Ja, ik weet niet, maar denk je dat wij dan denken "oh jummie vanille sex, laten we nog 3 uur knuffelen"?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja ik heb dus nog nooit een goeie beurt gehad van een doorgewinterde lesbo, dus daar kan het heel goed aan liggen, maar als ik nu lig te foezelen dan denk ik op een gegeven moment toch wel omgggggggggggggggggggggggggggggggggggggimmedepiemol!
Nee allerminst. Alleen ik zou op een gegeven moment denken OMGOMGOMGOMG er moet iets in. En als er dan iets inzit dan doe je nog even zo van boemboemboem, climax, klaar.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet, maar denk je dat wij dan denken "oh jummie vanille sex, laten we nog 3 uur knuffelen"?
Euhm nou. Er moet op een gegeven moment iets in. En een piemol voelt dan duuzend keer fijner dan iets kunstmatigs.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:13 schreef lezzer het volgende:
Eej maar effe serieus, denk je dat dat gevoel alleen met een piemel te bereiken is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:19 schreef lezzer het volgende:
Ok, nou geniet er van zou ik zeggen
Ik ben niet eens goldstar heteroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer silver oder etwas
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Liefje, volgens mij heb ik je dit al wel eens uitgelegd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja ik heb dus nog nooit een goeie beurt gehad van een doorgewinterde lesbo, dus daar kan het heel goed aan liggen, maar als ik nu lig te foezelen dan denk ik op een gegeven moment toch wel omgggggggggggggggggggggggggggggggggggggimmedepiemol!
Staat tegenover dat er nou eenmaal mensen zijn die heul graag gepenetreerd worden en mensen die dat minder hebben, dus op zich snap ik het dan weer wel als je daar een voorkeur voor uitspreekt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:22 schreef Blue-eyes het volgende:
Een goede seksuele partner let tijdens de sex op je reactie en speelt daar op in en dan heb je niet perse penetratie nodig om klaar te komen.
Nee hoor, ik snap het best. Ik heb juist het omgekeerde, ik kan me niet voorstellen hoe sex met een piemel erbij leuk kan zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap lezzer seks gewoon ook nog steeds niet hoor. Ik zou niet weten wat te doen als er geen piemol aan te pas komt. Alle andere acties vallen wmb gewoon onder voor- en naspel... Ik kan me niet voorstellen dat het "af" voelt als er geen piemol in geweest is zeg maar.
Ghihih das vast tegen het zere been hier. Sorry daarvoor, allerminst zo bedoeld!
Ik denk dat ik of heel hard zou moeten lachen, of zou moeten braken. Dus het zou bij mij sowieso niks worden met een piemelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:33 schreef Avey het volgende:
[..]
Nee hoor, ik snap het best. Ik heb juist het omgekeerde, ik kan me niet voorstellen hoe sex met een piemel erbij leuk kan zijn
Net 18. Dus het is geen puber naïviteit.quote:
Ja ik weet het echt niet. Ze heeft de afgelopen paar jaar een hoop vriendjes gehad met wisselende serieusheid dus ze zal niet echt in de kast zitten. Zeker ook omdat ik al langer uit de kast ben dan dat zij bewust kan nadenken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat zou ik best ingewikkeld vinden eigenlijk. Sowieso om met m'n zus allerlei details te gaan bespreken, maar ook al om dat uitleg geven inderdaad.
Kan ze niet googlen?
Heb je het vermoeden dat ze in de kast zit o.i.d.? Of is ze gewoon heul erg nieuwsgierig?
Braken gaat me wat ver maar voor mij is er gewoon totaal niets sexy aan, ik zou ook eerder lachen denk ik omdat het dan zo genant zou zijn voor die kerelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:36 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik of heel hard zou moeten lachen, of zou moeten braken. Dus het zou bij mij sowieso niks worden met een piemel
Ja ik beantwoord haar vragen ook wel gewoon, we zijn niet echt heel close maar ik weet wel wat ik haar kan toevertrouwen. Dat blijf ik maar gewoon doen dan, speculeren heeft ook niet zoveel zin verderquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:42 schreef Vanyel het volgende:
Vriendjes hoeven niks te zeggen over mate van interesse in vrouwen.
Ik zou gewoon pas antwoorden als ze vertelt waarom ze t wil weten. Tenminste, gebaseerd op wat jij vertelt.
Als mijn zus me zou vragen naar ons seksleven, zou ik dat gewoon gezellig met haar bespreken
Heel knap.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:41 schreef wonderer het volgende:
Vinden jullie het niet knap dat ik mijn mond hou?
Ik vraag me af of ze niet al in de kelder zit.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:58 schreef wonderer het volgende:
DP heeft vast nog geen ruzie gekregen met lezzer over piemels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Bakfiets. op 06-02-2011 00:11:01 ]Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Alles wat jij en de jouwen in jouw poentje hebben gestoken haalde het niet bij een piemol.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
alles wat in een poentje kan verdwijnen haalt het niet bij een piemol.
Maar ik denk dat ik dit topic niet meer haal.quote:Op zondag 6 februari 2011 08:35 schreef lezzer het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe kansen zullen we maar denken
Begrijp ik dat goed?quote:Op zondag 6 februari 2011 08:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ik dit topic niet meer haal.
You tell me V... You tell me!quote:Op zondag 6 februari 2011 08:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Alles wat jij en de jouwen in jouw poentje hebben gestoken haalde het niet bij een piemol.
Ik heb piemols gehad die het niet haalden bij een (andere) piemol, dus zelfs daar kan het nog misgaan.
Vanmiddag.quote:
Bewustquote:Op zondag 6 februari 2011 08:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
You tell me V... You tell me!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |