Ik eerst ook niet.. .. kreeg gisteren ook gelijkt te horenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:40 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik het ook wel onzin vindt , maar ja
Goed dat jullie het zeggen , want ik wist dus echt niks van deze regel(s) af !
Anders moeten ze gewoon een Radio ONZ dj aanstellen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Het is gewoon zo dat ze dan veeeeeeeeeeel meer door moeten lezen.. denk dat ze daar geen zin aan hebben.. en ach wat is nou leuker dan mensen pesten
Ja, pas nou maar op, want SwJ heeft het vooral tegen personen zoals Snuf en jij..quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik vind het gewoon triest, als ik het zat word dan schend ik het maar.. Vind het zo triest
Dat vind ik nou echt een super plan!quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:41 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Anders moeten ze gewoon een Radio ONZ dj aanstellen.
Ik wil wel opletten dat men niet te ver gaat..
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:42 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, pas nou maar op, want SwJ heeft het vooral tegen personen zoals Snuf en jij..
dan bant hij mij maar, volgens mij doet SwJ het niet voor zijn plezier dit heb ik zo'n gevoelquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:42 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, pas nou maar op, want SwJ heeft het vooral tegen personen zoals Snuf en jij..
Ja inderdaad, en ik denk dat koelkast ook wel wilt..quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt een super plan!
meerdere mensen zodat er altijd 1 aanwezig is.
Ik zou ook wel willen
Nee, hij doet het omdat het de taak is die hij heeft gekregen..quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dan bant hij mij maar, volgens mij doet SwJ het niet voor zijn plezier dit heb ik zo'n gevoel
Die doet al zoveel. zou juist anderen kiezen... zodat koelkast zich kan focussen op de dingen die hij zo goed doetquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:43 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en ik denk dat koelkast ook wel wilt..
Ja, dat is ook wel waar ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Die doet al zoveel. zou juist anderen kiezen... zodat koelkast zich kan focussen op de dingen die hij zo goed doet
Ik niet meer zo.. maar adoreer eigenlijk alle dj's van onz... de 1 meer dan de anderquote:
Top!quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik niet meer zo.. maar adoreer eigenlijk alle dj's van onz... de 1 meer dan de ander
Mijn ui past overal bijquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
die ui van knetter past wel bij dit lied
Jij staat errug hoog in mijn lijstje van favo dj'squote:
Ook bij hello?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Mijn ui past overal bij
natuurlijk.quote:
Dat is mooi.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij staat errug hoog in mijn lijstje van favo dj's.. je draait muziek die ik ook leuk vind
whut ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik niet meer zo.. maar adoreer eigenlijk alle dj's van onz... de 1 meer dan de ander
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |