Kudo's voor je haar(em)quote:
Ik shine nu even iets minder want ik hoor het morgen pasquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah, mwah.
Hoest met je sollicitatie, al nieuws? En nog steeds shinen?
Mijn eerste was ook 1990quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Jazeker, ik heb ze nog. Mijn eerste volle boek is die van het WK in 1990, ik heb het tot 1998 volgehouden. Met dan bij het vorige WK een revival. Ik spaarde alleen Zwitserland, maar kon me niet inhouden en heb het hele boek volgeplakt.
Weet je of er nog meer mensen zijn? Natuurlijk ga je het worden, het moetquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik shine nu even iets minder want ik hoor het morgen pasIk was al zo zenuwachtig
![]()
Ik moest vanochtend mij CV opsturen (nee Zwabber, niet de ketel) en nu maak ik me zorgen dat ik het toch niet ga worden
In 1990 fascineerde het staartje van Roberto Baggio mij zo. Mijn zusje zei zo mooi: Batjo! Batjo!quote:
Ik had het idee dat ik de enige was, maar je weet maar nooit.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weet je of er nog meer mensen zijn? Natuurlijk ga je het worden, het moet
Ik rank spelers naar knapheid.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In 1990 fascineerde het staartje van Roberto Baggio mij zo. Mijn zusje zei zo mooi: Batjo! Batjo!
Dat was hij ook ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik rank spelers naar knapheid.
Volgens mij vond ik Dino leuker
quote:
Dat dunne staartje/vlechtjes jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In 1990 fascineerde het staartje van Roberto Baggio mij zo. Mijn zusje zei zo mooi: Batjo! Batjo!
Succesquote:
Oh, die moet ik weer invoeren in Googlequote:Op donderdag 3 februari 2011 16:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat dunne staartje/vlechtjes ja
Ik vond Maldini toen leuk, jammer dat zijn hotness zo snel verwaterde. Al was hij verder wel supertof al die jaren
Ik heb niks met lang haar, maar snap dat dat voor velen wel een leukerd was jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, die moet ik weer invoeren in Google![]()
Ik vond Gabriel Batistuta ook altijd zo'n babe
Maar kijk je echt alleen dan voor de lekkere mannen of toch nog beetje het spel?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:13 schreef -Miauw- het volgende:
Vroeger vond ik voetbal veel leuker. Tegenwoordig zijn ze allemaal zo jong![]()
Ik kijk voor het spel heurquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar kijk je echt alleen dan voor de lekkere mannen of toch nog beetje het spel?
Genoeg leuke dertigers nog toch
Dat willen er wel meer. Maar voetbalquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
We willen jou in voetbalbroekje zien
Je hoeft ook niet te voetballen. Je hoeft het alleen maar aan et trekkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat willen er wel meer. Maar voetbal
Ik heb het koud.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet te voetballen. Je hoeft het alleen maar aan et trekken![]()
Hoe bevalt het weer terug in NL?
Het is ook best koud. Maar fijn dat je weer gezond en wel terug bentquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het koud.
Maar nog drie wassen te gaan, dus vrijdag zijn we weer bij met dat gedoe, de rest van de zooi ligt al in kasten, laden e.d.
quote:
Lekkerquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Crea!
Net goudgele frietjes gegeten met een kipcorntje.
Wat goed is doe je vaakquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had gister de 2e keer zuurkool. Je hebt zelfde patronen.
Je bent niet uitgelopen.quote:
Kate Moss is verleden tijd. Het is tijd voor Geldrop om te shinen. Eerst Art, en nu Lara Stone. Lipjes getuit.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:55 schreef -Vaduz- het volgende:
M'n lippenstift brokkelt af. Ik weet niet wat Kate Moss met me van plan is.
Bijzonder voor Geldrop, de plek waar ze ook de PSV'ers keuren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kate Moss is verleden tijd. Het is tijd voor Geldrop om te shinen. Eerst Art, en nu Lara Stone. Lipjes getuit.
Geldrop doet er verder best blasé over hoor, ze vinden het ook heel normaal dat ze de beste Indonees van het land hebben. En de beste vis. Dus ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bijzonder voor Geldrop, de plek waar ze ook de PSV'ers keuren.
Ik geil d'r op.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar de geldrop. Dan met name de wetlook soort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |