ik wil ook notes.. maar dan lieve.. delen ze die ook uit?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:16 schreef Snuf. het volgende:
Ja gisteren heb ik 3 notes gekregen ofzo in 10 minuten
Bij hoeveel notes krijg je een (perma)ban dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:16 schreef Snuf. het volgende:
Ja, maar de worm wil het nu echt niet meer hebben..quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:16 schreef Snuf. het volgende:
Ik moet nu denken aan dit nummer van Family Guy, Can't Touch Mequote:Op donderdag 3 februari 2011 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
You can't touch this man!![]()
quote:
Weet ik eigenlijk niet. Ik heb al iets van 6 bans gehadquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Bij hoeveel notes krijg je een (perma)ban dan?
terug naar 1940 jij!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:17 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, maar de worm wil het nu echt niet meer hebben..
Dus vanaf nu gaan ook wij NSB'achtig postreports doen, zodat de onz radio reeks open blijft.
Dan moet je minder bagger posten..quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Ik heb al iets van 6 bans gehadMaar ik wil nu zonder ban blijven eigenlijk.
hoelang duurt een ban dan ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Ik heb al iets van 6 bans gehadMaar ik wil nu zonder ban blijven eigenlijk.
bij abonnementen geloof ik.. maar je moet betalen om te zien wat ze zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:17 schreef OhLaLa het volgende:
eeeehmmm , waar zie je die notes dan ?
weet nog sommige dingen hiero niet
postreports, dat houdt in?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:17 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dus vanaf nu gaan ook wij NSB'achtig postreports doen, zodat de onz radio reeks open blijft.
Is verschillend, heb er van 2 weken gehad, 1 week, 1 dag, 2 dagen.quote:
ja zeg je ...weird !quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bij abonnementen geloof ik.. maar je moet betalen om te zien wat ze zijn
4,50 , dat is echt fantastischquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bij abonnementen geloof ik.. maar je moet betalen om te zien wat ze zijn
crap.. gaan we nsb praktijken uitvoeren... dan moet ik echt gaan letten op wat ik postquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:17 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Verschilt. ik heb van 48 uur gehad, maar ook van een paar maanden die gelukkig een week werd. En van 3 dagen en 5 dagen geloof ik ook.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:19 schreef Snuf. het volgende:
Zo de hele middag zit al vol zie ik! Ik ga straks een beetje wat dingen overzetten naar mijn andere pc voor mijn show morgen. En ook nog even slapen denk ik
15:30 -> 17:00 ik moet jouw jingles ook nog even bewerken eigenlijk. Vooral meer volumequote:Op donderdag 3 februari 2011 13:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
je show morgen
![]()
![]()
hoelaat is tie eigenlijk?
Zelfde als topicreport, maar dan over 1 post.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
postreports, dat houdt in?
Leukquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
15:30 -> 17:00 ik moet jouw jingles ook nog even bewerken eigenlijk. Vooral meer volume
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |