Radioserver staat in FR.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:56 schreef sharr het volgende:
Zoals jullie weten sjoemelen we nog steeds een beetje met de rechten en hoewel we in frankrijk zitten, zijn we eigenlijk nog steeds gewoon illegaal.
Ik snap dit niet ?
De streamserver staat in frankrijk. En de fabel is dus dat we daarom geen rechten in nederland hoeven te betalen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:56 schreef sharr het volgende:
Zoals jullie weten sjoemelen we nog steeds een beetje met de rechten en hoewel we in frankrijk zitten, zijn we eigenlijk nog steeds gewoon illegaal.
Ik snap dit niet ?
Ik ook nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:56 schreef sharr het volgende:
Ik snap dit niet ?
Je houdt niet zo van correct nederlands? Zwak excuusquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heb vanmorgen nog een 10 gehaald voor nederlands.. maar ik hou niet zo van correct nederlands
Is dit na het eten vol dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:56 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Daar heb je niks aan in deze reeks hoorDe topics worden snel volgespamd hier.
verschilt per station, maar minimaal honderden euro's per maand.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:57 schreef sharr het volgende:
Hoe duur zouden die uitzendrechten dan zijn per maand ofzo?
Damnquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
verschilt per station, maar minimaal honderden euro's per maand.
Dat was actionradioquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Damn
Er is/was toch ook Fokradio? Kwam daar geen muziek op?
wtf.. zit toch op onzin.. en niet op abn?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:57 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Je houdt niet zo van correct nederlands? Zwak excuus
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:59 schreef Dalando het volgende:
BATS BATS BOM BOEM BOING BOM BOM BAM BAM!!
Nee!quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
Gaat onzinradio een serieuze toekomst tegemoet?
Gezien daar vroeg of laat een einde aan gaat komen met een brief van Buma-stemra of Sena op de mat van Danny, welke aan zijn persoonlijkheid in te schatten meteen een ban op alles wat met onz-radio te maken heeft zet, denk ik dat het een goed idee is om dat voor te zijn.
Maar Webje, we kunnen die rechten toch helegaar niet betalen?
Dat klopt, radio maken kost al snel honderden euro's per maand, en hoewel de donaties de eerste paar dagen goed liepen is dat nu redelijk ingezakt.
Er heeft zich inmiddels een mooie tussenoplossing aangeboden die ik in ieder geval aan jullie voor wil stellen. Dit zeg ik precies op die manier omdat de betreffende oplossing wél zijn consequenties gaat hebben, die niet allemaal leuk gaan zijn.
Ik heb vanuit een ander station waar ik bij in het management betrokken ben het volgende aanbod gekregen:
Radio54
Het betreffende station, Radio54, wil onder een aantal voorwaarden ONZ-Radio "overnemen". Dit betekent dat wij van ONZ-Radio een plekje krijgen in hun programmering.
Hier staan een aantal dingen tegenover die wel een belangrijke inpact gaan hebben op het huidige bestaan van ONZ-Radio. Allereerst zal onz-radio dan niet meer een 24-uurs project zijn maar dagelijkse zendtijd een periode van waarschijnlijk 18.00u - 04.00u ofzo worden. Verder hebben ze een bepaalde kwaliteitswens. Dit betekent dat onzin trappen best mag, maar wel afgewisseld met muziek. Niet een uur lang gaan praten over hoe mooi de snikkel van Paul in the Dark wel niet is dus.
In ruil daarvoor krijgen we Jingles, Nieuws, en uitzendrechten voor Nada!
JA!! oder NEIN!!
Ikzelf ben sceptisch, maar heb beloofd het voor te stellen. Het is immers wél een goede mogelijkheid om onz-radio een verzekerde toekomst te geven.
Daarom graag: uwen mening!
(vooral bedoeld voor de mede dj's)
Poll: Moet ONZ-Radio met Radio54 samenwerken?
• Ja
• Ja (onder bepaalde voorwaarden)
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ja, onzin gaat over de inhoud, niet over hoe het eruit ziet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wtf.. zit toch op onzin.. en niet op abn?
geldwolvenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
Best apart eigenlijk dat een internetradio, waar niemand last van heeft of interventie van ondervindt, niet mag
Inderdaad.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
Best apart eigenlijk dat een internetradio, waar niemand last van heeft of interventie van ondervindt, niet mag
Ik quote een wijs persoon "Buma zijn naaierts, hoe klein je ook bent."quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
Mja, erg jammer. Het mag ook wel, alleen mag je dan niet muziek waar artiesten "hard voor gewerkt hebben" uitzenden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
Joss Stone heeft daar eens iets heel moois over gezegd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mja, erg jammer. Het mag ook wel, alleen mag je dan niet muziek waar artiesten "hard voor gewerkt hebben" uitzenden.
Daarom hou ik zo van jouquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:00 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik quote een wijs persoon "Buma zijn naaierts, hoe klein je ook bent."
Best knap dat ze dan wel het bestaan weten van onze radioquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mja, erg jammer. Het mag ook wel, alleen mag je dan niet muziek waar artiesten "hard voor gewerkt hebben" uitzenden.
je bent de eerste die commentaar heeft op mijn nederlands... en aangezien jij je er als enige aan stoort.... ga ik er maar niks aan veranderenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:00 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Ja, onzin gaat over de inhoud, niet over hoe het eruit ziet.
Meerdere mensen ergeren zich eraan hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je bent de eerste die commentaar heeft op mijn nederlands... en aangezien jij je er als enige aan stoort.... ga ik er maar niks aan veranderen
voorbeelden?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:02 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Meerdere mensen ergeren zich eraan hoor
aan mijn nederlands? heb er nog niks over gehoordquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:02 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Meerdere mensen ergeren zich eraan hoor
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:03 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Mijn buren vinden dit nummer ook vast leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |