Haha, vorig jaar inderdaad een paar minuutjes gemist.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:56 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
In bed liggen en in slaap vallen. Kijk uit
00:25 CETquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:27 schreef tong80 het volgende:
Mooi dat de BBC het uitzendt. Hoelaat ?
Tijd +1 uur, dus 23:55 kick is om 0:30quote:You can watch the game live in high definition from 2255 GMT on BBC ONE, where New York Giants legend Tiki Barber will join Jake Humphrey in the studio. A stream of the programme will run on the BBC Sport website (UK only).
Ik verwacht je natuurlijk wel de hele nacht in dit topicquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:27 schreef tong80 het volgende:
Mooi dat de BBC het uitzendt. Hoelaat ?
quote:Referee Walt Anderson will lead the seven-man crew of game officials working Sunday's Super Bowl XLV between the Pittsburgh Steelers and Green Bay Packers at Cowboys Stadium, the NFL announced Thursday.
Legendarisch zou ik hem zeker niet willen noemen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:58 schreef tong80 het volgende:
Dan maar Pittsburg....door hun legendarische coach.
Shaft is een legendequote:Op donderdag 3 februari 2011 21:50 schreef rgras het volgende:
[..]
Legendarisch zou ik hem zeker niet willen noemen.
Als de Steelers de titel pakken, gaat Tomlin in elk geval een aantal stappen omhoog in het coaching universum.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:49 schreef rgras het volgende:
Lombardi, Noll, Shula etc.
Jij durft Tomlin in dat rijtje te plaatsen?
Lingerie Footballquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:44 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik heb alweer zin in de lingerie bowl!!
;-) Voor mij wordt het in elk geval de BBC feed. Lijkt me een leuke match tussen tween goede teams
Als wij wat meer in de buurt zouden wonen zouden we wel gaan.. nu zou het weer zo'n dure bedoeling worden (trein, hotel etc). Op zich jammer, in het zuiden des lands kan ik geen SB party vinden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:55 schreef Dos37 het volgende:
Zijn er nog mensen die wel naar Amsterdam gaan?
Ik kom alleen boven de rivieren als ik naar Schiphol moet voor vakantiequote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:55 schreef Dos37 het volgende:
Zijn er nog mensen die wel naar Amsterdam gaan?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:11 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik kom alleen boven de rivieren als ik naar Schiphol moet voor vakantie.
Ik bedoelde de coach van 15 jaar geleden. Kom niet op zijn naam. Die schreeuwerd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:50 schreef rgras het volgende:
[..]
Legendarisch zou ik hem zeker niet willen noemen.
Jaquote:
Ik vind het persoonlijk geen legende.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja
[ afbeelding ]
Mag ik hem legendarisch noemen ? Zo niet, toch wel markant.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bill_Cowher
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |