Radioserver staat in FR.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:56 schreef sharr het volgende:
Zoals jullie weten sjoemelen we nog steeds een beetje met de rechten en hoewel we in frankrijk zitten, zijn we eigenlijk nog steeds gewoon illegaal.
Ik snap dit niet ?
De streamserver staat in frankrijk. En de fabel is dus dat we daarom geen rechten in nederland hoeven te betalen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:56 schreef sharr het volgende:
Zoals jullie weten sjoemelen we nog steeds een beetje met de rechten en hoewel we in frankrijk zitten, zijn we eigenlijk nog steeds gewoon illegaal.
Ik snap dit niet ?
Ik ook nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:56 schreef sharr het volgende:
Ik snap dit niet ?
Je houdt niet zo van correct nederlands? Zwak excuusquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heb vanmorgen nog een 10 gehaald voor nederlands.. maar ik hou niet zo van correct nederlands
Is dit na het eten vol dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:56 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Daar heb je niks aan in deze reeks hoorDe topics worden snel volgespamd hier.
verschilt per station, maar minimaal honderden euro's per maand.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:57 schreef sharr het volgende:
Hoe duur zouden die uitzendrechten dan zijn per maand ofzo?
Damnquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
verschilt per station, maar minimaal honderden euro's per maand.
Dat was actionradioquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Damn
Er is/was toch ook Fokradio? Kwam daar geen muziek op?
wtf.. zit toch op onzin.. en niet op abn?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:57 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Je houdt niet zo van correct nederlands? Zwak excuus
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:59 schreef Dalando het volgende:
BATS BATS BOM BOEM BOING BOM BOM BAM BAM!!
Nee!quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
Gaat onzinradio een serieuze toekomst tegemoet?
Gezien daar vroeg of laat een einde aan gaat komen met een brief van Buma-stemra of Sena op de mat van Danny, welke aan zijn persoonlijkheid in te schatten meteen een ban op alles wat met onz-radio te maken heeft zet, denk ik dat het een goed idee is om dat voor te zijn.
Maar Webje, we kunnen die rechten toch helegaar niet betalen?
Dat klopt, radio maken kost al snel honderden euro's per maand, en hoewel de donaties de eerste paar dagen goed liepen is dat nu redelijk ingezakt.
Er heeft zich inmiddels een mooie tussenoplossing aangeboden die ik in ieder geval aan jullie voor wil stellen. Dit zeg ik precies op die manier omdat de betreffende oplossing wél zijn consequenties gaat hebben, die niet allemaal leuk gaan zijn.
Ik heb vanuit een ander station waar ik bij in het management betrokken ben het volgende aanbod gekregen:
Radio54
Het betreffende station, Radio54, wil onder een aantal voorwaarden ONZ-Radio "overnemen". Dit betekent dat wij van ONZ-Radio een plekje krijgen in hun programmering.
Hier staan een aantal dingen tegenover die wel een belangrijke inpact gaan hebben op het huidige bestaan van ONZ-Radio. Allereerst zal onz-radio dan niet meer een 24-uurs project zijn maar dagelijkse zendtijd een periode van waarschijnlijk 18.00u - 04.00u ofzo worden. Verder hebben ze een bepaalde kwaliteitswens. Dit betekent dat onzin trappen best mag, maar wel afgewisseld met muziek. Niet een uur lang gaan praten over hoe mooi de snikkel van Paul in the Dark wel niet is dus.
In ruil daarvoor krijgen we Jingles, Nieuws, en uitzendrechten voor Nada!
JA!! oder NEIN!!
Ikzelf ben sceptisch, maar heb beloofd het voor te stellen. Het is immers wél een goede mogelijkheid om onz-radio een verzekerde toekomst te geven.
Daarom graag: uwen mening!
(vooral bedoeld voor de mede dj's)
Poll: Moet ONZ-Radio met Radio54 samenwerken?
• Ja
• Ja (onder bepaalde voorwaarden)
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ja, onzin gaat over de inhoud, niet over hoe het eruit ziet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wtf.. zit toch op onzin.. en niet op abn?
geldwolvenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
Best apart eigenlijk dat een internetradio, waar niemand last van heeft of interventie van ondervindt, niet mag
Inderdaad.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
Best apart eigenlijk dat een internetradio, waar niemand last van heeft of interventie van ondervindt, niet mag
Ik quote een wijs persoon "Buma zijn naaierts, hoe klein je ook bent."quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
Mja, erg jammer. Het mag ook wel, alleen mag je dan niet muziek waar artiesten "hard voor gewerkt hebben" uitzenden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
Joss Stone heeft daar eens iets heel moois over gezegd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mja, erg jammer. Het mag ook wel, alleen mag je dan niet muziek waar artiesten "hard voor gewerkt hebben" uitzenden.
Daarom hou ik zo van jouquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:00 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik quote een wijs persoon "Buma zijn naaierts, hoe klein je ook bent."
Best knap dat ze dan wel het bestaan weten van onze radioquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mja, erg jammer. Het mag ook wel, alleen mag je dan niet muziek waar artiesten "hard voor gewerkt hebben" uitzenden.
je bent de eerste die commentaar heeft op mijn nederlands... en aangezien jij je er als enige aan stoort.... ga ik er maar niks aan veranderenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:00 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Ja, onzin gaat over de inhoud, niet over hoe het eruit ziet.
Meerdere mensen ergeren zich eraan hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je bent de eerste die commentaar heeft op mijn nederlands... en aangezien jij je er als enige aan stoort.... ga ik er maar niks aan veranderen
voorbeelden?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:02 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Meerdere mensen ergeren zich eraan hoor
aan mijn nederlands? heb er nog niks over gehoordquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:02 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:03 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Mijn buren vinden dit nummer ook vast leuk
Nouja, ergeren is een groot woord, maar af en toe KKJ, kun je er wat van, hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:02 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nouja, ergeren is een groot woord, maar af en toe KKJ, kun je er wat van, hoor
Naaah.. mij boeit het niet echt hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zal er eens op gaan letten dan
Toch goeie boxenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:04 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
En de moeder die beneden zit trilt van de bank gok ik
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Huppel gaat zich ermee bemoeienquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk?
Waarom denk jij dat je dit zonder overleg met crew/dj's zomaar kan doen?
Ben ik mee eens, iets van 'so be it'quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:06 schreef BONG4002 het volgende:
Heb Nee gestemd. Gewoon doorgaan zoals het nu is en mocht er toch een dag komen dat buma etc. aanklopt is het gewoon over en uit.
vindjeikvindzonderspatiesookwelgeinigquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:05 schreef Gelebadeend het volgende:
Het is fijner om te lezen met hoofdletters en punten etc.
Doe gelijk xplode 2 er achteraanquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:06 schreef Monopoly het volgende:
Stomme Youtube rip, vandaar die race geluiden
Link ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:07 schreef naatje_1 het volgende:
yvonne wordt op de vingers getikt door SWJ
Wat doen? Ik doe alleen een voorstel hoor, die we vooral intern met de dj's waar jij dus niet onder valt eens rustig gaan bekijken. Mijn poll is er vooral omdat ik benieuwd ben naar de mening van de rest van de users hier.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk?
Waarom denk jij dat je dit zonder overleg met crew/dj's zomaar kan doen?
Ik ben er ook mee eens. Stel dat Buma moeilijk gaat doen, hebben we al een backupplan. Ik zie het probleem niet zo, eigenlijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ben ik mee eens, iets van 'so be it'
Waar?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:07 schreef naatje_1 het volgende:
yvonne wordt op de vingers getikt door SWJ
Ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:07 schreef djkoelkast het volgende:
Zo zwart/wit is het allemaal niet
Als BUMA moeilijk *zou* gaan doen zitten we zo in Duitsland, incl rechten voor een paar honderd euro per jaar. Ik heb dit al eens gedaan met een andere radio.
ONZ radio onderdeel van iets anders laten worden betekent het einde van de vrijheid, dus ik zeg: nooit.
Waarom zou BUMA wel moeilijk doen over Frankrijk maar niet over Duitsland?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:07 schreef djkoelkast het volgende:
Als BUMA moeilijk *zou* gaan doen zitten we zo in Duitsland, incl rechten voor een paar honderd euro per jaar. Ik heb dit al eens gedaan met een andere radio.
ONZ radio onderdeel van iets anders laten worden betekent het einde van de vrijheid, dus ik zeg: nooit.
Dat was dus ook een beetje mijn insteek.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:07 schreef djkoelkast het volgende:
Koelkastquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:07 schreef djkoelkast het volgende:
Oh, dus eigenlijk ophef over niks dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:07 schreef djkoelkast het volgende:
Jij held Jijquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:07 schreef djkoelkast het volgende:
Dit, wil zelfs meebetalen per jaar omdat ONZ Radio gewoon tof is zoals het nu is. Vrijheid is alles.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:07 schreef djkoelkast het volgende:
En dit jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit, wil zelfs meebetalen per jaar omdat ONZ Radio gewoon tof is zoals het nu is. Vrijheid is alles.
Ben het hier wel mee eens. Ik zeg dus ook nee.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:07 schreef djkoelkast het volgende:
En zo is het.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:07 schreef djkoelkast het volgende:
Ja duidelijk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:06 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Huppel gaat zich ermee bemoeien
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja duidelijk.
WH heeft niks meer met radio onzin te maken. Besluit dan even zoiets te doen zonder overleg met bijvoorbeeld mono, de man die dit heeft opgezet.
Het komt nu over alsof hij baalt dat ie niet de belangrijkste, leukste whatever is en op deze manier zn "plek" wil terugeisen.
Sorry maar nee.
Voortaan overleg je zoiets maar even. De mensen die je kan aanspreken over dit soort dingen of uberhaupt over belangrijke zaken zijn monopoly, ezechielk, djkoelkast, pirania en mij.
Wij zorgen dat alles dan op de juiste plaats komt en op de juiste manier!
Eindredactie hier jongenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:07 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Wat doen? Ik doe alleen een voorstel hoor, die we vooral intern met de dj's waar jij dus niet onder valt eens rustig gaan bekijken. Mijn poll is er vooral omdat ik benieuwd ben naar de mening van de rest van de users hier.
Er wordt dan de Duitse variant van de BUMA/STEMRA betaald, alles zit dan in Duitsland. Er worden dan dus wel degelijk rechten betaald, maar in een ander land. In Duitsland is dat veel goedkoper dan in NL/FR.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:08 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Waarom zou BUMA wel moeilijk doen over Frankrijk maar niet over Duitsland?
Jammer.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja duidelijk.
WH heeft niks meer met radio onzin te maken. Besluit dan even zoiets te doen zonder overleg met bijvoorbeeld mono, de man die dit heeft opgezet.
Het komt nu over alsof hij baalt dat ie niet de belangrijkste, leukste whatever is en op deze manier zn "plek" wil terugeisen.
Sorry maar nee.
Voortaan overleg je zoiets maar even. De mensen die je kan aanspreken over dit soort dingen of uberhaupt over belangrijke zaken zijn monopoly, ezechielk, djkoelkast, pirania en mij.
Huppelmutsquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja duidelijk.
Sorry maar nee.
Juist en daarom had WH dit nooit zo in het topic mogen pleurenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, dus eigenlijk ophef over niks dan?
Voor jouquote:
Dus eigenlijk klopt de TT nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist en daarom had WH dit nooit zo in het topic mogen pleuren
Okequote:Op donderdag 3 februari 2011 17:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er wordt dan de Duitse variant van de BUMA/STEMRA betaald, alles zit dan in Duitsland. Er worden dan dus wel degelijk rechten betaald, maar in een ander land. In Duitsland is dat veel goedkoper dan in NL/FR.
Nouja, op zich vind ik het wel fijn dat het even wordt aan gekaart. Het is niet geheel onbelangrijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach het brengt wel even een discussie op gang.. en nu is wel duidelijk hoe het nou zit met die rechten enzo.. dus ik zie niet echt in waarom het niet mocht.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb alleen namens het andere station het voorstel gedaan. Ik wist zelf ook wel dat de meesten waarschijnlijk tegen zou zijn, en dat zeggen ze gewoon. Jij bent echter de enige die vind dat de manier waarop ik het voorstel verkeerd is. Gezien het feit dat ik jou sowieso al niet zo serieus nam omdat je per definitie tegen alles wat ik doe ben hiermee alleen maar door versterkt wordt ga ik er verder ook niet op in.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eindredactie hier jongen![]()
Je manier van is gewoon verkeerd.
En nu heeft SwJ even niks te klagenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ach het brengt wel even een discussie op gang.. en nu is wel duidelijk hoe het nou zit met die rechten enzo.. dus ik zie niet echt in waarom het niet mocht.
Sowieso niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:11 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Dus eigenlijk klopt de TT niet
De manier waarop gaat het mij vooral om.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nouja, op zich vind ik het wel fijn dat het even wordt aan gekaart. Het is niet geheel onbelangrijk
Ja dat had wel anders gekund.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso niet.
[..]
De manier waarop gaat het mij vooral om.
Dit was gewoon niet de manier.
Dat. Het gaat ooit een keer gebeuren, althans, als we verder blijven groeien. Hiermee zouden we het voor kunnen zijn, en dat was mijn insteek.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:12 schreef Driepink het volgende:
eh oke, so like wtf![]()
whats gonna happen ? dus eigenlijk is het gewoon afwachten tot we die BREIN shit aan de deur krijgen?
Ik denk dat het in scène is gezetquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:12 schreef Spouwerranger het volgende:
Dat FB topic met SWJ en yvonne
Je had het toch even met mono en koelkast kunnen bespreken?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb alleen namens het andere station het voorstel gedaan. Ik wist zelf ook wel dat de meesten waarschijnlijk tegen zou zijn, en dat zeggen ze gewoon. Jij bent echter de enige die vind dat de manier waarop ik het voorstel verkeerd is. Gezien het feit dat ik jou sowieso al niet zo serieus nam omdat je per definitie tegen alles wat ik doe ben hiermee alleen maar door versterkt wordt ga ik er verder ook niet op in.
Volgens mij vind niemand deze input niet goed, op Huppelmuts naquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat. Het gaat ooit een keer gebeuren, althans, als we verder blijven groeien. Hiermee zouden we het voor kunnen zijn, en dat was mijn insteek.
Nee niet!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:12 schreef Driepink het volgende:
eh oke, so like wtf![]()
whats gonna happen ? dus eigenlijk is het gewoon afwachten tot we die BREIN shit aan de deur krijgen?
Nou, dan stoppen ze er wel veel moeite in. Alleen voor een topic dan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat het in scène is gezet
het is alsnog informatie die iedereen aangaatquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je had het toch even met mono en koelkast kunnen bespreken?
Meer vraag ik niet van je.
Nu zorg je voor onrust die helemaal niet nodig is.
Wie is die 'we' waar je het over hebt?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat. Het gaat ooit een keer gebeuren, althans, als we verder blijven groeien. Hiermee zouden we het voor kunnen zijn, en dat was mijn insteek.
quote:Top 20 in de ONZ Radio-reeks van vandaag tot en met 17:15 uur
01. 275 Knetterkrankjorum
02. 268 Ajacied422
03. 202 Rockiejj
04. 163 naatje_1
05. 143 djkoelkast
06. 142 Spouwerranger
07. 120 Doppiepoetspoetter
08. 114 Monopoly
09. 095 Dromenvangertje
10. 089 sharr
11. 088 OhLaLa
12. 086 SperzieboonToon
13. 080 Huppelmuts
14. 065 So_Surreal_Baby
15. 064 Patje1987
16. 053 Dalando
17. 052 Gelebadeend
18. 050 JApieman
19. 045 WebHawkjuh
20. 042 Stokstaart
Dat is waar, maar ik vind het wel tof dat hij heeft gezocht naar een eventuele oplossing (en die had hij ook gevonden) maar misschien eerst even rond moeten sturen naar de mensen die daar over gaan ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ONZ-FB] Nu met normale TTquote:
Volgens ze het topic soms?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:15 schreef Dalando het volgende:
Door al die zorgen om Buma enzo denk ik dat ze nu sneller bij ons zullen aankloppen
Jezelf prijzenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:15 schreef Monopoly het volgende:
Mjin stem is misschien een beetje nerd over de radio, maar verder pwn ik als een motherfucker
Dat geloof ik graagquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:15 schreef Monopoly het volgende:
Mjin stem is misschien een beetje nerd over de radio, maar verder pwn ik als een motherfucker
Nu wordt er zonder overleg iets gepost, halve topic in rep en roer om niks. DAAR gaat het mij om.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
het is alsnog informatie die iedereen aangaat![]()
als jij het niet wist en we zouden oppeens overgenomen worden zou je ook zeiken, dus zeik niet
aan de andere kant: sleutel al?
Nou, google kan wel snel vinden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Volgens ze het topic soms?
Kijk mij laag staan danquote:
Sorry, maar ik ben het niet met je eens. Er is geen onrust, wel een discussie. Een die er sowieso moet zijn zodat mensen zich bewust blijven van wat we eigenlijk aan het doen zijn. (en nee, dat betekent niet dat ik het afkeur o.i.d.)quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je weet dat jij jezelf ook prijst met je reclame he
Hee, ik zie nu pas een typo in m'n postquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:16 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nou, google kan wel snel vinden.
Het is een affiche zonder papier...quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je weet dat jij jezelf ook prijst met je reclame he
Stiekem mag ik je ook gewoon hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:15 schreef Monopoly het volgende:
Leren met muziek aanquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:17 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Hoi!
Ik ga leren, maar luister wel gezellig mee
Bewijs:quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hee, ik zie nu pas een typo in m'n post
Succesquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:17 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Hoi!
Ik ga leren, maar luister wel gezellig mee
Een discussie die niet iedereen iets aangaat imhoquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:16 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben het niet met je eens. Er is geen onrust, wel een discussie. Een die er sowieso moet zijn zodat mensen zich bewust blijven van wat we eigenlijk aan het doen zijn. (en nee, dat betekent niet dat ik het afkeur o.i.d.)
Ik zag je post veranderenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:17 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Lerenn met muziek aan
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stiekem mag ik je ook gewoon hoor
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
Bewijs:
http://www.google.nl/sear(...)=nl&q=onz+radio+buma
quote:De website Kabelradio.nl, een portal met 1200 radiozenders, gaat stoppen met zijn dienst omdat ze vreest dat ze zo'n ¤ 6000 per jaar moet betalen aan Buma/Stremra. De organisatie is sinds kort begonnen met het innen van geld voor websites die direct linken naar de online radiostations.
Daarom dus die regels?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:47 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Geen fouten meer maken dus. Ik blijf niet bezig. Bij elke 2 van de 3 topics maken jullie een fout in de TT en komen jullie vragen om 'm aan te passen. Gewoon zorgvuldiger omgaan en niet meteen op het knopje 'invoeren' rammen. Bovendien gaat deze reeks zo snel (te snel eigenlijk; let daar mee op, het is geen twitter), dat dat topic vrij snel weer vol zit.
Kijk dat is ook zoiets.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
Bewijs:
http://www.google.nl/sear(...)=nl&q=onz+radio+buma
Dit van die fijne muziek voor in de avond als de zon ondergaat even hard over de snelweg !quote:
Juistquote:
houden jullie nou alsjeblieft een keertje op..quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een discussie die niet iedereen iets aangaat imho
Dit.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
houden jullie nou alsjeblieft een keertje op..
hij denkt A, jij denkt B
dat gaat nooit goed komen, dus gewoon kappen!
Ieder zijn mening. De manier waarop je het nu uitlegt is trouwens al een stuk netter dan je eerste post erover. Als je daar voortaan meteen mee komt gaan mensen minder snel tegen je in.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een discussie die niet iedereen iets aangaat imho
Op zich heeft ie daar wel gelijk in. Begon inderdaad op twitter te lijkenquote:
Ik heb zo mijn redenen!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ieder zijn mening. De manier waarop je het nu uitlegt is trouwens al een stuk netter dan je eerste post erover. Als je daar voortaan meteen mee komt gaan mensen minder snel tegen je in.
Hey dat doe je goedquote:
Yvonne?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:21 schreef naatje_1 het volgende:
Yvonne, ik vind ook wel dat je een beetje overdreven reageert hoorHet is maar een voorstel, hij denkt mee, dat is ten minste een goed iets.
Oh, je hebt voor jezelf een excuus voor je opvliegendheid bedacht? Wat knap!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn redenen!
En nu ben ik weg
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/djdalando/status/33198380914049025
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:22 schreef naatje_1 het volgende:
Yvonne schrijven in plaats van huppel, dan ben je wel heel ver heen...
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:22 schreef naatje_1 het volgende:
Datquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:22 schreef naatje_1 het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hey dat doe je goed
Mono draait lekker vandaag![]()
hoi back
Wat een warm welkomquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:21 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Hoi Goudvis![]()
ik vind dit liedje ook leuk
Tuurlijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:22 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat een warm welkom
Wat eigenlijk niet helemaal de bedoeling isquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:22 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat een warm welkom
hoooiquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga m'n wekker zondag ochtend zetten om in de uitzending te komen![]()
___
quote:economie ging vetttt goed en geschiedenis ging dus vetttt slecht
Ik zei al om 12 uur dat naarmate de dag verloopt iedereen schijt aan die regels krijgt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:23 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Wat eigenlijk niet helemaal de bedoeling is
quote:
Ik zit op 144% Komt omdat ik best ver van me scherm zit eigenlijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:24 schreef sharr het volgende:
Zo vier keer ingezoomd typt best wel lekker eigenlijk
Vergeten aan te passenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:24 schreef Rockiejj het volgende:
DJ MONO - Gezellige meezingers enzo
Hoe kan je meezingen met deze muziek?
Heb je een microscoop boven je toetsenbord gehangen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:24 schreef sharr het volgende:
Zo vier keer ingezoomd typt best wel lekker eigenlijk
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heb je een microscoop boven je toetsenbord gehangen?
Ik zit er bijna tegenaan, maar het leest wel lekker makkelijk als je moe bentquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:24 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Ik zit op 144% Komt omdat ik best ver van me scherm zit eigenlijk
Klinkt herkenbaarquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:25 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik zit er bijna tegenaan, maar het leest wel lekker makkelijk als je moe bent
Dit, ik zit ook vlakbij maar te lui om goed te lezen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:25 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik zit er bijna tegenaan, maar het leest wel lekker makkelijk als je moe bent
Ok ik ben al wegquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:25 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Goudvis, rot eens op met die bagger
Dan staat straks SwJ weer voor de deurquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, iedereen even afscheid nemen
Dat zeg je ook alleen maar omdat het anders spam isquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:27 schreef _Fanta het volgende:
oneej wacht, Goudvis_ blijf gewoon hangen, je laat je toch nie weg jagen ofwel dan? of ben je zo zo'n bang visje? (muziek is mooi trouwens)
jupquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:27 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat het anders spam is
Even ontopic aubquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:27 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat het anders spam is
Ja dat gaat toch al gebeurenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan staat straks SwJ weer voor de deur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezellig wel.
Wat zal eerder weggaan, de topicreeks of de radio zelf?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja dat gaat toch al gebeuren
Wat bij haar dus het geval wasquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:28 schreef naatje_1 het volgende:
Je moet gewoon niet baggeren, wat Goudvis_ deed is gewoon goed, ze deed een multiquoot en vervuilt het topic daardoor niet. Wat SWJ irritant vind, is, hoi zeggen, 10x hoi terugkrijgen, en 10x hoi terugzeggen.
De radioquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat zal eerder weggaan, de topicreeks of de radio zelf?
Dan maken we een forum topic op onz-radio.nlquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:29 schreef sharr het volgende:
Ik ben bang dat de reeks nu echt op slot gaat als SwJ weer voor de deur komt te staan (en nouja, binnenkomt eigenlijk)
Dan kan radio onzin ook wel stoppen.
Die oplossing spreekt mij eigenlijk wel aanquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan maken we een forum topic op onz-radio.nl
Heb je het over Huppelmuts?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:30 schreef Patje1987 het volgende:
Het is sowieso altijd als een stuk vlees het topic betreedt dat alle hongerige wolfjes die kant op gaan.
SWJ luisterd zelf ook graag mee naar radio ONZ! dus denk niet dat ie zo snel de boel op slot gooitquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:29 schreef sharr het volgende:
Ik ben bang dat de reeks nu echt op slot gaat als SwJ weer voor de deur komt te staan (en nouja, binnenkomt eigenlijk)
Dan kan radio onzin ook wel stoppen.
Hoi Patjengquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:30 schreef Patje1987 het volgende:
Het is sowieso altijd als een stuk vlees het topic betreedt dat alle hongerige wolfjes die kant op gaan.
Ze heeft maar 2x gereageerd op een hoiquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:29 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Wat bij haar dus het geval was
Wat een enge vergelijking.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:30 schreef Patje1987 het volgende:
Jij weet het dondersgoedquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heb je het over Huppelmuts?
quote:
Twee stukken vleesquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heb je het over Huppelmuts?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:31 schreef Gelebadeend het volgende:
Statistieken:Hoi naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Jawel, dat mag namelijk ook niet van de Worm.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:28 schreef Gelebadeend het volgende:
Dus als we nu achter elke post '(muziek is goed trouwens)' zetten, is het theoretisch geen spam?(muziek is goed trouwens)
Doe is lief tegen trancequote:Op donderdag 3 februari 2011 17:32 schreef Driepink het volgende:
zometeen lekker eten, en waarom trance top zoveel ?
trance is echt voor nichten enzo
Wat zeik je nou? Goudvis hoeft helemaal niet weg, gewoon 1x hoi zeggen ofzo en dan normaal inhoudelijk posten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:32 schreef naatje_1 het volgende:
Sterker nog, Goudvis kwam het topic binnen met hoi en daar nog bij wat een leuke muziek
doe jij eens lief tegen mijquote:
Ik krijg zin om met een auto door amerika ofzo te toeren in de stralende zomerzon en te slapen op het strand en cocktails te drinkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:32 schreef _Fanta het volgende:
krijg weer zin in de zomer van dit nummer!
Ik denk het wel. Er worden genoeg oplossingen aangereikt. Dus ik zie geen probleemquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
of onzradio zich zelf blijft, wat denk jij dan?
Ik ook, samen gaan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik krijg zin om met een auto door amerika ofzo te toeren in de stralende zomerzon en te slapen op het strand en cocktails te drinken
das mooi, Want ik was macaroni vretenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Er worden genoeg oplossingen aangereikt. Dus ik zie geen probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |