Super! Nooit verder gekomen dan halverwege het tweede boek maar ik herkende het meteen!quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:36 schreef Lyssa het volgende:
Iemand bekend met de boeken van Terry Pratchett, de discworld serie?
[ afbeelding ]Ge-ni-aal!
ik wil ook wel zon! en uitzicht!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:39 schreef Whoopdidoo het volgende:
Zij maakt zulke mooie dingen! Al valt 10 bollen me wel mee eigenlijk!
Wow ze woont ook niet op een slecht plekje, wou dat ik zon uitzicht had.
OMGquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:36 schreef Lyssa het volgende:
Ik heb het lootje ingevuld!
Iemand bekend met de boeken van Terry Pratchett, de discworld serie?
[ afbeelding ]Ge-ni-aal!
Ik ga er gewoon eens mee "rommelen"`, lukt het niet dan is er ook geen man overboord.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:24 schreef KarinvdB het volgende:
[..]
@trovey die gehaakte bloemetjes voor scrappen zijn de reden dat ik ooit met haken begonnen ben maar zelf uitvogelen hoe het moet lukt me nog niet echt.
Dat is toch voor kabels breien?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:23 schreef caroline88 het volgende:
Leuk Inu! Maar wat je met die mini breinaaldjes met dat Vtje moet?
Muck, gelukkig ging uithalen en weer terug bijhaken sneller dan herstel van de operatie die nodig zou zijn geweest
Mooie shawl, trui! Ook wel een kleur die ik zelf graag draag.
Het verbaasd mij ook, want normaal vind ik amigurumi's al te lang duren.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:17 schreef Lijnloos het volgende:
Oh Herfstblad, wat een prachtige deken! Ik vind het zo knap dat jullie dergelijke grote dingen haken, ik heb daar echt het geduld niet voor, moet gewoon kleine dingetjes maken anders houdt het echt snel op...
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:59 schreef trui het volgende:
ah, leuk, daar ga ik wel even naar kijken als ik er tijd voor heb inu. dat rode vind ik er wel aardig uit zien bijvoorbeeld.
een recentere foto van m'n SPS:
[ afbeelding ]
Ik wilde geen kleur die in de deken zat voor de randquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:12 schreef Bijou het volgende:
Vrolijke deken HerfstbaldIk vind dat wit helemaal niet storend! Ik zou bij een volgende dan eerder de rand ook wit doen denk ik
Ja, maar daar hoef ik niet een heel groot ding te maken (aan 1 stuk zeg maar)... dat zijn allemaal kleine stukjes, dat vind ik niet echt moeilijk of zo, maar zo'n enorme deken en dan nog een rand en zo om maken... vind ik wel knap.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:31 schreef trui het volgende:
en lijnloos, ben je je UP-deken vergeten ofzo? over grote projecten gesproken!
ik voel me wel erg suf, want ik ken angrybird alleen van hier en pikmin zegt me ook niks. @
coolquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:29 schreef Lijnloos het volgende:
Ik vind het net bert en ernie zo:
[ afbeelding ]
Kan kloppen, de zwarte wol was nogal lastig (splijt heel erg) en ik heb denk ik een rij minder gedaan dan het patroon. Toen ik daar achter kwam vond ik ze eigenlijk wel goed zo dus hen het zo gelaten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:45 schreef EsseEi het volgende:
en natuuuurlijk de angrybird van karingeod gelukt! je wenkbrouwen zijn echt kleiner dan die bij mij!
Same herequote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:31 schreef trui het volgende:
en lijnloos, ben je je UP-deken vergeten ofzo? over grote projecten gesproken!
ik voel me wel erg suf, want ik ken angrybird alleen van hier en pikmin zegt me ook niks.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |