Moet ik even bekijken als ik thuis ben, zit nu nog even in de bus.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:48 schreef Graseter het volgende:
[..]
Lotussss kijk ik heb ook een tagje, hihi.
Daar woont een hele lieve manquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
Morgen naarOldenzaal
...
wtf is er in Oldenzaal?
Morgen? Jij..quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
Morgen naarOldenzaal
...
wtf is er in Oldenzaal?
oh echt? heeft die om 8 uur 's ochtends koffie klaar staan?quote:
Dan is het voor 1 dag een toeristische trekpleister.quote:
Komkom, duurt vast niet lang meerquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:02 schreef Lotusss het volgende:
Ik wil nu thuis zijn en niet nog in de bus
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
Morgen naarOldenzaal
...
wtf is er in Oldenzaal?
Is jou trouwens niet iets opgevallen B?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar heb ik nog wel eens gestapt vroeger
Wat? Ik zit hier nog zo te stressen @ werk, niets valt mij nog opquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is jou trouwens niet iets opgevallen B?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:02 schreef Lotusss het volgende:
Ik wil nu thuis zijn en niet nog in de bus op mijn werk
Aww, ik heb nog wel zo lief een quote van je in m'n handtekening staanquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat? Ik zit hier nog zo te stressen @ werk, niets valt mij nog op
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aww, ik heb nog wel zo lief een quote van je in m'n handtekening staan
Dit was de hele quotequote:Op donderdag 3 februari 2011 18:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Dan wel meteen de hele quote neerzetten he, kleine lamzak!
Liegbeestjequote:
Zat er een disclaimer bij?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Dan wel meteen de hele quote neerzetten he, kleine lamzak!
Niks, maar het is dicht bij Enschedequote:Op donderdag 3 februari 2011 17:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
Morgen naarOldenzaal
...
wtf is er in Oldenzaal?
Het is dat de planning belde om half 4, anders had ik ws NOG liggen slapenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:22 schreef PeuRac het volgende:
Zo en dan doen je pas 4u later compleet brak je ogen open
Wat is dat toch de laatste dagen.. Zo erg is het nooit geweest!quote:
quote:
Ik vind t nogal meevallen, t bleek zo te zijn dat de 90's hits van Radio10Gold gedraaid worden. Ik luisterde toen ook niet naar die zenderquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:24 schreef Ludootje het volgende:
Bwahaha, Radio 10 Gold nineties hits op nederland.fm. Ik heb mijn zender gevonden.
Ik vroeger wel... Op de middengolf, 675 am... Toen radio luisteren nog geen optie was, maar noodzaak.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind t nogal meevallen, t bleek zo te zijn dat de 90's hits van Radio10Gold gedraaid worden. Ik luisterde toen ook niet naar die zender
Alice!quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:26 schreef Samzz het volgende:
Oj, ik doe morgen m'n blauwe jurkje aan dus ik kan mooi Absolutely Alice op m'n nagels doen
Goudkleurige ketting erbij en ik ben klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |