ik hoorde het ook net Spouwer , anders krijg je een note ofzoquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh heb ik weer iets gemist?
Serieus? Ik vond dat juist wel iets gezelligs hebben. Waarom opeens die drang naar regeltjes hier?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Geen hoi, doei, ik ga poepen, ik ga dit doen, trusten, capslock typen, teveel van onz afdwalen.. anders word de boel gesloten.. tevens geen gifjes posten
swj....de onz radio fans hebben het niet bedachtquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Serieus? Ik vond dat juist wel iets gezelligs hebben. Waarom opeens die drang naar regeltjes hier?
broodcastreerder?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:08 schreef djkoelkast het volgende:
Is er iemand hier die SAM gebruikt?
Ik ga het voor de marathon uitzending gebruiken denk ik, want dan kan ik ermee skypen enzoquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:08 schreef djkoelkast het volgende:
Is er iemand hier die SAM gebruikt?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:06 schreef Monopoly het volgende:
Mensen, blijf PM'en voor ideetjes, nieuws, feiten, roddels, naakt etc etc voor mijn uitzending om 15.00 [/b]
Nouja, beetje flauw. Alstie er gelukkig van worden, vooral laten doen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
swj....de onz radio fans hebben het niet bedacht
Hoeft niet met SAM, maar ik heb daar nu nieuwe instellingen voor gemaakt, want het geluid van iedereen wat compleet RUK. Iedereen die SAM gebruikt moet die even downloaden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga het voor de marathon uitzending gebruiken denk ik, want dan kan ik ermee skypen enzo
Ik moet om 15:00 uitzenden, en ik wil er iets leuks van makenquote:
Sorry, hoor, maar ben ik nou de enige die het hier niet mee eens is?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:05 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
ik hoorde het ook net Spouwer , anders krijg je een note ofzo
neenquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Sorry, hoor, maar ben ik nou de enige die het hier niet mee eens is?
Welk programma is dan ook goed voor met Skype? ( en een beetje makkelijk in te stellen enzo, want ik ben echt een n00bquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoeft niet met SAM, maar ik heb daar nu nieuwe instellingen voor gemaakt, want het geluid van iedereen wat compleet RUK. Iedereen die SAM gebruikt moet die even downloaden.
Nee maar voor de rest is het oud nieuws.. je kunt er niks aan doen. gewoon aan de regels houden anders raken we onz topic kwijtquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Sorry, hoor, maar ben ik nou de enige die het hier niet mee eens is?
Edcast. Stereomix kiezen en muziek zelf draaien met programma naar keuze.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Welk programma is dan ook goed voor met Skype? ( en een beetje makkelijk in te stellen enzo, want ik ben echt een n00b)
Ik zal lief doenquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee maar voor de rest is het oud nieuws.. je kunt er niks aan doen. gewoon aan de regels houden anders raken we onz topic kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |