Dat zijn pas echte klootzakken ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De advocatuur pikt ook altijd graag overal een graantje van mee
We nemen je wel mee naar Ockenburghquote:
Blow, met Johnny Depp.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:43 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat zijn series waarin mensen in zo'n soort huis wonen
Whooooquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
I'll raise you a Disney castle!
[ afbeelding ]
Wel ff een ander kleurtje verven dan dit watersportgoldenshowerstbabylon geelquote:
Jij had het in die post alleen over de branchequote:Op donderdag 3 februari 2011 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik heb ook nooit beweerd op geld te kotsen
Wat is dat?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We nemen je wel mee naar Ockenburgh
In combi met mata die zegt dat geld geen maatstaf isquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij had het in die post alleen over de branche
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Is gebruikt in een Amerikaanse horrorfilm, maar ik weet niet meer welkequote:
resident evil?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is gebruikt in een Amerikaanse horrorfilm, maar ik weet niet meer welke
Pas maar op, zet je zo op het lijstjequote:
Mijn baas jaquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is gebruikt in een Amerikaanse horrorfilm, maar ik weet niet meer welke
Ik geloof het niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |