Welnee, daar is ze veel te oud voor. Mama B ging undercover zo'n 16 +-1 jaar geleden (1994 volgens de serie zelf)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:46 schreef Johnny Blaze het volgende:
Leuke aflevering weer. Vivan zou wel eens de half-zus kunnen zijn van Chuck.
idd, casey die in het bos de tijd krijgt om 10 man uit te schakelen die gewoon naar hem blijven kijken tot ie ze dood schietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:55 schreef Tazmaniac het volgende:
De actie scenes waren nog slechter dan normaal deze week
Ik heb niet meer echt meegelezen met al dat geijl hier, dus ik weet niet of het al gepost isquote:Celebrity blog Popwrecked has broken the story that Former WWE Diva Stacy Keibler will be appearing on more episodes of the NBC series "Chuck."
Dat gevoel had ik aan het begin van seizoen 4 al.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:31 schreef larry_flynt het volgende:
Ik vind het wel erg van "Oh wat moeten we nu bedenken..."
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:17 schreef Symer het volgende:
Wel jammer dat Pierre Chang niet een subtiele blik van herkenning acteerde toen hij 4815162342 zag staan op dat kaartje.
klopt, had ik ook. Vond het een weinig boeiende aflevering. Het komt allemaal zo 'been there done that' over en de bijkarakters hebben ook zulke niet boeiende verhaallijntjes die er ook niet toe doenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:31 schreef larry_flynt het volgende:
Ik vind het wel erg van "Oh wat moeten we nu bedenken..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |