Markant toch wel ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:06 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk geen legende.
Echte legendarische coaches zijn Vince Lombardi (de SB trofee is naar hem vernoemd. Won met de Packers SB I en II), Bill Walsh (de man achter de dynastie van de 49ers), Tom Landry (250 overwinningen met de Cowboys), Don Shula (de man van het ongeslagen seizoen in '72) en ten slotte Bill Belichick (coach van de Patriots die drie superbowls wonnen in de zeroes).quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Markant toch wel ?
Heeft wel een paar NFL-records.
McMahon had iets met zijn ogen. Daarom droeg hij die bril. Was ook geen geweldige qb. Wel een karakter die de sport leuk maakt. Allemaal ver voor mijn tijd. Mijn eerste SB was die van 2003.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:40 schreef tong80 het volgende:
Ken je de quarterback nog van the Bears uit die tijd ? Mcmahon. Was ook geschift met zijn reflecterende bril.
Ok we schelen dus een generatie wel leuk dat je de historische feiten kent.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:42 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
McMahon had iets met zijn ogen. Daarom droeg hij die bril. Was ook geen geweldige qb. Wel een karakter die de sport leuk maakt. Allemaal ver voor mijn tijd. Mijn eerste SB was die van 2003.
Marino won geen Superbowl, Favre won maar één keer. Montana won er 4. Je hebt ook nog Elway en Brady die in de buurt komen. Maar ik denk dat Montana wel wint als je het de kenners vraagt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:42 schreef tong80 het volgende:
Vraagje aan de kenner ( s ) Wie wordt in Amerika beschouwd als de beste quarterback ?
Dan Marino ? Bret Favre ? Joe Montana ? Of iemand anders ?
Elway ook nog idd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:44 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Marino won geen Superbowl, Favre won maar één keer. Montana won er 4. Je hebt ook nog Elway en Brady die in de buurt komen. Maar ik denk dat Montana wel wint als je het de kenners vraagt.
Cruijff werd geen wereldkampioen voetbal. Toch beschouwen we hem als één van de besten ooit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:44 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Marino won geen Superbowl, Favre won maar één keer. Montana won er 4. Je hebt ook nog Elway en Brady die in de buurt komen. Maar ik denk dat Montana wel wint als je het de kenners vraagt.
Is wel anders. WK is maar één keer in de vier jaar. SB is elk jaar. En als je die wint, toon je aan dat je het ook kan op het hoogste podium. Peyton Manning is een geweldige qb maar heeft de reputatie dat hij het nog wel eens verknalt als het erom gaat. Won overigens wel één Superbowl.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cruijff werd geen wereldkampioen voetbal. Toch beschouwen we hem als één van de besten ooit.
In de Top 100: NFL's Greatest Players staat Joe Montana het hoogst van de QBs (bij fans en NFL).quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:42 schreef tong80 het volgende:
Vraagje aan de kenner ( s ) Wie wordt in Amerika beschouwd als de beste quarterback ?
Dan Marino ? Bret Favre ? Joe Montana ? Of iemand anders ?
Belicheat moet eerst maar eens een Superbowl winnen zonder te cheaten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:26 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Echte legendarische coaches zijn Vince Lombardi (de SB trofee is naar hem vernoemd. Won met de Packers SB I en II), Bill Walsh (de man achter de dynastie van de 49ers), Tom Landry (250 overwinningen met de Cowboys), Don Shula (de man van het ongeslagen seizoen in '72) en ten slotte Bill Belichick (coach van de Patriots die drie superbowls wonnen in de zeroes).
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:06 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Belicheat moet eerst maar eens een Superbowl winnen zonder te cheaten.
Tomlin heeft hem nu al bijgehaald qua SB victories en AFC Championshipsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:06 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk geen legende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |