Hoe laat is dat tentamen dan? Vage tijdquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:57 schreef Sarabi het volgende:
Eten vanavond? Geen idee zit rond etenstijd aan mijn tentamen te werken
Hoe coolquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:04 schreef freecell het volgende:
Hier staat ook knoflook in de tuin, die ging dood, ik dacht: jammer
En nu loopt hij weer uit
Wat een lief blommeke!quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:05 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind bernagie zo leuk, blauwe bloemen die je kunt eten.
Oei, balen!quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:08 schreef kaasplankje het volgende:
Shit!
Mijn citruspers valt van de koelkasthelemaal kapot en hij was nog nieuw
Ja, er kan een liter sap in de kan en je kan de hoeveelheid pulp instellen. Meteen maar een nieuwe halen, ik hoop dat ie nog op voorraad is. Ik gebruik 'm 3/4x per weekquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:11 schreef Isabeau het volgende:
Oh, kut, Kaas! Dat was zo'n handig ding!
Whehehequote:
Half 7, dus dan moet ik rond 5 uur weg van huisquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe laat is dat tentamen dan? Vage tijd
Hier denk ik iets met bloemkool vanavond. In de oven of zo.
Nah, niet echtquote:
Dan maar snel wat eten rond 5 uur, of boterhammen mee of zo.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:15 schreef Sarabi het volgende:
Half 7, dus dan moet ik rond 5 uur weg van huis
En ja hele stomme tijd
quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:13 schreef kaasplankje het volgende:
Ja, er kan een liter sap in de kan en je kan de hoeveelheid pulp instellen. Meteen maar een nieuwe halen, ik hoop dat ie nog op voorraad is. Ik gebruik 'm 3/4x per week
Staat genoteerd! Leuk!quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:53 schreef borisz het volgende:
Morgen begint de six nations cup weer
Ja rond 5 uur even eten is het planquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan maar snel wat eten rond 5 uur, of boterhammen mee of zo.
Denk niet dat de Zwitsers rugby op hebben staan in de kroegquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:53 schreef borisz het volgende:
Morgen begint de six nations cup weer
Doh! Daar ging je kans op glory, fame en diamonds!quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:44 schreef freecell het volgende:
Volgens mij is het ook heel makkelijk
Ik heb ooit een keer een nummer voor gitaar geschreven. TARA vond het zo'n 13-in-een-dozijn top-40 liedje, dus toen heb ik hem maar weggeflikkerd.
Hobske!quote:
Suc7quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja rond 5 uur even eten is het plan
Als ik tenminste op tijd terug ben van de kapper....lekkere planning
Lekker is dat hequote:Op donderdag 3 februari 2011 11:55 schreef LieLie het volgende:
Sarabi, heel veel succes!
Ik heb halvolle melk, slagroom en koffiemelk meegenomen..
Eens zien wat ik er van kan brouwen
Oh, en ik was 77,2 vanochtend!
Jeejquote:
Lekkerquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:57 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd voor kibbelingZo eens even richting visboer lopen
Ja he? Ik twijfelde ook al.. Maar had geen zin om morgen weer naar de winkel te gaan, dus heb van alles wat meegenomenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:00 schreef ColdFeet het volgende:
Goed bezig, Lie! Maar stay away from the koffiemelk, vies spultenminste, om mee te koken.
Doe gewoon half melk, half room (wat je dan met eieren bindt, toch?), een beetje meer vet maakt het alleen maar extra lekkerquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:01 schreef LieLie het volgende:
Ja he? Ik twijfelde ook al.. Maar had geen zin om morgen weer naar de winkel te gaan, dus heb van alles wat meegenomen
Ja, had ik ook bedacht inmiddelsquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Doe gewoon half melk, half room (wat je dan met eieren bindt, toch?), een beetje meer vet maakt het alleen maar extra lekker
Oh lief!quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:03 schreef freecell het volgende:
'mama, mij vinne de bloemen moooi! Magge ik evede aan ruiken?'
(er staat hier een bos gemengde tulpen, ze zijn ook fantastisch)
Oeh, taart met zelfgemaakte jamquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, had ik ook bedacht inmiddelsBen benieuwd!
De jam die in de taart komt is aan het afkoelen, volgens mij is die alvast lekker!
Zaterdag mag je hem proberenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Oeh, taart met zelfgemaakte jam
Oh wat leuk!quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:08 schreef freecell het volgende:
Leander komt binnen met een enorme opblaashamer....
Even kijken waar mama's hoofdis!
*mep*
Dus
Ik ga hem proeven zaterdag Lielie!Wij komen zaterdag denk ik korter en met alle kinderen
Zijn we dus eerder weer weg ivm vroeg slapen ed, maar TARA kwam met de heldere opmerking dat oppas zoeken veel meer gedoe is dan meenemen, omdat we tussen 4 en 6 nooit echt iets hoeven met de kinderen. Die spelen dan gewoon
Ik ook!quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb echt zin in zaterdag
* Isabeau start dat filmpje over How to fake a clean house nog maar eens op
Kloptquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Lekker
Maar dan gaat 'vis zijn goede vetten'niet echt meer op
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:16 schreef Isabeau het volgende:
Misschien over een paar weekjes even langs om te kijken. Ondertussen gewoon aan m'n studie blijven werken. Het hoeft niet of/of te zijn.quote:
dankjequote:
Jij hebt wel zin in zaterdagquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik moet nog even zin krijgen
Oud-hollandse koekjes mogen ook mee als ze lukken?
Neequote:
en nu doe ik een P'-tje :quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jij gaat maar zin makenWij zijn leuk, dus jij gaat het leuk vinden
Stuur de link even door, wil jequote:Op donderdag 3 februari 2011 12:16 schreef Isabeau het volgende:
Jummie.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Indo collega heeft vanwege Nieuwjaar snacks gebakken vannacht. Risolles, eiloempias, kleefrijst met kip, pandancake, stoomcake, pisang goreng, amandel- en puddinggebakjes en nog meer wat ik ben vergeten. Dat was ff een lunch!
Gelukkig dat je toch bent gaan werken danquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Indo collega heeft vanwege Nieuwjaar snacks gebakken vannacht. Risolles, eiloempias, kleefrijst met kip, pandancake, stoomcake, pisang goreng, amandel- en puddinggebakjes en nog meer wat ik ben vergeten. Dat was ff een lunch!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jij gaat maar zin makenWij zijn leuk, dus jij gaat het leuk vinden
Zeg.....da's heul geen P-tjequote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een rottijd! Maar dan heb je nog wel even lekker een paar dagen niks voor het volgende blok begint, zeker?quote:
Zeker een rottijdquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat een rottijd! Maar dan heb je nog wel even lekker een paar dagen niks voor het volgende blok begint, zeker?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:34 schreef LieLie het volgende:
P, ga jezelf nou niet kwellen door dingen waar je best zin in had uit roppigheid niet meer leuk te vinden
Jeetje, wat strak geplandquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:35 schreef Sarabi het volgende:
Zeker een rottijd
En nee jammer genoeg nietmorgen alweer een volle collegedag.
Maandag gelukkig maar 1 college want ben eigenlijk best moe.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik ga vanavond koekjes bakkenIk heb recepten voor Jan Hagel en ik zal ze zonder amandelen maken
, krakelingen en sprits
Zin in
Nee joh. Ik kom toch wel zaterdagquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:37 schreef ColdFeet het volgende:
Peetje, even afwachten of morgen nog steeds zo'n baaldag is?
Dankjewelquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jeetje, wat strak geplandSucces dan vanavond, mix een lekkere cosmo voor jezelf als je klaar bent
Maar ik neem ze alleen mee als ze lekker zijn hoorquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:42 schreef freecell het volgende:
Serieus, één kind op de psz, één in bed en dan grijpt de kat zijn kansHeb haar al 3x letterlijk van toetsenbord geveegd...
Geef dat beestje dan wat aandachtquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:42 schreef freecell het volgende:
Serieus, één kind op de psz, één in bed en dan grijpt de kat zijn kansHeb haar al 3x letterlijk van toetsenbord geveegd...
Gedaan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geef dat beestje dan wat aandacht
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Gedaan.
Maar het is een soort bodemloze kat
Gelukkig maar. Al teveel onheilsberichten gehad de laatste tijd hierquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:06 schreef LieLie het volgende:
M'n vader had een vlekje aan zijn hoofd dat ineens dik werd anderhalve week terug.
Maar dat blijkt gelukkig iets onschuldigs te zijn
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Al teveel onheilsberichten gehad de laatste tijd hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:11 schreef LieLie het volgende:
[..]AiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:11 schreef LieLie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeetje
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Vind ik ook!quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:51 schreef TAV74 het volgende:
thuis.... en even in bed gaan liggen. als het vanavond/vannacht niet wat beter is blijf ik thuis morgen.
Maar ik vind dat het morgen beter is want ik wil naar de meet zaterdag
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:48 schreef DarkElf het volgende:
ik heb altijd zulke goeie plannen: maak t deeg x3 en vries van alles in.
prima, maar dan heb ik wel anderhalve kilo meel, plus gist/zout/olie en ruim 900 ml water te kneden (met de hand ja want ik ben een bikkel)
maar ben ook best een klein wijffie dus dat was heel hard werken![]()
Jij wil wel maar iedereen mee hebben hequote:
Jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij wil wel maar iedereen mee hebben heBen je bang dat Isa eng is of zo?
Pff, als je wilt dat ik thuis blijf moet je het zeggen hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is ze niet hoorquote:
dus thuis blijven zodat je zaterdag naar de meet kanquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:51 schreef TAV74 het volgende:
thuis.... en even in bed gaan liggen. als het vanavond/vannacht niet wat beter is blijf ik thuis morgen.
Coolquote:
Oh, als TAV de engste is dan komt het wel goedquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is ze niet hoorLein ook niet btw
TAV is enger
Zeg....mijn opmerking was tegen Lie gericht hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Pff, als je wilt dat ik thuis blijf moet je het zeggen hoor
Isa is heel eng hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwjah....Isa en Lein zijn vrouwenquote:
Echt nietquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:55 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, als TAV de engste is dan komt het wel goed
Volgens deze redenering is het voor Lie dus andersom en ben ik veel minder engquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwjah....Isa en Lein zijn vrouwenPer definitie niet eng en zo
En de vrouwen die wel eng zijn, zijn vaak geen vrouwen
Nee. Da's een andere redeneringquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Volgens deze redenering is het voor Lie dus andersom en ben ik veel minder eng![]()
* TAV74 gaat Golfertje doen.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:03 schreef freecell het volgende:
Net een uitslagen brief (vaaaag) en een aanvraag voor bloedonderzoek van TARA binnen. Die laatste is echt te grappig. Geen standaard dingen aangekruist en dan bij bijzonderheden zoveel dat hij alle vrije ruimte nodig had
Jup.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dus nu mag TARA weer gaan laten bloedprikken?
Beterschap.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:51 schreef TAV74 het volgende:
En deel 2 van de missie is geslaagd!quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee joh. Ik kom toch wel zaterdagIk heb Krak beloofd dat ze mee kon rijden dus tenzij ik spontaan ziek, zwak of misselijk ben ga ik gewoon present zijn en als ik er eenmaal ben, dan komt alles wel goed
Zeker met zo'n gezellige ploeg
Ik ben niet eng. Ik ben hooguit raar.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Nou ja, ik ken Krak en AnneX nog niet he
Dus het zou zomaar tegen kunnen vallen. Maar uitgaande van mijn stelregel een paar posts hierboven zal het wel meevallen
Nog niet! Maar dat doe ik sowieso hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:09 schreef ColdFeet het volgende:
Pee, heb je het al eens ingekeken? Mijn ervaring is dat als professionelen hun recepten aanpassen voor huiselijk gebruik, het eindproduct van je kook/bakprojectje vaak een stuk minder waus is dan je verwacht. Je zou het in ieder geval eerst eens in moeten kijken.
Heb ik al binnenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:10 schreef LieLie het volgende:
In de laatste delicious staan een aantal recepten uit dat boek, P.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En deel 2 van de missie is geslaagd!![]()
Ik heb 2 slagers vermaakt met en stukje culinaire geschiedenis uit de streek.
Dan weegt hij nog minder!quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Jup.
Vrij veel als ik dat zo zie
Oh dearquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:19 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben niet eng. Ik ben hooguit raar.
Ik wilde het niet zeggenquote:
Een streekgerecht.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Nou ben ik wel benieuwd wat jouw missie is?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt nietOf jij hebt gewoon wat verkeerds gedaan
Vanaf zaterdagquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:34 schreef AnneX het volgende:
Euh, D_H ? zit je nou op een zwitserse berg ?
Als reserve neem ik een zakje rode kool mee.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:38 schreef Isabeau het volgende:
Mooie rode koolIk ben heel benieuwd, Anne! Ik vind mijn eigen rode kool echt zoveel minder lekker dan uit een potje en dus koop ik nooit meer verse.
Wil jij dan voor mij éen afdaling doen.quote:
Prima hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wil jij dan voor mij éen afdaling doen.
Zo van bovenop de berg : en deze is voor AnneX en dan gaan !
Beetje vroeg toch ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:45 schreef golfer het volgende:
Maria Schneider van Last Tango in Paris is ook al niet meer onder ons.
Ja, net geen 59 jaar geworden.quote:
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Beetje vroeg toch ?
En oh ja, toch wil ik nog even reageren op de inzichten van Rijst.
Dat komt door de combi post met golfer.
Die gaf netjes aan, dat veel jongemannen van jouw leeftijd zoekend zijn en plots het licht (menen te ) hebben gevonden. Vergelijk de situatie met de zoon van Bluezzmama.
Knap van Rijst ! dat je vér weg was ( van ons ordinary people) en weer geland bent op de planeet Aarde.
Dat je tóch bent blijven openstaan voor de kritische noot hier en daar, die soms ook niet al te serieus was.
De moed hebben om ervoor uit te komen, dat de situatie weer iets is veranderd, daarvoor heb ik (ook) bewondering.
Je hebt het in ieder geval beleefd en het leven heeft nog zoveel te bieden buiten materie en carrière.
ah die heb ik laatst ook in onze downloadlijst gezetquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:01 schreef golfer het volgende:
Zo. Weer wat films op DVD gebrand:
Never Let Me Go en Blue Valentine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je voelt niets meer.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:10 schreef golfer het volgende:
En lang leve de Aleve Intense 550.
Vervelend, maar fijn dat je een goede pijnstiller hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je voelt niets meer.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
ik had wel kramp in mijn hand jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ms heb je wel spierpijn zelfs morgen ?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:33 schreef LieLie het volgende:
Ik zal zo even gehaktballetjes maken voor het etenWat een vervelende situatie LieLieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zal zo even gehaktballetjes maken voor het etenOei, vervelend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Ik zal zo even gehaktballetjes maken voor het etenWat een nare situatie. Hopelijk komt er snel duidelijkheid omtrent haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ik zal zo even gehaktballetjes maken voor het etenOei...vervelendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Goquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:55 schreef Sarabi het volgende:
Ik ga maar eens eten en dan richting tentamen
Val nu al bijna in slaap
Dus toch driequote:Op donderdag 3 februari 2011 17:00 schreef DarkElf het volgende:
succes Sarabi.
Zo net 3 focaccia's in de oven geschoven
Daarvoor hoef je toch niet naar een witgoedwinkel?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:05 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vind het mooi geweest voor vandaagEens even bij de MM kijken voor een handmixer
Da's fijn Bluezz!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:16 schreef Bluezz het volgende:
Ja hoi![]()
Eerste nieuwe werkpleksituationedagje ook weer overleefd, en ik ben er positief over.
En niet alleen omdat ik met dat masker mijn balie beklom vandaag
@ Annex ik ben het met je eens about Rijst.
Het is compleet anders werken en als je dat toelaat en met elkaar afspreekt dat er begrip en overleg moet zijn en blijven kan het niet misgaan.quote:
Ik ben dan wel niet zo'n klein vrouwtje maar ik vind kneden best heftig, maar wel een lekker oergevoelquote:
Complimenten zijn echt fijn, mensen zeggen eerder dat ze ontevreden zijn. Goed gedaan joh!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is compleet anders werken en als je dat toelaat en met elkaar afspreekt dat er begrip en overleg moet zijn en blijven kan het niet misgaan.
Morgen in een totaal andere setting/medewerkers en dan verwacht ik wat meer
Ook nog een paar compliments in de wacht gesleept over onze klantvriendelijkheid, zowel aan de balie als aan de foon.![]()
Ik kreeg een oergevoel van mijn zoektocht gister en vandaag. Best grappig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben dan wel niet zo'n klein vrouwtje maar ik vind kneden best heftig, maar wel een lekker oergevoel
Waar was je naar op zoek?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:22 schreef krakkemieke het volgende:
Ik kreeg een oergevoel van mijn zoektocht gister en vandaag. Best grappig.
Fijn zo tante Bloes! Een nieuwe werkplek is een hele omschakeling, maar dat kan natuurlijk ook heel goed uitpakkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:25 schreef Bluezz het volgende:
Ik liep gewoon met een big smile het ziekenhuis uit, en dat is best lang geleden
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik liep gewoon met een big smile het ziekenhuis uit, en dat is best lang geleden
Hándig!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:34 schreef Bluezz het volgende:
Vanochtend om kwart voor 8 nog even een picje in alle rust geschoten voor een goed beeld
Tis wel lachen want het luik zit dicht, maar de zijkant (bij die bloemen) zijn ze vergeten dicht te maken
Oh, slimquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:34 schreef Bluezz het volgende:
Vanochtend om kwart voor 8 nog even een picje in alle rust geschoten voor een goed beeld
Tis wel lachen want het luik zit dicht, maar de zijkant (bij die bloemen) zijn ze vergeten dicht te maken
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:35 schreef Bluezz het volgende:
Ik las het LieLie
jouw mr is leerkracht van haar?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:34 schreef LieLie het volgende:
Media zijn ook ingelicht inmiddels..Geen Amber-alert ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:36 schreef LieLie het volgende:
Zijn ze wel op excursie gegaan eigenlijk? Wat heftig zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ze gingen al zo vroeg, toen was er nog niks duidelijk. Maar niet met een fijn gevoel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zijn ze wel op excursie gegaan eigenlijk? Wat heftig zeg
Helemaal pijnvrij ben ik ook niet, want de pijn zeurt er nog een beetje doorheen, maar ik kan wel weer mijn teen bewegen en lopen zonder enorme pijnscheuten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:46 schreef Isabeau het volgende:
golfer, toch een beetje een wondertje dat die pijnstiller zo goed werkt dat je het niet voelt want ik heb me laten vertellen dat dat een erg pijnlijke bedoening is
Bij ontstekingspijnen een erg fijne pijnstiller, vind ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:48 schreef golfer het volgende:
Helemaal pijnvrij ben ik ook niet, want de pijn zeurt er nog een beetje doorheen, maar ik kan wel weer mijn teen bewegen en lopen zonder enorme pijnscheuten.
Aleve was overigens ons eigen idee, maar ik denk dat ik de HA maar een grote dosis Naproxen laat voorschrijven.
Ik ben dol op ze, ook voor mijn artrose werkt het redelijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:49 schreef Isabeau het volgende:
Bij ontstekingspijnen een erg fijne pijnstiller, vind ikWerkt bij mij beter dan bijv ibuprofen.
Waaromquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben dol op ze, ook voor mijn artrose werkt het redelijk
En dan zo eens in de paar dagen/weken er lekker eentje nemen om een dagje wat minder pijn te hebben is zó lekker![]()
Ja, duh, waarom zet je er dan eenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Omdat ik niet altijd met pijn wil lopenHet soms heel zat ben en er ff niet meer tegen kan.
Je bent morgen gewoon weer beter hoor!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:58 schreef TAV74 het volgende:
Nou, tot zover de ontkenningsfase, in 3 uur tijd van niet zo lekker naar koorts, spierpijn op alle mogelijke plekken, verrotte stem en barstende koppijn![]()
Nu dan toch de griep dus
Ik vrees het ergstequote:Op donderdag 3 februari 2011 17:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent morgen gewoon weer beter hoor!!![]()
En een dikke beterschaps
Potverdomme, ze moeten je ook wel hebben hèquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Helemaal pijnvrij ben ik ook niet, want de pijn zeurt er nog een beetje doorheen, maar ik kan wel weer mijn teen bewegen en lopen zonder enorme pijnscheuten.
Aleve was overigens ons eigen idee, maar ik denk dat ik de HA maar een grote dosis Naproxen laat voorschrijven.
Beterschap manquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:58 schreef TAV74 het volgende:
Nou, tot zover de ontkenningsfase, in 3 uur tijd van niet zo lekker naar koorts, spierpijn op alle mogelijke plekken, verrotte stem en barstende koppijn![]()
Nu dan toch de griep dus
Ja, ben ook wel gehecht aan alle 10 mijn vingers eigenlijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:09 schreef Isabeau het volgende:
Ouch sunny! pas je op5 vingers per hand is best handig, heus
(alhoewel als je met minder geboren wordt dan vind ik die mensen altijd nog verrekte handig met 1,2,3 of 4 vingers)
Ik heb een heeeeele krachtige goede mixer van 10,- van de Hemaquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:22 schreef PdeHoog het volgende:
En Bloessie, goed dat het zo goed ging
lk had een mooie Philips mixer gevondenBij de MM 25 EUR. Alleen.....niet meer op voorraad
Deurtje verder gekeken. Blokker. Tientje duurder maar wel op voorraad
Fijnquote:
Die mensen zonder armen, die alles met hun voeten/tenen doen, das pas handigquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:09 schreef Isabeau het volgende:
Ouch sunny! pas je op5 vingers per hand is best handig, heus
(alhoewel als je met minder geboren wordt dan vind ik die mensen altijd nog verrekte handig met 1,2,3 of 4 vingers)
* golfer ook.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:49 schreef Bluezz het volgende:
Die mensen zonder armen, die alles met hun voeten/tenen doen, das pas handig![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Wat at je dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:46 schreef DarkElf het volgende:
Whoehoeee wat hebben wij lekker gegeten!!!
Hema was verder lopenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb een heeeeele krachtige goede mixer van 10,- van de Hema![]()
Ik gebruik hem niet zo heel vaak, dus wilde er niet te veel aan uitgeven, maar ben verbaasd wat een kwaliteit dat ding heeft
![]()
quote:
plakbandje erover?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:11 schreef Sunnythesun het volgende:
mijn pleister plakt niet goed.. en toen ik dus een nieuwe ging plakken (die ook niet plakt
) ging het meteen weer bloeden, dus moet wel goed vast blijven zitten nog..
Irritant gedoe
![]()
ik overweeg het.. lijkt dat het nu wel blijft zitten..quote:
ik heb niet veel knoflook op net.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:07 schreef FutureFairytale het volgende:
iets te veel aïoli gegeten.... knoflookwaaaaaallmmmm
Ik kan me dat goed voorstellen hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:24 schreef LieLie het volgende:
Maar die heeft een heftige dag gehad, alle scenario's waren al uit de kast. Hij dacht al over hoe hij het morgen in de schoolzaal zou moeten vertellen..
het kon ook heel anders zijn ja. maar ze is uit zichzelf thuisgekomen... wat een opluchting voor haar ouders zeg!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:24 schreef LieLie het volgende:
Was ik weer, hier ook lekker gegeten
En we weten nog niet waar ze was.
Moeder was met iemand van school aan het bellen en toen kwam ze plots binnenlopen.
mrLie zal er morgen wel meer over horen..
Maar die heeft een heftige dag gehad, alle scenario's waren al uit de kast. Hij dacht al over hoe hij het morgen in de schoolzaal zou moeten vertellen..
Eind goed al goed, denken we maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Kiekeboe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is naar de raad, vergaderenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:35 schreef Duderella het volgende:
Oh Lie, wat een stressdag voor de Meester. gelukkig is ze terecht. Nu maar even het hoofd leegmaken. Wees maar lief voor hem.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:41 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd voor boodschappen500 gr. roomboter, 500 gr. suiker.......dit worden goeie koekjes
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:41 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd voor boodschappen500 gr. roomboter, 500 gr. suiker.......dit worden goeie koekjes
ze is 12 weken en al een hele meidquote:
Ah nou ja, dat is zijn manier van ontspannen wellicht!quote:
quote:Robert Jensen is per direct verwijderd bij Radio Veronica. Zijn werk wordt vanaf morgen overgenomen. Dat nieuws werd zojuist door de radiozender bekend gemaakt.
Ik was er nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb gister naar je werk gezwaaid.
Bij ons in de wijk. Achter het huis. Was lekker, behalve dat ze de creme brulee verziekt hadden met citroen. Dat overheerste en de vanille was nergens terug te vinden. Ook was de creme wel erg waterig en niet stijf genoeg. En te warm.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waar heb je gegeten? en was het lekker?
maakt me niet uit.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:45 schreef FutureFairytale het volgende:
wat zal ie uitgevogeld hebben?
[..]
Luistercijfers van Veronica zijn in de ochtend flink gedaald. Daarnaast was de show van Jensen 9 van de 10x een voicetrack, kortom een opgenomen show.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:45 schreef FutureFairytale het volgende:
wat zal ie uitgevogeld hebben?
Weet niet, was een heel ander tentamen dan normaal maarja dat krijg je bij keuzevakken van andere studiesquote:
Goed zo!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Weet niet, was een heel ander tentamen dan normaal maarja dat krijg je bij keuzevakken van andere studies
Zondag naar de efteling Krak! dus wel ontspannen
wat vond je dan van P. Kicken en die sidekick (van Jensen) hiervoor in de ochtendshow?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:53 schreef z80 het volgende:
[..]
maakt me niet uit.
als hij voortaan maar ver weg blijft van de radio.
kan morgen ochtend eindelijk weer veronica op zetten zonder een bult slap gelul en flauwe grappen.
kon ie niet vroeg opstaan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Luistercijfers van Veronica zijn in de ochtend flink gedaald. Daarnaast was de show van Jensen 9 van de 10x een voicetrack, kortom een opgenomen show.
efteling!! leukquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Weet niet, was een heel ander tentamen dan normaal maarja dat krijg je bij keuzevakken van andere studies
Zondag naar de efteling Krak! dus wel ontspannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |