Dat laatste is vermoedelijk al binnen 24 uur bekend volgens "ingewijden". Enkele NBC keuzes zijn al uitgelekt (Harry's Law -Y, LOLA -N , Wonderwoman -Y), over Chuck nog niet maar zal naar verwachting niet lang meer duren. Concurrent Fox heeft al officieel gisteren e.e.a. bekend gemaakt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 04:22 schreef Crifox het volgende:
Maandag wordt weer spannend :-), season finale en ook gelijk het besluit van NBC of ze Chuck vernieuwen of niet!
Wonderwoman -Y? Bedoel je dat de er alsnog een kans was dat de serie niet eens de TV zou halen, ondanks alle aandacht die er al voor is geweest?quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:53 schreef tvfan42 het volgende:
[..]
Dat laatste is vermoedelijk al binnen 24 uur bekend volgens "ingewijden". Enkele NBC keuzes zijn al uitgelekt (Harry's Law -Y, LOLA -N , Wonderwoman -Y), over Chuck nog niet maar zal naar verwachting niet lang meer duren. Concurrent Fox heeft al officieel gisteren e.e.a. bekend gemaakt.
Hmm dat dacht ik ook!quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:06 schreef Scorpie het volgende:
Mooie ep gisteren, dacht dat dat de season finale was.
Laten we hopen op nog een seizoen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:13 schreef planethugo het volgende:
Finale Chuck niet bedoeld als serie-slot
Inderdaad. Op basis van evaluatie van de Wonderwoman pilot is er overeengekomen dat er e.e.a. wordt aangepast (meer actie geloof ik) en dat toen pas groen licht is gegeven. Het is overigens nog niet officieel bekend, maar de "ingewijden" zijn er zeker over.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:58 schreef Orbis het volgende:
Wonderwoman -Y? Bedoel je dat de er alsnog een kans was dat de serie niet eens de TV zou halen, ondanks alle aandacht die er al voor is geweest?
Intussen is vannacht bekend geworden dat:quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:24 schreef tvfan42 het volgende:
[..]
Inderdaad. Op basis van evaluatie van de Wonderwoman pilot is er overeengekomen dat er e.e.a. wordt aangepast (meer actie geloof ik) en dat toen pas groen licht is gegeven. Het is overigens nog niet officieel bekend, maar de "ingewijden" zijn er zeker over.
Over Chuck (en bijvoorbeeld ook The Event) is nog niets bekend - er schijnt nog druk onderhandeld te worden. Warner Brothers lijkt heel ver te willen gaan om (..)
Er wordt gewacht op nieuws, het zal wel binnen 20 uur duidelijk zijn.
dat wel idd, beetje terug naar de roots. Meer buy-more en verhalen van lester/jeff en awesome die er ook toe doen voor chuck ipv die afgezaagde plotjes die we te seizoen gezien hebbenquote:
Denk dat je die hoop wel kan laten varen. Chuck wordt echt niet meer zo als in s1 en/of 2. Gelukkig maar dan zou al ontwikkeling voor niks zijn geweest.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:21 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat wel idd, beetje terug naar de roots. Meer buy-more en verhalen van lester/jeff en awesome die er ook toe doen voor chuck ipv die afgezaagde plotjes die we te seizoen gezien hebben
dat is waar maar karakters als jeff, lester en awesome hebben dit seizoen voornamelijk wat eigen onnozele verhaaltjes gehad waar chuck helemaal niks mee te maken had. Dat leek er maar bijgeschreven te zijn om deze populaire karakters bij de serie te houden. Voorheen had iedereen nog zijn rol in het verhaalquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Denk dat je die hoop wel kan laten varen. Chuck wordt echt niet meer zo als in s1 en/of 2. Gelukkig maar dan zou al ontwikkeling voor niks zijn geweest.
Dat hangt van jouw behoeftes af.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:19 schreef Drebbelman het volgende:
Hebben Jeff en Lester ooit wel iets toegevoegd aan Chuck?
Troost: Awesome krijgt in de finale een essentiele rol te spelen, en niet alleen als dokter.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:05 schreef planethugo het volgende:
dat is waar maar karakters als jeff, lester en awesome hebben dit seizoen voornamelijk wat eigen onnozele verhaaltjes gehad waar chuck helemaal niks mee te maken had.
Dat bedoel ik. Chuck (zowel als serie als het karakter) heeft zich zo ontwikkelt dat de verhaallijnen over the Buy More of Jeffster er eigenlijk niet meer toedoen. De enige manier waarop die er weer toe zouden gaan doen is als Chuck weer teruggaat naar the Buy More. Maar dat zie ik niet gebeuren, want het zou alle ontwikkeling van de serie en het karakter ongedaan maken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:05 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat is waar maar karakters als jeff, lester en awesome hebben dit seizoen voornamelijk wat eigen onnozele verhaaltjes gehad waar chuck helemaal niks mee te maken had. Dat leek er maar bijgeschreven te zijn om deze populaire karakters bij de serie te houden. Voorheen had iedereen nog zijn rol in het verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop