Hoi werkpleiner.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:56 schreef cool15 het volgende:
mischien moet je hem aanraden om een vriendin te zoeken. khad ook zoeen jonge in de klas. hij zei dat hij geen tijd heeft voor een vriendin.
je zorgt dat hij 1 keer pussy krijgt en hij doet nu bijna alles voor me
Check dit..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:14 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
weet je nog meer rampen op scholen?
Dus je bent in principe wel bevriend met hem of hoe moet ik dat nu zien TS?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:59 schreef MrSmile. het volgende:
Oke, er is op school dus zo'n gozertje, hij is best wel een nerd, en hij is heel irritant.
Niemand mag hem eigenlijk, hij is het stereotype van een Koos Vriendloos.
En vandaag deed hij weer facking irritant en alles, en ik ben het dus best wel zat, iedereen eigenlijk.
Het is niet echt pesten, maar hij maakt altijd de meest domme opmerkingen, en de meest domme acties, die meestal tot irritaties van mij en klasgenoten leiden.
Nu willen ik en 2 vrienden er dus een einde aan maken, door hem gewoon te klappen, hard.
Hier dus ff de Pro's en Con's:
Pro's:
Hij kapt met irritant zijn.
Hij weet dat hij niet met ons moet sollen.
Hij zoekt mischien wel nieuwe vrienden. (win-win situatie)
Con's:
Mijn ouders worden pissig.
Ik word geschorst. (5 dagen lang van 8 uur 's ochtends tot 5 uur 's middags op een klein kamertje op school zitten)
Ik kan er zelf mischien ook door gewond raken.
Zou ik het doen?
Er zijn inderdaad dingen in me leven gebeurt waarom ik sociaal een beetje naar beneden ben gegaan, maar heb al hulp ervoor.quote:Op maandag 7 februari 2011 03:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kelere, een iq-test voor Fok! zou zo veel domme posts schelen, volgens mij.
Manhunt, negeer ze en neem contact op iemand die iets kan regelen, zoals cursussen voor dat irritante joch, of omschakeling naar een andere klas. Ik geef je weinig kans, maar iemands manier van denken proberen te veranderen door hem te slaan, dat gaat niet werken.
Noksala, bemoei je niet met dingen waar je blijkbaar niet oud genoeg voor bent. De posts in dit topic in combinatie met die uit jouw topic, geven me de indruk dat je sociale beperkingen hebt.
Ik wil je aanraden om je moeder eens contact op te laten nemen met de ggd, die kunnen je doorverwijzen naar instanties waar je geholpen kunt worden.
hap hap hapquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jij staat op school bekend als vriendloze kneus, ik. Ik denk dat je zelfs helemáál geen mensen om je heen hebt.
[..]
"Werk solo", "kankertriest". Gáást, dit klinkt anders ook donders triest!
[..]
Je kan iemand ook gewoon negeren, weet je? Als je iemand slaat omdat je hem vervelend vind, dan ben je gewoon zwaar autistisch.. Dit zijn tips die TS dus niet moet volgen.
Ts, de gouden tip: negeren. Als hij je niet slaat, ga je het gore lef niet hebben om zelf te beginnen met slaan. Jij hebt met je kloeren van zijn lichaam af te blijven, zelfs al zit hij je moeder te beledigen of verlinkt hij alles wat je aan stoute dingetjes doet.
Je blijft van andere mensen af, begrepen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:49 schreef HappyGirl91 het volgende:
Niemand?Doorzoeken, je moet ze alle negen vinden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |