Dus iemand gaat dat serieus ook nog doorlezen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:20 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zelfde als topicreport, maar dan over 1 post.
sorry.. baggerspul hier... aaaaaaaaaah dan kunnen we luisterenquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
15:30 -> 17:00 ik moet jouw jingles ook nog even bewerken eigenlijk. Vooral meer volume
Mwoah, als je het duurste abbo neemt, dan kan je ze altijd inlezen geloof ik. En dan heb je ook zat voordelen , maar dat is in mijn ogen alleen nodig als je echt een die hard user bent zoals Huppelmuts ofzo !quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:22 schreef OhLaLa het volgende:
Maar bij een ban , kijken jullie dan altijd naar je notes ?
want ik ga dus echt geen 4,50 betalen om een nootje te zien .
jullie wel ?
Ik ga er denk binnenkort ook even een aanschaffen..quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mwoah, als je het duurste abbo neemt, dan kan je ze altijd inlezen geloof ik. En dan heb je ook zat voordelen , maar dat is in mijn ogen alleen nodig als je echt een die hard user bent zoals Huppelmuts ofzo !
quote:
quote:
wat een gemekker johquote:
PM / DM of topicreport en dan erbij zeggen dat het een postreport is + postnummer en post.quote:
ow, okquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
PM / DM of topicreport en dan erbij zeggen dat het een postreport is + postnummer en post.
Doen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:24 schreef Pizzalucht het volgende:
Zal ik anders een prijsvraag doen waarbij je een abbo kan winnen?
Is wel handig!quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ow, okIk dacht dat dat een nieuwe functie was
Nou die ene met: SNUF IS BAAS. PUNT. is wel zeker gek. Ik zoek nu iets om het volume te verhogenquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sorry.. baggerspul hier... aaaaaaaaaah dan kunnen we luisteren
maar ga binnenkort hedset aanschaffen.. dan word het geluid beter geloof ik.. dacht ik...
maar ik heb ze terug geluisterd.. en ze zijn best heul erg ruk
quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb al een abbodacht toen ik me aanmeldde dat ik dan veul meer zou kunnen dan zonder
Dan fail je.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb al een abbodacht toen ik me aanmeldde dat ik dan veul meer zou kunnen dan zonder
als je nog dingen ingesproken wil hebben.. zeg t maar en ik zal mijn best doenquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nou die ene met: SNUF IS BAAS. PUNT. is wel zeker gek. Ik zoek nu iets om het volume te verhogen
Partyboy theme song.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:27 schreef Spouwerranger het volgende:
Hoe heet dat achtergrondmuziekje? Dat is van Jackas
01622/1/25#92270415]donderdag 3 februari 2011 13:27[/url] schreef naatje_1 het volgende:[/b]quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/16[quote]
[b] Op donderdag 3 februari 2011 13:28 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dan fail je.
Dag DV, weetje, mijn initialen zijn DVquote:
Release me - Agnesquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
hoe heet dat liedje van
releaaaasssee me, releaaaasseee my boddyyyy
cuz i cant stop, i keep coming back
ofzo
agnes release me.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
hoe heet dat liedje van
ofzo
Dat is alleen DV jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:30 schreef Spouwerranger het volgende:
Volgens mij worden die regels binnen een dag gewoon weer keihard genegeerrd.. Ik zie het nu al
als jim komt zijn we braafquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:30 schreef Spouwerranger het volgende:
Volgens mij worden die regels binnen een dag gewoon weer keihard genegeerrd.. Ik zie het nu al
is van Agnesquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
hoe heet dat liedje van
ofzo
Dan krijgen degene die zich er niet aan houden een note en wellicht een banquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:30 schreef Spouwerranger het volgende:
Hoi mag. Verder op msn. Er zijn grenzen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:29 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dag DV, weetje, mijn initialen zijn DV
Alles goed?
Dit mag niet meer hea.
Goeden muzak
ZOMETEEN TV TUNES!!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:30 schreef Spouwerranger het volgende:
hoi mag serieus nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoi mag. Verder op msn. Er zijn grenzen.
Idd goeden muziek.
Ja inderdaad, hij leest wel mee, maar post niet, dan denkt ie dat we hem niet doorhebbenquote:
Ja, maar die heb ik niet?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoi mag. Verder op msn. Er zijn grenzen.
Idd goeden muziek.
Het is niet eens een programmaquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je hebt geen msn? wat.
DM is een kutprogramma.
Daar heb je gelijk. Ik wilde alleen zeggen dat als het zo doorgaat dat de helft hier minimaal een note krijgtquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan krijgen degene die zich er niet aan houden een note en wellicht een ban
Ja ik ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ga iig egt mijn best doen
Nee, jouw MSNquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je hebt geen msn? wat.
DM is een kutprogramma.
Voor jou schend ik de regels..quote:
Haha hoi Knetterquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Voor jou schend ik de regels..
hooooooooooi sharr![]()
![]()
we mogen geen hoi zeggen, dag zeggen. Wat een prutzooiquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Haha hoi Knetter![]()
Zijn er weer waarschuwingen geweest dan? Mis ik iets?
Je mag hier niet meer baggeren van wormquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Haha hoi Knetter![]()
Geen hoi, doei, ik ga poepen, eten, plassen, verveel, me , twitter dingen... niet in caps typen.. geen plaatjes posten en niet te veel afdwalen van onzquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Haha hoi Knetter![]()
jij begrijpt het nog niet helemaalquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
we mogen geen hoi zeggen, dag zeggen. Wat een prutzooi
ben gefrusteerdquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij begrijpt het nog niet helemaal
quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het wordt ook niet aan het begin gezongen ofzo
Handig is dat he?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Hé rock, ik zie rechts onder welk intro het is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
En voor nu, Oogjes dicht, en snaveltjes toeQFT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opgroeien met dit
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
En voor nu, Oogjes dicht, en snaveltjes toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
jij en jeugdsentiment
![]()
![]()
![]()
goeien garp
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ik keek dit serieus vroeger kip.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
jij en jeugdsentiment
![]()
![]()
![]()
goeien garp
Oeh, die zitquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
jij en jeugdsentiment
![]()
![]()
![]()
goeien garp
sorry .. maar moest serieus lachenquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik keek dit serieus vroeger kip.
Is niet erg,quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sorry .. maar moest serieus lachen![]()
![]()
Haha, dat is lullig!quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sorry .. maar moest serieus lachen![]()
![]()
Jonge, jij hebt nu alleen maar onzin programma's zoals Dora, Kim impossible, Perry het vogelbekdier en dat zulks troep.quote:
Zometeenquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag nog een keer Fabeltjeskrant?O+
nou blijkt maar weer eens dat ik eigenlijk helemaal niet zo liev benquote:
Deze ken ik uit mijn hoofdquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou blijkt maar weer eens dat ik eigenlijk helemaal niet zo liev ben
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezellig wel.
scheld niet, overtreding van wetboek 2.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
GA JE IN FOETUS HOUDING OPHOUDEN IN DE BAARMOEDER VAN JE MOEDER
Nee want ik ken dezequote:Op donderdag 3 februari 2011 13:39 schreef Rockiejj het volgende:
Wow wat? Ow. Dit is de full theme song
Haha, zoiezo dat iedereen die meezong faalde!
Ome willem?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:39 schreef Rockiejj het volgende:
Volgende nummer is pas jeugdsentiment, dat is echt erg!
jeugdsentiment voor welke leeftijdsgroep?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:39 schreef Rockiejj het volgende:
Volgende nummer is pas jeugdsentiment, dat is echt erg!
waar scheld ik dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
scheld niet, overtreding van wetboek 2.
wij ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:41 schreef Monopoly het volgende:
Wij zongen altijd :
Seabert, ook al is hij klein
Neuken vind hij fijn
Maar zijn pikkie is te klein
quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:41 schreef Monopoly het volgende:
Wij zongen altijd :
Neuken vind hij fijn
JA, dat deed ik ook altijdquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:41 schreef Monopoly het volgende:
Wij zongen altijd :
Neuken vind hij fijn
deze niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Voor je tijd, net als deze, denk ik
Maar lust je wel een broodje peop?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar ome willem keek ik dus nooit...
DE BERENBOOT! DIE ZOCHT IK!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:42 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Heb je ook de berenboot ofniet rock?
berenbootquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:42 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Heb je ook de berenboot ofniet rock?
Ja diequote:Op donderdag 3 februari 2011 13:43 schreef Spouwerranger het volgende:
Ovide en zijn vriendjes, heb je die?![]()
Nee sorryquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:43 schreef Spouwerranger het volgende:
ojaquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Spongebob is over 10/15 jaar ook eeen groot jeugdsentiment.
QFT.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Spongebob is over 10/15 jaar ook eeen groot jeugdsentiment.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:43 schreef Spouwerranger het volgende:
Dommel, die witte hond, met Semafoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:44 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
en bush bush? die oranje stier?
Teddy Ruxpin ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
er is nog zo'n andere van beer...
crap kan er niet op komen
Blauwe beer in het bruine huis?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
DE BEERTENDER VAN HEINEKENquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
room 402 wel, rest heb ik niet aan gedacht..quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Komen oude nickelodeon series ook?zoals catdog, angry beavers, beugelbekkie, as told by ginger, the wild thornberry's, rugrats, whats with andy, hey arnold, rocket power, room 402
?
Jaa Pinky and the Brain, bazen dat het zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Gummibeer en Pinkie and the brain svp.. aub
pokemon vond ik kut.. maar het liedje leukquote:
QFTquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:47 schreef Spouwerranger het volgende:
Zoooo... de flashbacks die ik hier van krijg. Pinkt traanje weg![]()
Ik zong altijd dat hele liedje meequote:Op donderdag 3 februari 2011 13:47 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Pokemon, ook echt te vaak gezien
Pinky and the Brainquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:47 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Jaa Pinky and the Brain, bazen dat het zijn
Hele dikke QFTquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
pokemon vond ik kut.. maar het liedje leuk
Nee vanwege dommelquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:48 schreef naatje_1 het volgende:
een traan wegpinken vanwege pokemondan heb je toch echt verkeerde flashbacks
quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:49 schreef Monopoly het volgende:
Broeders, ik ga boodschappen doen!
Blijf aub nieuwtjes, feitjes, bekendmakingen, ideetjes sturen over de PM!!!!
Gekke vragen die mij altijd al hebt willen vragen mag ook, geen probleem!
Blijven PM'en dus!![]()
oh, okquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee vanwege dommelVan pokemon, dat is niet baas genoeg
quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:49 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zo ik ook, en de daarbij horende harde tepels.
Ja en dan pokemons uitwisselenquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Pokémon was zeker tof
Met je GameBoy naar school met linkkabels om te battlen
Dennis de Menace zeker weten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jamaar dies nog niet zo oud..
Kent iemand dennis de mennis en bobby nog?
bobby met zijn rode driewieler?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jamaar dies nog niet zo oud..
Kent iemand dennis de mennis en bobby nog?
Is het nummer afgelopen, heb je alweer reclamequote:Op donderdag 3 februari 2011 13:50 schreef Spouwerranger het volgende:
Zo, dat nummer duurt nog lang, he
Zo dan ...m'n speakers joh !quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:51 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Oh Rockiej verzoekje!! Saved by the bell, wat een bazenserie was dat
of hij telekids wil draaienquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit?dit is that 70's show.
ik ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik word hier over enthousiast van.
Ik kan ook niet wachten tot 3 uur, tot that 70's show weer begint, alle afleveringen al gezien, maar blijf ze baas vinden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik word hier over enthousiast van.
Luister eensquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
OMG THE OFFICE
nu verwacht ik scrubs ook.
Inderdaadquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:54 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik kan ook niet wachten tot 3 uur, tot that 70's show weer begint, alle afleveringen al gezien, maar blijf ze baas vinden.
Ik lul gewoon mee.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Inderdaadelke aflevering al 10x gezien, maar telkens weer lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |