In Laos kan je meisjes vergeten en ik denk hier ook. Beide communistisch.quote:
Dat is dan wel netjes van je!quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik werk te veel dus pik ik veel te weinig in
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is dan wel netjes van je, hans!
Klaverjassenquote:
FOTO!!!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:48 schreef Kreator het volgende:
Godverdomme, wat doe die Remington baardtrimmer het goed.
1/2 euro blinds is wel redelijk ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klaverjassen
Poker pas vrijdag over twee weken weer. En dat is dan ook maar een 10e rebuy.
Ws. pas die dag erna weer (redelijk voor mijn doen) HSP (1/2e blinds).
Een baardtrimmer in de vorm van een geweer?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:48 schreef Kreator het volgende:
Godverdomme, wat doe die Remington baardtrimmer het goed.
Zie foto.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een baardtrimmer in de vorm van een geweer?
Die moet ik ook hebben voor lief! Misschien dattie hem dan wel eens gebruiktquote:
5 tientjes, mediamarkt. Meerprijs wel waard.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Die moet ik ook hebben voor lief! Misschien dattie hem dan wel eens gebruikt
Omdat ik, sinds ik dus alleen ben, in principe recht heb op bijstand. Ik heb al jaren geen aanvulling gekregen via WAO, lang verhaal. Maar door sociale dienst ben ik gekeurd en die hebben me geschikt geacht voor 18 uur. Dus krijg ik aanvulling tot aan bijstandsniveau. Maar ik werk altijd meer, dus krijg ik uiteindelijk bijna niks erbij.quote:
Eten idd o.a.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan Azie dan? Ok, het eten.
Deceptiequote:
Oke. Apart.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat ik, sinds ik dus alleen ben, in principe recht heb op bijstand. Ik heb al jaren geen aanvulling gekregen via WAO, lang verhaal. Maar door sociale dienst ben ik gekeurd en die hebben me geschikt geacht voor 18 uur. Dus krijg ik aanvulling tot aan bijstandsniveau. Maar ik werk altijd meer, dus krijg ik uiteindelijk bijna niks erbij.
Makkelijke reizen, prachtige omgeving, het eten, vriendelijke mensen, veilige omgevig, veel wisselendende omgevingen en culturen etc etcquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eten idd o.a.
En verder zou ik echt meer van de wereld moeten zien, maar Azie blijft me vooralsnog trekken. heb er geen goede argumenten voor waarom
Mjah, dus ik krijg uiteindelijk net zoveel als een bijstandsmoeder die thuiszit, maar ik krijg er wel gratis zo'n lieve baas bijquote:
Geen idee of je die dingen ook niet ergens anders ter wereld kunt vinden. Vast wel. Behalve dan misschien dat veilige reizenquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Makkelijke reizen, prachtige omgeving, het eten, vriendelijke mensen, veilige omgevig, veel wisselendende omgevingen en culturen etc etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |