Markant toch wel ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:06 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk geen legende.
Echte legendarische coaches zijn Vince Lombardi (de SB trofee is naar hem vernoemd. Won met de Packers SB I en II), Bill Walsh (de man achter de dynastie van de 49ers), Tom Landry (250 overwinningen met de Cowboys), Don Shula (de man van het ongeslagen seizoen in '72) en ten slotte Bill Belichick (coach van de Patriots die drie superbowls wonnen in de zeroes).quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Markant toch wel ?
Heeft wel een paar NFL-records.
McMahon had iets met zijn ogen. Daarom droeg hij die bril. Was ook geen geweldige qb. Wel een karakter die de sport leuk maakt. Allemaal ver voor mijn tijd. Mijn eerste SB was die van 2003.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:40 schreef tong80 het volgende:
Ken je de quarterback nog van the Bears uit die tijd ? Mcmahon. Was ook geschift met zijn reflecterende bril.
Ok we schelen dus een generatie wel leuk dat je de historische feiten kent.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:42 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
McMahon had iets met zijn ogen. Daarom droeg hij die bril. Was ook geen geweldige qb. Wel een karakter die de sport leuk maakt. Allemaal ver voor mijn tijd. Mijn eerste SB was die van 2003.
Marino won geen Superbowl, Favre won maar één keer. Montana won er 4. Je hebt ook nog Elway en Brady die in de buurt komen. Maar ik denk dat Montana wel wint als je het de kenners vraagt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:42 schreef tong80 het volgende:
Vraagje aan de kenner ( s ) Wie wordt in Amerika beschouwd als de beste quarterback ?
Dan Marino ? Bret Favre ? Joe Montana ? Of iemand anders ?
Elway ook nog idd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:44 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Marino won geen Superbowl, Favre won maar één keer. Montana won er 4. Je hebt ook nog Elway en Brady die in de buurt komen. Maar ik denk dat Montana wel wint als je het de kenners vraagt.
Cruijff werd geen wereldkampioen voetbal. Toch beschouwen we hem als één van de besten ooit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:44 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Marino won geen Superbowl, Favre won maar één keer. Montana won er 4. Je hebt ook nog Elway en Brady die in de buurt komen. Maar ik denk dat Montana wel wint als je het de kenners vraagt.
Is wel anders. WK is maar één keer in de vier jaar. SB is elk jaar. En als je die wint, toon je aan dat je het ook kan op het hoogste podium. Peyton Manning is een geweldige qb maar heeft de reputatie dat hij het nog wel eens verknalt als het erom gaat. Won overigens wel één Superbowl.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cruijff werd geen wereldkampioen voetbal. Toch beschouwen we hem als één van de besten ooit.
In de Top 100: NFL's Greatest Players staat Joe Montana het hoogst van de QBs (bij fans en NFL).quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:42 schreef tong80 het volgende:
Vraagje aan de kenner ( s ) Wie wordt in Amerika beschouwd als de beste quarterback ?
Dan Marino ? Bret Favre ? Joe Montana ? Of iemand anders ?
Belicheat moet eerst maar eens een Superbowl winnen zonder te cheaten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:26 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Echte legendarische coaches zijn Vince Lombardi (de SB trofee is naar hem vernoemd. Won met de Packers SB I en II), Bill Walsh (de man achter de dynastie van de 49ers), Tom Landry (250 overwinningen met de Cowboys), Don Shula (de man van het ongeslagen seizoen in '72) en ten slotte Bill Belichick (coach van de Patriots die drie superbowls wonnen in de zeroes).
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:06 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Belicheat moet eerst maar eens een Superbowl winnen zonder te cheaten.
Tomlin heeft hem nu al bijgehaald qua SB victories en AFC Championshipsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:06 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk geen legende.
Daarom vind ik ook zo lastig om een beste speler ooit aan te wijzen. Ik heb die oudere helden nooit zien spelen en dan is het moeilijk vergelijken en het spel is in de loop der jaren ook veranderd. Ik beperkt me maar tot spelers die ook echt heb zien spelen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:25 schreef kidkash19 het volgende:
QB's?? hoe makkelijk we het verleden vergeten als ik die namen zo zie
Joe Namath? De eerste echte loudmouth
Johnny Unitas?
Ik heb ze ook nooit zien spelen, behalve op oude tapes dan enzo maar dat zijn toch echt wel de grondleggers van het hedendaagse football zonder dat ze miljoenen hebben verdiendquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:30 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Daarom vind ik ook zo lastig om een beste speler ooit aan te wijzen. Ik heb die oudere helden nooit zien spelen en dan is het moeilijk vergelijken en het spel is in de loop der jaren ook veranderd. Ik beperkt me maar tot spelers die ook echt heb zien spelen.
Betaalde optie is Gamepass (aan te schaffen via NFL.com). Ik zie alleen geen optie voor alleen de Superbowl, maar dat zal nog wel komen. Kwaliteit is perfect, ik gebruik het zelf ook.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:31 schreef Stefanvdk het volgende:
Beste reageerders,
Ik zit met het volgende probleem: ik heb zelf digitenne en dus geen bbc/ard of espna. Weet iemand waar ik een goede, mag best betaalde, stream kan vinden om het live via internet te kunnen volgen.
Alvast bedankt,
Stefan
bovendien waren het andere tijden, met andere strategieen en niet te vergeten andere regels...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:32 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ik heb ze ook nooit zien spelen, behalve op oude tapes dan enzo maar dat zijn toch echt wel de grondleggers van het hedendaagse football zonder dat ze miljoenen hebben verdiend
ze verloren vier keer op rij de SuperBowl...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:08 schreef tong80 het volgende:
Dus The Buffalo Bils worden als failers beschouwd toen ze drie keer achtereen de superbowl verloren ?
Het Nederlands elftal had een rondvaart voor hun tweede plaats.
Have fun!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:17 schreef popolon het volgende:
Heb thuis een SB party dus ik zal weinig aanwezig zijn. Veel te druk met etendrinken
en weet-ik-veel-wat-nog-meer.
Joe Namathquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:25 schreef kidkash19 het volgende:
QB's?? hoe makkelijk we het verleden vergeten als ik die namen zo zie
Joe Namath? De eerste echte loudmouth
Johnny Unitas?
Ik heb iets soortgelijks. Maar alvast veel plezier!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:17 schreef popolon het volgende:
Heb thuis een SB party dus ik zal weinig aanwezig zijn. Veel te druk met etendrinken
en weet-ik-veel-wat-nog-meer.
Wat dacht je van het versieren van een sideline reporter een aantal jaar terug terwijl hij dronken wasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:30 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Joe Namath. Grote naam door zijn gegarandeerde overwinning op de Colts. Maar verder waren zijn stats niet indrukwekkend. Career passing rating: 65.5. Ter vergelijking Ken Anderson: 81.9. Niet in de HoF. QB van de Bengals tussen '71 en '86. Verloor SB XVI.
Trouwens Trent Dilfer won een SB met de Ravens. Die heeft een ring. Marino niet. Maar is hij dan beter dan Marino?
Nou versieren... hij deed een genante poging tot, en Suzy was not impressed...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:56 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Wat dacht je van het versieren van een sideline reporter een aantal jaar terug terwijl hij dronken was
Nog ergerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:23 schreef Guard het volgende:
[..]
ze verloren vier keer op rij de SuperBowl...
KFC.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:03 schreef vivelafete het volgende:
Iemand nog mooie ideeen voor superbowl-hapjes?
Moet morgen ook nog even wat Amerikaans bier inslaan!
gadver.. Maak dan zelf een goeie marinade en grill je eigen chickenwings. Ik heb mijn boodschappen vandaag gedaan, sam adams, budjes, alle ingredienten voor een goeie pot chili en hotdogs (wat dus heel makkelijk te combineren is tot chilidogsquote:
Nee man Budweiser is niet te zuipenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:03 schreef vivelafete het volgende:
Iemand nog mooie ideeen voor superbowl-hapjes?
Moet morgen ook nog even wat Amerikaans bier inslaan!
Ik heb dus gewoon $70 betaald per creditcard.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:18 schreef DeZoektocht het volgende:
Kan ik die NFL gamepass ook aanschaffen voor alleen de superbowl?
ik zie nu 3 optie's:
1.Super Bowl XLV +
Off-Season Subscription =$70
2.2010 Playoffs Subscription =$40
3.Monthly Subscription =$25
Kan ik bij die laatste optie de superbowl zien?
Weet iemand of ik eigenlijk met cc moet betalen daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |