Anita zit op kamers in Leiden (ofzo).quote:Op zondag 6 februari 2011 20:31 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze zei dat het handig was dat er iemand dichtbij woonde (Anita en José), maar wat als het gevoel niet klopt; dus dat ze iemand die ver(der) weg woont leuker vinden
Anita woont 95% van de tijd juist niet dichtbij. En dat blijft nog wel even zo.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:31 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze zei dat het handig was dat er iemand dichtbij woonde (Anita en José), maar wat als het gevoel niet klopt; dus dat ze iemand die ver(der) weg woont leuker vinden
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:32 schreef MissJ het volgende:
ahaaa hij is al heel blij met een kans dat er iets uit kan groeien.. Doelt hij op kinderen?
gmta, niet altijd positief dat gmtaquote:
Effe op kieskeurig.nl kijken.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:33 schreef Starlie het volgende:
Ga er een nachtje over slapen pfff het is geen tv die je gaat aanschaffen!
Anita woont in Utrecht, Judith woont meer in de buurt van Frank.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:31 schreef Lov1 het volgende:
[..]
MissJ gaf al aan dat het er wel degelijk over ging, maar ze doen het nu in code-taal. "Misschien kan er iets groeien"quote:Op zondag 6 februari 2011 20:32 schreef DrMarten het volgende:
Waar blijft het onderwerp "kinderen"? Al een heel gesprek zonder dit woord. Moet niet gekker worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |