quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is vooral dat de AH een nogal wat breder assortiment heeft
Die ken ik niet, deze winkels komen in Hongarije en Nederland voor.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik prefereer Morrison's, die doen tenminste ook lokale producten zonder de boeren tot het bot af te knijpen.
Ah ja, ik vergat dat Tesco's ook in Oost Europa is neergestreken. Wat ik allermooiste vind is dat ze bijna allemaal nu thuis bezorgen, nooit meer naar de supermarkt om in de rij te staan en tijd te verspillen...fantastischquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Die ken ik niet, deze winkels komen in Hongarije en Nederland voor.
Die mafkezen daar zetten een Tesco in elk gat waar drie boeren en twintig koeien wonen, daarnaast zij ze ook nog eens 24 uur per dag openquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah ja, ik vergat dat Tesco's ook in Oost Europa is neergestreken. Wat ik allermooiste vind is dat ze bijna allemaal nu thuis bezorgen, nooit meer naar de supermarkt om in de rij te staan en tijd te verspillen...fantastisch
Hoi jozefquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:05 schreef ethiraseth het volgende:
Verder zou het formaat user icon toch echt eens moeten worden opgerekt naar iets als 100x100 pixels.
Dat doe ik iig niet hierquote:
Alsof jullie piemels rechtop staan van Whis.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:22 schreef Picchia het volgende:
[..]
Volgens het 'meisjes plagen kusjes vragen'-principe ben je al aardig op weg bij Whiskers.
Wou je dat ontkennen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alsof jullie piemels rechtop staan van Whis.
Um...als ik zou weten hoe ze er uit ziet dan zou ik hierop kunnen antwoorden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alsof jullie piemels rechtop staan van Whis.
Je kunt je er wel een voorstelling bij maken denk ik.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Um...als ik zou weten hoe ze er uit ziet dan zou ik hierop kunnen antwoorden.
Nee, absoluut niet, sorry.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kunt je er wel een voorstelling bij maken denk ik.
Sommige mensen kunnen een beeld vormen met hun onderbuik.quote:
Ik heb geen fotoboekquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:30 schreef ethiraseth het volgende:
Er is een reden dat ik nooit naar fotoboeken kijk.
Ja, maar met zoiets als een forum heb ik dat totaal niet, eigenlijk, vroegah op IRC wel maar ja, daar heb ik dan ook 3 relaties aan overgehouden inclusief mijn vrouwquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:31 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen een beeld vormen met hun onderbuik.
Die reden is er nu welquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:30 schreef ethiraseth het volgende:
Er is een reden dat ik nooit naar fotoboeken kijk.
Dat noemen we een sexual predator.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, maar met zoiets als een forum heb ik dat totaal niet, eigenlijk, vroegah op IRC wel maar ja, daar heb ik dan ook 3 relaties aan overgehouden inclusief mijn vrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |