Ow wat naar! Beterschap voor Jellequote:Op donderdag 10 februari 2011 12:11 schreef Orea het volgende:
Jelle is opgenomen met het RS virus Asy...
datquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:16 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ow wat naar! Beterschap voor Jelle
Qua gewicht volgt hij zijn lijn eigenlijk niet, zoals ik het bekijk... Hij begint op het midden en is nu hard onderweg naar de onderlijn. Ik kan me best voorstellen dat ze het gewoon een beetje in de gaten willen houden. Zie ook het probleem daarvan niet echt...quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:36 schreef WupWup het volgende:
Lengte is heel hard gegroeid en gewicht lijkt ie z'n lijn te volgen. Tenzij er andere indicaties zijn om vinger aan de pols te houden, zie ik het ook niet
Vanaf z'n geboortegewicht is 'ie tot 6 weken naar z'n eigen lijn gegaan, vanaf daar groeit ie gewoon mee met de curve.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Qua gewicht volgt hij zijn lijn eigenlijk niet, zoals ik het bekijk... Hij begint op het midden en is nu hard onderweg naar de onderlijn. Ik kan me best voorstellen dat ze het gewoon een beetje in de gaten willen houden. Zie ook het probleem daarvan niet echt...
Nou, precies! Prachtige curves, Pvoesss, en zolang jij je geen zorgen maakt begrijp ik de zorgen van het consultatiebureau niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:42 schreef WupWup het volgende:
[..]
Vanaf z'n geboortegewicht is 'ie tot 6 weken naar z'n eigen lijn gegaan, vanaf daar groeit ie gewoon mee met de curve.
Dan moeten ze het zo brengen, en niet de afwijking in curve tov het geboortegewicht als basis voor een extra weging nemen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:44 schreef Ticootje het volgende:
Ik snap wel dat ze ff extra willen wegen hoor. Hij is immers ziek geweest...
Thxquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:15 schreef WupWup het volgende:
die zetpillen zijn geloof ik ook gelijk 30mg per stuk ipv 10mg zoals de tabletjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |