Ja, Lutte wilde het rustig houden omdat ze ook behoefte heeft aan privacy.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
O, en dat zomaar in dit subfora. Frappant
Zeg... Wil jij mijn woordvoerder worden?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, Lutte wilde het rustig houden omdat ze ook behoefte heeft aan privacy.
Wat een eer, ik weet niet of dat wel aan kanquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zeg... Wil jij mijn woordvoerder worden?
Niet zo miepen jij.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:30 schreef Danger.Mouse het volgende:
Wat een bullcrap SC, ARG 7 verdient er veel meer een!
Doeiquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Niks Haai. Gewoon adoreren jij.
Zie je wat voor bagger SC dit isquote:
ik heb ook WEEKENDquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:49 schreef Michhas het volgende:
Daar was ik weer, ditmaal mét weekend
je caps lock staat aanquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:51 schreef honkeytonk het volgende:
WHOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEE MOET JE KIJKEN HOE MOOI ALLEMAAL VAN DIE BLOKJES DIE VALLEN OEH VALLENDE BLOKJES OEH OEH OEH WAT MOOI IK GA HEM UITPRINTEN EN OPHANGEN WAAUW!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Ga jij lutte maar adoreren, kan ik in de tussentijd andere dingen doen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:48 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Zie je wat voor bagger SC dit is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |