het is geen gladde mosterd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zal eens op de ogen letten! Geen idee eigenlijk.![]()
Hoe zien vetbolletjes in de poep eruit?
Dat schreef Twinky net ook. Kan ik me echt niet herinneren. (Ik keek niet al te lang naar de poep, werd ik misselijk van. Even een kleine gluur en dan gauw dicht.) Je ziet ze iig goed zitten, als ze er zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:08 schreef pessie het volgende:
Davinia, die vetbolletjes zijn toch ook wittig?
Wat gek.. Hier kan ik het gewoon huren bij de thuiszorgwinkel..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou dolgraag een weegschaal willen huren! Ik heb er nog naar gevraagd bij het intakegesprek van de kraamzorg, maar toen werd er aangegeven dat dat tegenwoordig niet meer mogelijk is bij de thuiszorg. Zou ik er nog op een andere manier aan kunnen komen?
ik had het net ook gevonden inderdaad. Ik was gaan googlenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ze blijken weegschalen te verhuren bij het borstvoedingscentrum in mijn wijk! We gaan er morgen een halen.
Als je, nadat je jezelf gewogen hebt, met Lena in je armen op de weegschaal gaat staan dan weet je ook wat ze weegt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:24 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben niet bang om in de stress te schieten van elke dag wegen. Ik weeg mezelf ook elke dag en laat Excel de verwachte gewichtsafname lineair plotten om te kunnen abstraheren.
Hopelijk geeft dat ook war rust.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:29 schreef Claudia_x het volgende:
Ach, het is een kleine moeite om een weegschaal te huren. Mijn weegschaal is niet precies genoeg om haar gewicht goed in de gaten te houden, maar bij Ivan doen we dat inderdaad wel eens!
Ik heb vandaag gelet op de punten die je aanstipte, Davinia. Ik heb inderdaad vetbolletjes gevonden in de poepluiers! En ze drinkt met ogen open. Dat zit dus wel goed. Ik heb wat dat betreft helemaal geen signalen dat ze tekort komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |