Bandbreedte misschien niet, maar dat zien we dan welquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Weet je dat heeeeeel zeker? & bandbreedte?
quote:will tell the story later . Thank you all. I just need to rest now. #jan25
idd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:57 schreef Ryan3 het volgende:
Beetje moeilijk om te duiden wat nou live is... op AJE.
Daar twijfel ik ook over, ik denk dat jij de drukte gaat onderschatten zodra het twitter op gaat.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Weet je dat heeeeeel zeker? & bandbreedte?
Wederom de vraag dan, is load-balancing makkelijk op te zetten met een remote-IP?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:57 schreef Floxxx het volgende:
[..]
Bandbreedte misschien niet, maar dat zien we dan wel
daar kan ik je wel bijschieten denk ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:57 schreef Floxxx het volgende:
[..]
www.downwithmubarak.comquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:57 schreef mwaterl het volgende:
Haha supertof deze actieWat is de site nou?
wij bedoelen MB/squote:Op donderdag 3 februari 2011 16:57 schreef lipjes het volgende:
[..]
daar kan ik je wel bijschieten denk ik
heb 50GB per maand.
Ja, daarom idd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:57 schreef Maitje het volgende:
Sommige beelden zijn live op aj en sommige terugblikken
Heb 5 TB dataverkeer tot mijn beschikking via 1 Gbit/s.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:57 schreef Floxxx het volgende:
[..]
EN heeft een interessant interviewquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:58 schreef Infection het volgende:
Is er nog ergens een livestream te volgen? Overal waar ik kijk zijn terugblikken enzo...
http://www.euronews.net/news/streaming-live/quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:58 schreef Infection het volgende:
Is er nog ergens een livestream te volgen? Overal waar ik kijk zijn terugblikken enzo...
Hij is bezig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:59 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Deze webpagina is niet beschikbaar.Of moet ie nog gehost worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |