Ik hoop niet dat ze zich teveel one-dimensional maken. Dan maak je het de Steelers D wel erg makkelijk. Die fout maakten ze eerder dit seizoen tegen Atlanta ook. Geef Starks maar 15-20 carries. Boeiend of hij weinig succes heeft. Make them at least respect the run.quote:
quote:
Het is inderdaad geweldig beeld, dat moet toch ook mogelijk zijn bij voetbal?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:38 schreef YazooW het volgende:
http://btrsports.net/
Relaxte stream, doorlinken naar je tv en je hebt niet eens door dat je naar een stream kijkt
Wie was het toen? De Jostiband live?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:49 schreef Tazmaniac het volgende:
Erger dan vorig jaar kan het niet worden... zjees!
Die streams heb je ook bij het voetbal hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 23:47 schreef Nober het volgende:
Het is inderdaad geweldig beeld, dat moet toch ook mogelijk zijn bij voetbal?
HDMI kabel tussen je pc/laptop en je tv.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:49 schreef Noax het volgende:
Hoe link je een stream naar tv door?
Thnx voor de link overigens!
The Who, maar helaas hebben ze hun beste tijd gehad..quote:
En nu maar kijken of je videokaart wel een hdmi uitgang heeftquote:Op zondag 6 februari 2011 23:54 schreef Noax het volgende:
Thnx YazooW!
Gelukkig heb ik er nog wel een aantal over...
Free agency valt nog te bezien, zonder nieuwe CBA geen FA...quote:Op zondag 6 februari 2011 23:29 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Er is nog altijd de draft natuurlijk en free agency, maar daarna is het dan ook echt afgelopen. Gelukkig begint baseball season binnekort weer.
BBC en ESPN heb ik als backup. Kijk die Fox stream. Vind de sensatie waar Fox het mee brengt toch iets leukerquote:
Het is gewoon op BBC1, zet je TV aanquote:
Jajaja tiepfout in de TT we weten het...quote:Op zondag 6 februari 2011 23:57 schreef Nober het volgende:
Maakt het uit dat het de Superbowl XLV is en niet de Superbowl XVL?
Bij iedere sportwedstrijd, op welk niveau dan ook wordt het volkslied gezongen in the US.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:59 schreef Nober het volgende:
National Anthem: Christina Aguilera
Het is toch een Amerikaans team tegen een Amerikaans team? Waarom dan een volkslied?
Haha, dat mag je niet overkomen als je écht fan bent.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Jajaja tiepfout in de TT we weten het...
Ook bij elke NASCAR wedstrijd. Zullen ze wel dol op zijn; patriottisme enzo.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:59 schreef Nober het volgende:
Het is toch een Amerikaans team tegen een Amerikaans team? Waarom dan een volkslied?
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:01 schreef Greetings het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe het mogelijk is om topsporter in de US te zijn en tientallen miljoenen per jaar te verdienen terwijl je enorm overgewicht (en wel VET en geen spieren) hebt? Zag net zo'n speler van de Packers en dat is toch niet normaal?
Hoe kan hij nou beter zijn dan iemand die breed en atletisch is?
Ik lig in bedquote:Op zondag 6 februari 2011 23:59 schreef maartena het volgende:
[..]
Het is gewoon op BBC1, zet je TV aan
En de reclames natuurlijkquote:Op zondag 6 februari 2011 23:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
BBC en ESPN heb ik als backup. Kijk die Fox stream. Vind de sensatie waar Fox het mee brengt toch iets leuker
Nee want iedere fotball fan heeft natuurlijk een tiepdiploma...quote:Op maandag 7 februari 2011 00:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Haha, dat mag je niet overkomen als je écht fan bent.
Dat is gebruikelijk voor alle sportwedstrijden. In Canada trouwens ook als een Canadees team tegen een Canadees team speelt, bijv. met IJshockey.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:59 schreef Nober het volgende:
Nee mar je wet toch wel om welke final het gat als je fan bent!!quote:Op maandag 7 februari 2011 00:02 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee want iedere fotball fan heeft natuurlijk een tiepdiploma...
Als de Packers winnen Rodgers, bij de Steelers kan het iedereen zijnquote:
Och je hebt tenminste een win gezien... SB XXXVIII still hurts....quote:Op maandag 7 februari 2011 00:04 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik heb de Packers een SB zien winnen en zien verliezen. Toch blijft die nederlaag tegen de Bronocs langer hangen dan toen ze wel wonnen. Hopelijk na vandaag niet weer een jarenlange trauma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |