Kudo's voor je haar(em)quote:
Ik shine nu even iets minder want ik hoor het morgen pasquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah, mwah.
Hoest met je sollicitatie, al nieuws? En nog steeds shinen?
Mijn eerste was ook 1990quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Jazeker, ik heb ze nog. Mijn eerste volle boek is die van het WK in 1990, ik heb het tot 1998 volgehouden. Met dan bij het vorige WK een revival. Ik spaarde alleen Zwitserland, maar kon me niet inhouden en heb het hele boek volgeplakt.
Weet je of er nog meer mensen zijn? Natuurlijk ga je het worden, het moetquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik shine nu even iets minder want ik hoor het morgen pasIk was al zo zenuwachtig
![]()
Ik moest vanochtend mij CV opsturen (nee Zwabber, niet de ketel) en nu maak ik me zorgen dat ik het toch niet ga worden
In 1990 fascineerde het staartje van Roberto Baggio mij zo. Mijn zusje zei zo mooi: Batjo! Batjo!quote:
Ik had het idee dat ik de enige was, maar je weet maar nooit.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weet je of er nog meer mensen zijn? Natuurlijk ga je het worden, het moet
Ik rank spelers naar knapheid.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In 1990 fascineerde het staartje van Roberto Baggio mij zo. Mijn zusje zei zo mooi: Batjo! Batjo!
Dat was hij ook ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik rank spelers naar knapheid.
Volgens mij vond ik Dino leuker
quote:
Dat dunne staartje/vlechtjes jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In 1990 fascineerde het staartje van Roberto Baggio mij zo. Mijn zusje zei zo mooi: Batjo! Batjo!
Succesquote:
Oh, die moet ik weer invoeren in Googlequote:Op donderdag 3 februari 2011 16:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat dunne staartje/vlechtjes ja
Ik vond Maldini toen leuk, jammer dat zijn hotness zo snel verwaterde. Al was hij verder wel supertof al die jaren
Ik heb niks met lang haar, maar snap dat dat voor velen wel een leukerd was jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, die moet ik weer invoeren in Google![]()
Ik vond Gabriel Batistuta ook altijd zo'n babe
Maar kijk je echt alleen dan voor de lekkere mannen of toch nog beetje het spel?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:13 schreef -Miauw- het volgende:
Vroeger vond ik voetbal veel leuker. Tegenwoordig zijn ze allemaal zo jong![]()
Ik kijk voor het spel heurquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar kijk je echt alleen dan voor de lekkere mannen of toch nog beetje het spel?
Genoeg leuke dertigers nog toch
Dat willen er wel meer. Maar voetbalquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
We willen jou in voetbalbroekje zien
Je hoeft ook niet te voetballen. Je hoeft het alleen maar aan et trekkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat willen er wel meer. Maar voetbal
Ik heb het koud.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet te voetballen. Je hoeft het alleen maar aan et trekken![]()
Hoe bevalt het weer terug in NL?
Het is ook best koud. Maar fijn dat je weer gezond en wel terug bentquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het koud.
Maar nog drie wassen te gaan, dus vrijdag zijn we weer bij met dat gedoe, de rest van de zooi ligt al in kasten, laden e.d.
quote:
Lekkerquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Crea!
Net goudgele frietjes gegeten met een kipcorntje.
Wat goed is doe je vaakquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had gister de 2e keer zuurkool. Je hebt zelfde patronen.
Je bent niet uitgelopen.quote:
Kate Moss is verleden tijd. Het is tijd voor Geldrop om te shinen. Eerst Art, en nu Lara Stone. Lipjes getuit.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:55 schreef -Vaduz- het volgende:
M'n lippenstift brokkelt af. Ik weet niet wat Kate Moss met me van plan is.
Bijzonder voor Geldrop, de plek waar ze ook de PSV'ers keuren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kate Moss is verleden tijd. Het is tijd voor Geldrop om te shinen. Eerst Art, en nu Lara Stone. Lipjes getuit.
Geldrop doet er verder best blasé over hoor, ze vinden het ook heel normaal dat ze de beste Indonees van het land hebben. En de beste vis. Dus ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bijzonder voor Geldrop, de plek waar ze ook de PSV'ers keuren.
Ik geil d'r op.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar de geldrop. Dan met name de wetlook soort.
Ik heb echte vlaggetjes hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Zwaaitje terug, zonder kaasprikker met vlaggetje.
quote:
Neeeeeeee,quote:
Of kaasje-ananasquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:54 schreef Bellatrix het volgende:
Vroeger op de basisschool als er iemand jarig was, prikkertje met uitje, worstje, kaasje en augurkje.Zo lekker was dat.
Zo lekker gewoontjesquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:54 schreef Bellatrix het volgende:
Vroeger op de basisschool als er iemand jarig was, prikkertje met uitje, worstje, kaasje en augurkje.Zo lekker was dat.
Jaquote:
Ik heb laatst bij mn ouders een halve pot augurken leeggegetenquote:
Augurken zijn ook zo lekker.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb laatst bij mn ouders een halve pot augurken leeggegeten![]()
Mn stiefvader dacht dat ik zwanger was![]()
Jaquote:
Ja, prachtig dat dat eraan kleeft.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb laatst bij mn ouders een halve pot augurken leeggegeten![]()
Mn stiefvader dacht dat ik zwanger was![]()
Ja hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, prachtig dat dat eraan kleeft.
Hajeequote:
Ik denk dat ik het hier maar eens moet gaan gebruiken. Gewoon in de winkel, bij de Appie, in de straat bij de buren, Hajeequote:
Ja bij jou is dat ook een hele mooie provincie om te gaan doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik doe met je mee met hajee. Ik zal mijn bevindingen laten weten.
Ja inderdaad, kennen we hier totaal niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja bij jou is dat ook een hele mooie provincie om te gaan doen
Joe was een speciaaltje voor the Tombs?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja inderdaad, kennen we hier totaal niet.
Is altijd ajuus.
Mijn vader zegt soms halee maar dat doet ie alleen als ie dronken is of de gekke vijf heeft.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:32 schreef Pisces29 het volgende:
Bella, bestaat "halee" ook of is dat gewoon wat ik dacht te horen?
Nope, de griep is er net in gaan hakken dus dat wordt nog wel een week uitziekenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben je alweer wat opgeknap Pisc, omdat je je niet zo goed voelde de afgelopen dagen?
Nou, het klonk niet erg positief. Ze zijn wel enthousiast, en ze hebben ook wel het vertrouwen dat ik het kan maar ik word eigenlijk meteen in het diepe gegooid en er is te weinig tijd om mij in te werken dus ze hebben twijfels. Maar ze willen me toch een keertje spreken....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan ben je nog in de race! Maar natuurlijk niet wat je hoopte, dat was de JAAAAAAA WE WILLEN JOU!!!11!~
Ja, beetje jammer want eigenlijk is het niet nodig...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:36 schreef Pisces29 het volgende:
Oh wat kut Miauw, kan me voorstellen dat je er nu ook over de baan/jezelf gaat twijfelen![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer want eigenlijk is het niet nodig...
Fijne avondquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:54 schreef -Miauw- het volgende:
komt goed
![]()
Nu nog even 'snel' puinruimen. ik krijg zo een vriendin over de vloer![]()
![]()
Kip met gorgonzolasausquote:
Heeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker drapeerspul, om de kip nog meer op te spicen zodat je met je tools met veel plezier de piece of meat naar je mouth brengt.![]()
Mja, dit zijn geen zelfgemaakte helaasquote:
peer en gorgonzola etenquote:
TV aan en kijken tegelijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Muziekje op en meezingen onder het uitzoeken dus.
Ik was even richting de Sjumbo voor wat kistjes gerstenat.
Ik ben nog niet begonnenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom je veel miskopen tegen, of valt het mee?
Ja, dat gaat in de goede-doelen-bakquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Kun je ook weer mensen blij mee maken.
Smatjequote:
Ik vind 'smatje' een raar woordquote:
Hij kan het hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind 'smatje' een raar woord
Wat betekent het dan?quote:
quote:
Ja Ll, leg eens uit!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ben jij nooit voor smatje uitgemaakt Tombo?
Ll leg jij maar uit wat een smatje is
Ja maar ook schatje, moppie, dushiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:46 schreef Loveless85 het volgende:
sma'tje? Een meisje/chickie in negertaal
Maar jij bent toch geen meisje?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:46 schreef Loveless85 het volgende:
sma'tje? Een meisje/chickie in negertaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
HEUJ!quote:
Kende je Dushi wel?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HEUJ!
Er waaien nog geen koeien langs, dus ik ontken
Niets mis mee!quote:
Ja, uit de gouden kooiquote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ik zou je vanaf nu smatje willen noemen, maar ik ben te dol op Tompony
quote:
Ja jij zal het wel kwijt moeten na al die lange dagenquote:
Ja ik vind het zo lief klinken, Tomponyquote:
Wat kwijt moeten?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja jij zal het wel kwijt moeten na al die lange dagen
Je rotopmerkingen naar mijquote:
Je tamponyquote:
Hey smatjequote:
Ik prefereer de term ''chimeid''.quote:
Chihuahuaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik prefereer de term ''chimeid''.
quote:
Gefeliciteerd! Wat goedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:54 schreef Pheno het volgende:
Ik heb een nieuwe baanDus bier voor de hele SC
Eerste gesprek vandaag gehad en terug in de auto gebeld dat ik ben aangenomen
Iets met computers, ja, dat zeker. Mij moet je niet laten zingen. Of auto's laten verkopen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:54 schreef Bellatrix het volgende:
Heey man top.Gefeliciteerd! Is het weer ''iets met computers''?
Ik ga NU mn fles wijn pakkenquote:
Cheersquote:
Bij Arnhem, op fietsafstand.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:58 schreef Loveless85 het volgende:
Waar?
GefeliciteerdEn dat bier onthouden we gewoon voor de volgende meet heur
Ja, zoetquote:
Maar een lift gaat toch alleen naar boven en beneden?quote:
Have fun!quote:
Specs willen wequote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Heuy! Was weer een ouderwets avondje loesoe met 3.
Lekker wildquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb geen specs van gisteren.Ik had mijn haar net na terugkomst wel op de foto moeten zetten, het stond alle kanten op. Ook niet gedaan.
Dat kwam door je keukenruitjesdekbedquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
dat laatste denk je er gewoon bij
Die ligt er net weer opquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat kwam door je keukenruitjesdekbed
Correct, ik heb het rode zusje van Llquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, Pisces kan het burgerlulletjesvolk wel goed herkennen.
Doe eens een poes-op-bed-plaat danquote:
Gelukkig zie ik dit op een volwassen manier.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe eens een poes-op-bed-plaat dan
Je compenseert voor gisteravond, dat vind ik mooiquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gelukkig zie ik dit op een volwassen manier.
Er liggen momenteel 2 poezen op bed, en Mips zit bij mij, dus laat ik dat maar niet doenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe eens een poes-op-bed-plaat dan
Nee die oude met het dekbed bedoelde ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er liggen momenteel 2 poezen op bed, en Mips zit bij mij, dus laat ik dat maar niet doen
Yesssssssss zin an. Vrij drukke week gehad, gister nog de stad in geweest, dus ga het rest van het weekend zo min mogelijk doenquote:
Als je die Wellaflex gel niet gaat gebruiken niet inderdaad.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop mijn wilde haren nooit te verliezen.
Ik leer Zweeds doordat ik zoveel films kijk met Zweedse ondertiteling.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kijk The Kings Speech. Met Zweedse ondertiteling ook nog eens.
Wordt er ook gestotterd ondertiteld?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kijk The Kings Speech. Met Zweedse ondertiteling ook nog eens.
Weet ik niet, ik ken hem nietquote:
Ik las broek, ik dacht al, wtfquote:
Kneuzen komen mijn broek niet in hoorquote:
Misschien wel kneuzingenquote:Op zondag 6 februari 2011 11:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kneuzen komen mijn broek niet in hoor
quote:
Ja goffer, jullie gaan allemaal kijken maar niemand die iets zegt of even meldt dat Skippy ongelijk heeft?quote:
Oh, hij had ook nog wat te melden? Niet eens gelezenquote:Op zondag 6 februari 2011 11:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja goffer, jullie gaan allemaal kijken maar niemand die iets zegt of even meldt dat Skippy ongelijk heeft?
Prachtig Lichaam --> okee, dat kan een compliment zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
Het ligt er maar aan hoe je het bekijkt, het kan toch ook een compliment zijn?
Niet op de foto's te zien, dus het kan hem alleen nog meevallenquote:Op zondag 6 februari 2011 11:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Prachtig Lichaam --> okee, dat kan een compliment zijn
Ongelooflijke RotKop -->![]()
![]()
Jammer genoeg voor hem gaat ie me nooit zienquote:Op zondag 6 februari 2011 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet op de foto's te zien, dus het kan hem alleen nog meevallen
Je hoofd is 5% van je totale lichaam ofzo toch, dus hij vind 95% prachtig, en 5% niet. En waar focus je je uiteraard als vrouw weer op...quote:Op zondag 6 februari 2011 11:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Prachtig Lichaam --> okee, dat kan een compliment zijn
Ongelooflijke RotKop -->![]()
![]()
Ja ja jaquote:Op zondag 6 februari 2011 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hoofd is 5% van je totale lichaam ofzo toch, dus hij vind 95% prachtig, en 5% niet. En waar focus je je uiteraard als vrouw weer op...
Leutze Tomboquote:Op zondag 6 februari 2011 11:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ja jaNou, ik vind het gewoon geen leuke opmerking
Dus ik ga er maar vandoor. Even koffie drinken bij vriendin
Geen voetbal?quote:
Oh god, Ajax?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:46 schreef -Vaduz- het volgende:
1-1, ik kan er mee leven. Leuk om die Amsterdammers weer hoop te geven. Ze verprutsen het toch zelf wel weer.
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu denk ik dat je een complete big in de oven hebt en straks tot middernacht bezig bent met oppeuzelen.
Gaat wel goed komen hoor!quote:
Ik denk het wel hea.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:57 schreef Loveless85 het volgende:
Daar hebben ze pilletjes voor hé, als het los loopt.
quote:
Als jij dat wilt welquote:Op zondag 6 februari 2011 19:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Kanook gebruikt worden als BZV-hooivork?
Jaquote:Op maandag 7 februari 2011 10:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Oe, de tandenbeul maakt de shine van ons Pisc nog beter!
quote:Op maandag 7 februari 2011 10:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij mij zit dat ook nog totaal niet in het systeem, het is dat je me eraan herinnert...
Hajeeequote:
Joe!quote:Op maandag 7 februari 2011 10:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Hier is ajuus gangbaar, maar dat gebruik ik niet zo vaak. Ik vind yoooo en joe! leuker.
Ik denk dat mensen hier denken dat er nog iets na gaat komen als ik met 'joe' afsluit.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Joe! is zo heerlijk direct en een tikkeltje nonchalant.
Bij een kort en bondige joe is alles duidelijk.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen hier denken dat er nog iets na gaat komen als ik met 'joe' afsluit.
Hajee is dan wel the bombHAJEE
![]()
Ik bedenk me net dat m'n vader het wel eens aan de telefoon zegtquote:Op maandag 7 februari 2011 11:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bij een kort en bondige joe is alles duidelijk.
Hajee geeft wel een warm gevoel.
Hajee klinkt alsof het een vrije dag is, zo'n Koninginnedag-sfeertjequote:
Tis een oud woord en ook best provinciaal denk ikquote:Op maandag 7 februari 2011 11:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een verrekt hippe pa heb je dan.
Of ik heb een oubollig woord in gebruik.
Heb je er ook nooit van gehoord?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat zegt me helemaal niets. Maar ik zal de winkel wat vaker losgooien.
Heerlijk, dat provinciaaltjegevoel.
Dat vraagt eigenlijk meteen om een lekker provinciaals dingetje bij de koffiequote:
Watskebeurt?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Hmm, nou ja. Zul je zien dat ik het deze week ineens wel hoor.
De glaszetter is bij de overburen bezig, dat ging inderdaad mis vrijdagavond.
Een flinke windvlaag maakte het glas van een schuurdeur kapoet.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Watskebeurt?
Is er eik iets typisch qua eten voor Tukkers Vaduz?
Ik ga van het weekend weer.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat vraagt eigenlijk meteen om een lekker provinciaals dingetje bij de koffie
Leuk Pgrquote:
Oh ja met die stormquote:Op maandag 7 februari 2011 11:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een flinke windvlaag maakte het glas van een schuurdeur kapoet.
Naar Zeeland.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Mag ik weten waarover het gaat pgr? Onderwerp is genoeg.
Ik leg met mijn pa het plafond erin.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, een nuttige trip dus. Kun jij dat of assisteer je?
Moet opzich haalbaar zijn, over 2 weken alleen interesse ff peilen.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk om dat al klussende in gedachten te hebben.
Ja, maar moet ook ff kijken qua slaapplekken hoeveel er max kunnen slapen.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel slim om dan pas te kijken, nu zit iedereen in de blijheidfase.
Ook, zoiets.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is toch al wel een behoorlijk aantal. Al weet ik niet met hoeveel je gisteren was.
Haha, jaquote:Op maandag 7 februari 2011 12:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Je neemt ook niet zoveel ruimte in. Je was het slablaadje.
Huuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op maandag 7 februari 2011 12:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Bijna afscheid nemen van deze prachtige TT.
zei je ook houdoe?!quote:Op maandag 7 februari 2011 13:49 schreef Pisces29 het volgende:
M'n tandarts had een mondkapje met grote paarse bloemen erop, dat was wel een waardig Hajee-moment zo op de Maandagmiddag
Nee, daarna bleek ik op de foto's een gaatje te hebben en ook een oude vulling te moeten laten vervangen, dus ik was weer uit m'n Hajee-momentquote:
Spannend! Vast wel toch?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohm. Ziel! Ik moet 4 maart weer.. Hoop dat alles dan ok is.. Want dan kan ik afpsraak maken voor mn kaak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |