Heel knap.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:41 schreef wonderer het volgende:
Vinden jullie het niet knap dat ik mijn mond hou?
Ik vraag me af of ze niet al in de kelder zit.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:58 schreef wonderer het volgende:
DP heeft vast nog geen ruzie gekregen met lezzer over piemels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Bakfiets. op 06-02-2011 00:11:01 ]Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Alles wat jij en de jouwen in jouw poentje hebben gestoken haalde het niet bij een piemol.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
alles wat in een poentje kan verdwijnen haalt het niet bij een piemol.
Maar ik denk dat ik dit topic niet meer haal.quote:Op zondag 6 februari 2011 08:35 schreef lezzer het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe kansen zullen we maar denken
Begrijp ik dat goed?quote:Op zondag 6 februari 2011 08:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ik dit topic niet meer haal.
You tell me V... You tell me!quote:Op zondag 6 februari 2011 08:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Alles wat jij en de jouwen in jouw poentje hebben gestoken haalde het niet bij een piemol.
Ik heb piemols gehad die het niet haalden bij een (andere) piemol, dus zelfs daar kan het nog misgaan.
Vanmiddag.quote:
Bewustquote:Op zondag 6 februari 2011 08:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
You tell me V... You tell me!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |