quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 09:53 schreef Claudia_x het volgende:Super, mrien! Hopelijk is dit het begin van de opwaartse spiraal. Heb jij ook wat rust gekregen vannacht?

Redelijk! Had vannacht een hele lieve verpleegster die ik de nacht ervoor ook al had. Die heeft het zo geregeld qua dingen die gedaan moesten worden dat ik 3 uur achter elkaar kon slapen en dat heeft me heel goed gedaan!
Daarna was Jelle wat wakker enzo, maar dat maakt niet uit. Vanmorgen nog uurtje geslapen en nu ff rusten.
Vanmorgen dronk hij 30cc (en spuugde het vervolgens weer uit (:) maar daarnet weer 70cc. Zo blij daarmee!
De adviezen hier zijn ook niet echt lekker, plaatste het net al op twitter. Van de verpleegkundige hoefde ik toch echt niet te gaan kolven na het voeden (1 borst) want het ging toch goed zo?
En toen ze terugkwam met wat afgekolfde melk voor de sonde en zag dat er nog 2(!) flessen in de koelkast stonden vond ze helemaal dat ik het kolven moet minderen want zometeen kreeg ik overproductie (?).
Lijkt me niet dus, links produceert met beetje geluk 50cc en dat is voor mij echt niks, rechts lijkt wat op te krabbelen met 120 daarnet. Heb haar maar even verteld dat ik liever overproductie

heb dan te weinig haha
Draakje wat moeilijk zeg, denk ook echt aan jezelf hoor!