Iedereen loopt met hem weg.. dan verlies ik interesse... vind hem een super goede dj.. en een erg leuke stem... maar adoreer hem niet echt meerquote:
Ja inderdaad. Als tie iets slomer was, was t perfect.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Webhawkjuh heeft sinds vannacht ook een fobo
iedereen gelijk kijken in fobo van WebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ I'm tHe SweEteSt BiTcH yOull EvEr MeEt ♥
uʍop ǝpısdn uǝʌǝ ssǝuǝɯosǝʍɐ
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:51 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
iedereen gelijk kijken in fobo van Web
ja nu wel , raar zeg...net geen fotoquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en als je hierop klikt dan?
Ik vind dat elke onz dj een fobo hoort te hebben met fotoquote:
hahaha , dat blijf je nu horen hé , grappig is datquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
waar is toch dat zebrahondje voor?
Ja, maar nu weet ik nog steeds niet hoe dat ene nummer van bon jovi gaat.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:59 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
hahaha , dat blijf je nu horen hé , grappig is dat
Geen hoi, doei, ik ga poepen, ik ga dit doen, trusten, capslock typen, teveel van onz afdwalen.. anders word de boel gesloten.. tevens geen gifjes postenquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh heb ik weer iets gemist?
langzaam of snel nummer?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:03 schreef Rockiejj het volgende:
You live for the fight when you hold wat you got.
Je ligt op mijn buik
Bon Jovi - living on a prayer.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
langzaam of snel nummer?
oud of nieuw?
die ken ik niequote:Op donderdag 3 februari 2011 13:01 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, maar nu weet ik nog steeds niet hoe dat ene nummer van bon jovi gaat.
Je ligt op men buik when I go down the squad hoor ik nog steeds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |