Dus iemand gaat dat serieus ook nog doorlezen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:20 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zelfde als topicreport, maar dan over 1 post.
sorry.. baggerspul hier... aaaaaaaaaah dan kunnen we luisterenquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
15:30 -> 17:00 ik moet jouw jingles ook nog even bewerken eigenlijk. Vooral meer volume
Mwoah, als je het duurste abbo neemt, dan kan je ze altijd inlezen geloof ik. En dan heb je ook zat voordelen , maar dat is in mijn ogen alleen nodig als je echt een die hard user bent zoals Huppelmuts ofzo !quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:22 schreef OhLaLa het volgende:
Maar bij een ban , kijken jullie dan altijd naar je notes ?
want ik ga dus echt geen 4,50 betalen om een nootje te zien .
jullie wel ?
Ik ga er denk binnenkort ook even een aanschaffen..quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mwoah, als je het duurste abbo neemt, dan kan je ze altijd inlezen geloof ik. En dan heb je ook zat voordelen , maar dat is in mijn ogen alleen nodig als je echt een die hard user bent zoals Huppelmuts ofzo !
quote:
quote:
wat een gemekker johquote:
PM / DM of topicreport en dan erbij zeggen dat het een postreport is + postnummer en post.quote:
ow, okquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
PM / DM of topicreport en dan erbij zeggen dat het een postreport is + postnummer en post.
Doen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:24 schreef Pizzalucht het volgende:
Zal ik anders een prijsvraag doen waarbij je een abbo kan winnen?
Is wel handig!quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ow, okIk dacht dat dat een nieuwe functie was
Nou die ene met: SNUF IS BAAS. PUNT. is wel zeker gek. Ik zoek nu iets om het volume te verhogenquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sorry.. baggerspul hier... aaaaaaaaaah dan kunnen we luisteren
maar ga binnenkort hedset aanschaffen.. dan word het geluid beter geloof ik.. dacht ik...
maar ik heb ze terug geluisterd.. en ze zijn best heul erg ruk
quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb al een abbodacht toen ik me aanmeldde dat ik dan veul meer zou kunnen dan zonder
Dan fail je.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb al een abbodacht toen ik me aanmeldde dat ik dan veul meer zou kunnen dan zonder
als je nog dingen ingesproken wil hebben.. zeg t maar en ik zal mijn best doenquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nou die ene met: SNUF IS BAAS. PUNT. is wel zeker gek. Ik zoek nu iets om het volume te verhogen
Partyboy theme song.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:27 schreef Spouwerranger het volgende:
Hoe heet dat achtergrondmuziekje? Dat is van Jackas
01622/1/25#92270415]donderdag 3 februari 2011 13:27[/url] schreef naatje_1 het volgende:[/b]quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/16[quote]
[b] Op donderdag 3 februari 2011 13:28 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dan fail je.
Dag DV, weetje, mijn initialen zijn DVquote:
Release me - Agnesquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
hoe heet dat liedje van
releaaaasssee me, releaaaasseee my boddyyyy
cuz i cant stop, i keep coming back
ofzo
agnes release me.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
hoe heet dat liedje van
ofzo
Dat is alleen DV jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:30 schreef Spouwerranger het volgende:
Volgens mij worden die regels binnen een dag gewoon weer keihard genegeerrd.. Ik zie het nu al
als jim komt zijn we braafquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:30 schreef Spouwerranger het volgende:
Volgens mij worden die regels binnen een dag gewoon weer keihard genegeerrd.. Ik zie het nu al
is van Agnesquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
hoe heet dat liedje van
ofzo
Dan krijgen degene die zich er niet aan houden een note en wellicht een banquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:30 schreef Spouwerranger het volgende:
Hoi mag. Verder op msn. Er zijn grenzen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:29 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dag DV, weetje, mijn initialen zijn DV
Alles goed?
Dit mag niet meer hea.
Goeden muzak
ZOMETEEN TV TUNES!!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:30 schreef Spouwerranger het volgende:
hoi mag serieus nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoi mag. Verder op msn. Er zijn grenzen.
Idd goeden muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |