quote:Op zondag 6 februari 2011 20:36 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Je doet je username eer aan in dit topic!
Ja Wietse ging blind voor Neel, Jos voor Dycke, Wim voor Astrid en Hans voor Audrey!quote:Op zondag 6 februari 2011 20:36 schreef Starlie het volgende:
Pfff wat vreselijk zakelijk allemaal!!! Vorig seizoen was het allemaal wat liever en waren de boeren naar mijn idee al ECHT gek op een vrouw... Ik heb nu zoiets van kies gewoon niet als je de praktische kant gaat bekijken enz.
en een studiequote:Op zondag 6 februari 2011 20:37 schreef kvd het volgende:
[..]
Dat doen Gijsbert en Frank ook, daar is de practische kant de afstand
Toch valt daar wat voor te zeggen. Een vriendin in fucking Friesland is even leuk, maar werkt natuurlijk nooit.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:37 schreef kvd het volgende:
[..]
Als het echte liefde is, doet dat er echt niet toe.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:37 schreef kvd het volgende:
[..]
en d'n Peter voor Hannekequote:Op zondag 6 februari 2011 20:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ja Wietse ging blind voor Neel, Jos voor Dycke, Wim voor Astrid en Hans voor Audrey!
eens.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Als het echte liefde is, doet dat er echt niet toe.
Wimquote:Op zondag 6 februari 2011 20:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ja Wietse ging blind voor Neel, Jos voor Dycke, Wim voor Astrid en Hans voor Audrey!
Maar ja met een paard dat werkte uiteindelijk niet.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:38 schreef Cee het volgende:
Ik heb in dit seizoen tot nu toe de meeste passie gezien tussen Frank en z'n Knuffelgeit.
HOUW UWE KOP EN VRIT UW BAK LEEG JAHquote:Op zondag 6 februari 2011 20:38 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Maar ja met een paard dat werkte uiteindelijk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |