ik dacht 28quote:Op zondag 6 februari 2011 22:06 schreef The_Playmaker het volgende:
Bart Starr was 27 jaar toen hij z'n allereerste NFL Championship won. Favre was ook 27 jaar toen hij zijn enige Super Bowl won. Aaron Rodgers is.......27.
Had je geen kaartjes moeten kopen?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:10 schreef popolon het volgende:
Het shirt hangt al in de garage. De buurman heeft de Packers vlag uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie leeftijd.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:06 schreef The_Playmaker het volgende:
Bart Starr was 27 jaar toen hij z'n allereerste NFL Championship won. Favre was ook 27 jaar toen hij zijn enige Super Bowl won. Aaron Rodgers is.......27.
awesomequote:
Het is geen fan van Obama volgens mij :pquote:Op zondag 6 februari 2011 22:51 schreef Thomas B. het volgende:
O'Reilly's best bekeken interview ooit
same herequote:Op zondag 6 februari 2011 22:56 schreef Tazmaniac het volgende:
Als ik maar tijdens half time wakker blijf.. daar is het de afgelopen jaren paar keer fout gegaan
voor mij tzelfde jaquote:Op zondag 6 februari 2011 22:56 schreef Tazmaniac het volgende:
Als ik maar tijdens half time wakker blijf.. daar is het de afgelopen jaren paar keer fout gegaan
Ik zet me de wekker om 2:45 of hoelaat zal het 3e kwart beginnen?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
same here
En dan wakker worden en kijken naar je tv en dan juichende mensen zien!!
Rond 3uur volgens mij iddquote:Op zondag 6 februari 2011 23:01 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik zet me de wekker om 2:45 of hoelaat zal het 3e kwart beginnen?
Voorprogrammaquote:
Daar zit je dan met je dure ticket.......quote:Dallas - The National Football League just announced that a limited number of sections in temporary seating areas in cavernous Cowboys Stadium have not been fully completed.
"We are working to resolve the matter and expect that by game time most of the fans affected will have been accommodated in their seats or relocated to similar or better seats," the statement said.
The NFL said that affected fans will be directed to the Party Plaza, which is outside the stadium, while the matter is resolved.
"Fans who are not accommodated with seats inside the stadium will each receive a refund of triple the cost of the face value of their ticket," the NFL said. "We regret the situation."
Imagine paying hundreds, if not thousands of dollars for the Super Bowl and not getting the seat you paid for. Right now, that appears to be the situation for an unknown number of fans.
Ja, vanuit Pittsburgh of Green Bay. Shitquote:Op zondag 6 februari 2011 23:10 schreef Tazmaniac het volgende:
Ja, was een klein stukje op NFL Network net.. niet zo handig.
Je moet maar vanaf de andere kant van de US zijn gekomen?!
Wisconsinquote:
ESPN America sowieso. En ZDF ook dacht ik.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:19 schreef Otis2.0 het volgende:
Welke zenders hebben het eigenlijk allemaal naast de BBC? Sport1 ook?
http://www.livefootballtvs.com/quote:
ESPN America, ARD & BBC1quote:Op zondag 6 februari 2011 23:19 schreef Rahl het volgende:
[..]
ESPN America sowieso. En ZDF ook dacht ik.
Kunt het beste op Veetle zoeken over klein uurtje lijkt me.quote:
Er is nog altijd de draft natuurlijk en free agency, maar daarna is het dan ook echt afgelopen. Gelukkig begint baseball season binnekort weer.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:18 schreef Sloppy het volgende:
kan niet wachten...helaas is het na deze wedstrijd weer afgelopen met het football seizoen.
Was een mooi eventquote:Op zondag 6 februari 2011 23:33 schreef DiabloSam het volgende:
http://www.watchmovietime.co.cc/ufc-126-ppv-online-free/
Met de lijpste reclames tussendoor!
Dat mag toch geen verrassing zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:34 schreef The_Playmaker het volgende:
Quinn Johnson is vandaag inactive. De Packers kiezen dus voor een erg pass-heavy offense. We zullen dus waarschijnlijk een hoop 4 WR sets zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |