Hoe laat is dat tentamen dan? Vage tijdquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:57 schreef Sarabi het volgende:
Eten vanavond? Geen idee zit rond etenstijd aan mijn tentamen te werken
Hoe coolquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:04 schreef freecell het volgende:
Hier staat ook knoflook in de tuin, die ging dood, ik dacht: jammer
En nu loopt hij weer uit
Wat een lief blommeke!quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:05 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind bernagie zo leuk, blauwe bloemen die je kunt eten.
Oei, balen!quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:08 schreef kaasplankje het volgende:
Shit!
Mijn citruspers valt van de koelkasthelemaal kapot en hij was nog nieuw
Ja, er kan een liter sap in de kan en je kan de hoeveelheid pulp instellen. Meteen maar een nieuwe halen, ik hoop dat ie nog op voorraad is. Ik gebruik 'm 3/4x per weekquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:11 schreef Isabeau het volgende:
Oh, kut, Kaas! Dat was zo'n handig ding!
Whehehequote:
Half 7, dus dan moet ik rond 5 uur weg van huisquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe laat is dat tentamen dan? Vage tijd
Hier denk ik iets met bloemkool vanavond. In de oven of zo.
Nah, niet echtquote:
Dan maar snel wat eten rond 5 uur, of boterhammen mee of zo.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:15 schreef Sarabi het volgende:
Half 7, dus dan moet ik rond 5 uur weg van huis
En ja hele stomme tijd
quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:13 schreef kaasplankje het volgende:
Ja, er kan een liter sap in de kan en je kan de hoeveelheid pulp instellen. Meteen maar een nieuwe halen, ik hoop dat ie nog op voorraad is. Ik gebruik 'm 3/4x per week
Staat genoteerd! Leuk!quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:53 schreef borisz het volgende:
Morgen begint de six nations cup weer
Ja rond 5 uur even eten is het planquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan maar snel wat eten rond 5 uur, of boterhammen mee of zo.
Denk niet dat de Zwitsers rugby op hebben staan in de kroegquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:53 schreef borisz het volgende:
Morgen begint de six nations cup weer
Doh! Daar ging je kans op glory, fame en diamonds!quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:44 schreef freecell het volgende:
Volgens mij is het ook heel makkelijk
Ik heb ooit een keer een nummer voor gitaar geschreven. TARA vond het zo'n 13-in-een-dozijn top-40 liedje, dus toen heb ik hem maar weggeflikkerd.
Hobske!quote:
Suc7quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja rond 5 uur even eten is het plan
Als ik tenminste op tijd terug ben van de kapper....lekkere planning
Lekker is dat hequote:Op donderdag 3 februari 2011 11:55 schreef LieLie het volgende:
Sarabi, heel veel succes!
Ik heb halvolle melk, slagroom en koffiemelk meegenomen..
Eens zien wat ik er van kan brouwen
Oh, en ik was 77,2 vanochtend!
Jeejquote:
Lekkerquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:57 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd voor kibbelingZo eens even richting visboer lopen
Ja he? Ik twijfelde ook al.. Maar had geen zin om morgen weer naar de winkel te gaan, dus heb van alles wat meegenomenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:00 schreef ColdFeet het volgende:
Goed bezig, Lie! Maar stay away from the koffiemelk, vies spultenminste, om mee te koken.
Doe gewoon half melk, half room (wat je dan met eieren bindt, toch?), een beetje meer vet maakt het alleen maar extra lekkerquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:01 schreef LieLie het volgende:
Ja he? Ik twijfelde ook al.. Maar had geen zin om morgen weer naar de winkel te gaan, dus heb van alles wat meegenomen
Ja, had ik ook bedacht inmiddelsquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Doe gewoon half melk, half room (wat je dan met eieren bindt, toch?), een beetje meer vet maakt het alleen maar extra lekker
Oh lief!quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:03 schreef freecell het volgende:
'mama, mij vinne de bloemen moooi! Magge ik evede aan ruiken?'
(er staat hier een bos gemengde tulpen, ze zijn ook fantastisch)
Oeh, taart met zelfgemaakte jamquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, had ik ook bedacht inmiddelsBen benieuwd!
De jam die in de taart komt is aan het afkoelen, volgens mij is die alvast lekker!
Zaterdag mag je hem proberenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Oeh, taart met zelfgemaakte jam
Oh wat leuk!quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:08 schreef freecell het volgende:
Leander komt binnen met een enorme opblaashamer....
Even kijken waar mama's hoofdis!
*mep*
Dus
Ik ga hem proeven zaterdag Lielie!Wij komen zaterdag denk ik korter en met alle kinderen
Zijn we dus eerder weer weg ivm vroeg slapen ed, maar TARA kwam met de heldere opmerking dat oppas zoeken veel meer gedoe is dan meenemen, omdat we tussen 4 en 6 nooit echt iets hoeven met de kinderen. Die spelen dan gewoon
Ik ook!quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb echt zin in zaterdag
* Isabeau start dat filmpje over How to fake a clean house nog maar eens op
Kloptquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Lekker
Maar dan gaat 'vis zijn goede vetten'niet echt meer op
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:16 schreef Isabeau het volgende:
Misschien over een paar weekjes even langs om te kijken. Ondertussen gewoon aan m'n studie blijven werken. Het hoeft niet of/of te zijn.quote:
dankjequote:
Jij hebt wel zin in zaterdagquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik moet nog even zin krijgen
Oud-hollandse koekjes mogen ook mee als ze lukken?
Neequote:
en nu doe ik een P'-tje :quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jij gaat maar zin makenWij zijn leuk, dus jij gaat het leuk vinden
Stuur de link even door, wil jequote:Op donderdag 3 februari 2011 12:16 schreef Isabeau het volgende:
Jummie.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Indo collega heeft vanwege Nieuwjaar snacks gebakken vannacht. Risolles, eiloempias, kleefrijst met kip, pandancake, stoomcake, pisang goreng, amandel- en puddinggebakjes en nog meer wat ik ben vergeten. Dat was ff een lunch!
Gelukkig dat je toch bent gaan werken danquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Indo collega heeft vanwege Nieuwjaar snacks gebakken vannacht. Risolles, eiloempias, kleefrijst met kip, pandancake, stoomcake, pisang goreng, amandel- en puddinggebakjes en nog meer wat ik ben vergeten. Dat was ff een lunch!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jij gaat maar zin makenWij zijn leuk, dus jij gaat het leuk vinden
Zeg.....da's heul geen P-tjequote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een rottijd! Maar dan heb je nog wel even lekker een paar dagen niks voor het volgende blok begint, zeker?quote:
Zeker een rottijdquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat een rottijd! Maar dan heb je nog wel even lekker een paar dagen niks voor het volgende blok begint, zeker?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:34 schreef LieLie het volgende:
P, ga jezelf nou niet kwellen door dingen waar je best zin in had uit roppigheid niet meer leuk te vinden
Jeetje, wat strak geplandquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:35 schreef Sarabi het volgende:
Zeker een rottijd
En nee jammer genoeg nietmorgen alweer een volle collegedag.
Maandag gelukkig maar 1 college want ben eigenlijk best moe.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik ga vanavond koekjes bakkenIk heb recepten voor Jan Hagel en ik zal ze zonder amandelen maken
, krakelingen en sprits
Zin in
Nee joh. Ik kom toch wel zaterdagquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:37 schreef ColdFeet het volgende:
Peetje, even afwachten of morgen nog steeds zo'n baaldag is?
Dankjewelquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jeetje, wat strak geplandSucces dan vanavond, mix een lekkere cosmo voor jezelf als je klaar bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |