!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:03 schreef tdrone het volgende:
[..]
nu je het zegt helemaal nog niet over nagedacht![]()
ga bubble popper spelen ofzoquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:05 schreef tdrone het volgende:
ik verveel me nu alen dit is de eerste keer in weken dat ik savonds niet vroeg hoef te slapen
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ga bubble popper spelen ofzo
arm dingquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:06 schreef iBenny het volgende:
De eerste keer dat ik dat speelde was ik om 4 uur nog bezig
Ik had tetris op mn mobiel maar verloor altijdquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
arm ding
neuh ik vind tetris leuker maar dat is echt een kutspel op een pc dat moet je op zo'n apart ding of een rekenmachine spelen
ik heb het op mijn Ipodquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik had tetris op mn mobiel maar verloor altijd
Dat was je blokeerschermquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik had tetris op mn mobiel maar verloor altijd
ja ik heb te weinig geduld voor die dingenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:10 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb het op mijn Ipodmaar win meestal wel
(teveel gespeeld
)
Ik moest lachenquote:
okquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
Geenidee heb geen tetris, had het op mijn star zitten
Je hebt toch die ene knop om je muis te besturen? Lijkt me dat het daarmee kan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:17 schreef tdrone het volgende:
hoe speel je trouwens tetris op een blackberry daar zijn de knopjes toch veel te klein?
Shawshank Redemtion.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:31 schreef Gitaarmat het volgende:
Uitzieken.Iemand nog een goede film, The Social Network gisteren gezien en vandaag sowieso The Hurt Locker.
Beterschap trouwensquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:36 schreef Gitaarmat het volgende:
Oja en nieuwe riffjes bedenken want dat kan wel als je ziek bent.![]()
Binnenkort optreden in Simplon.
Op 3FM vanaf gisteravond, je kunt ook je eigen playlist aanmaken en opsturen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ben ik raar als ik niet weet wat zero's zijn?
Verdrietig, hij was de beste en actiefste mod in ONZquote:
Ik vroeg even rond, en ze zeiden allemaal dat ik naar haar mail moest sturen en dat die andere geen nut had.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vroeg even rond, en ze zeiden allemaal dat ik naar haar mail moest sturen en dat die andere geen nut had.Jup.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mailen werkt inderdaad beter.![]()
Symphie.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wie dan?
Jij, CC, iBenny en ... ? En die hebben geen van allen iets te maken met ONZ
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
De scheids was het er alleen niet mee eens. Die heeft er 3 (waarvan 2 onterecht) afgekeurd
De ene keer vond de scheids dat ik hem erin trapte. En de andere keer vond de scheidsrechter dat ik iemand sloeg met mijn stick. (Je mag niet eens slaan in de zaalquote:
'Vond de scheids'...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
De ene keer vond de scheids dat ik hem erin trapte. En de andere keer vond de scheidsrechter dat ik iemand sloeg met mijn stick. (Je mag niet eens slaan in de zaal)
En het publiek stond achter mij, en de tegenstander vond de scheids ook een maffe gozerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
'Vond de scheids'...
Ik eet lekker zelfgemaakte chocoladekoekjes in de vorm van boerderijdieren en hartjes.
Maar het was altijd iemands vader...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En het publiek stond achter mij, en de tegenstander vond de scheids ook een maffe gozer![]()
Heb je het nu over de scheidsrechter of het publiek?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar het was altijd iemands vader...
De scheidsrechter! Das uit Groen als gras.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Heb je het nu over de scheidsrechter of het publiek?
Nee. Dat was een jongen van ongeveer mijn leeftijdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
De scheidsrechter! Das uit Groen als gras.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |