Dat is een best brandje...quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:03 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Hier nog een screenshot!
[ afbeelding ]
Sorry, zie nu idd ook herhalingen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ook niet live, zag die pro's op een rijtje, heb ik al eerder gezien....
Ze gaan zich ermee bemoeien. Ingrijpen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:01 schreef Athlon_2o0o het volgende:
AJE: "The army has reportedly begun to intervene"?
Wat bedoelen ze daarmee?
On this website, we put a mirror of your site. www.downwithmubarak.com keep on going! We support you! #gypt #25janquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:03 schreef Bartholomaeus het volgende:
Wie wil dit vertalen voor mij in het Engels:
@sandmonkey op deze site hebben we een mirror van jou site geplaatst: www.downwithmubarak.com blijf doorgaan! wij steunen je! #egypt #25jan
We've mirrored ur site @ downwithmubarak.com. Keep going, you've got our support.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:03 schreef Bartholomaeus het volgende:
@sandmonkey op deze site hebben we een mirror van jou site geplaatst: www.downwithmubarak.com blijf doorgaan! wij steunen je! #egypt #25jan
Tsja we hebben hoeveel live streams 1, 2? Van 2 locaties misschien. Cairo heeft letterlijk duizende zijstraten. We zien echt maar een heel klein deel van wat er gebeurd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:03 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Op euronews melden ze dat er met messen en zwaarden wordt gevochten door de pro-kant.
Waarom horen we daar verder zo weinig van? Het enige wat ik gezien heb ging om stenen gooien, en schoten natuurlijk.
We mirrored your website: www.downwithmubarak.com! Keep it up, and support from the dutch!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:03 schreef Bartholomaeus het volgende:
wacht eerst maar tot de site in de lucht is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:03 schreef Bartholomaeus het volgende:
We've mirrored your site on www.downwithmubarak.com Keep on going! We are behind you!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:03 schreef Bartholomaeus het volgende:
@sandmonkey we placed a mirror of your website on www.downwithmubarak.com! Keep up the good work! We support you!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:03 schreef Bartholomaeus het volgende:
Think so...quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:04 schreef horned_reaper het volgende:
Dit is dus een winkelcentrum dat in brand staat?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wacht ook. Maar dan heb ik de tekst alvast!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
wacht eerst maar tot de site in de lucht is.
@sandmonkey On this website we have placed a mirror of your's www.downwithmubarak.comquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:03 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ik zie er ook niets van...quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:03 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Op euronews melden ze dat er met messen en zwaarden wordt gevochten door de pro-kant.
Waarom horen we daar verder zo weinig van? Het enige wat ik gezien heb ging om stenen gooien, en schoten natuurlijk.
geeft goed aan uit welke groep de anti's bestaatquote:
Ja maar voor wie? Op de beelden zie ik het nog niet. Mja, livebeelden zijn dan ook schaars.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze gaan zich ermee bemoeien. Ingrijpen.
Inderdaad..quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:06 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
geeft goed aan uit welke groep de anti's bestaat
Anti's hoop ik!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:06 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja maar voor wie? Op de beelden zie ik het nog niet. Mja, livebeelden zijn dan ook schaars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |