Jury hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:36 schreef wonderer het volgende:
Oh, okee. Angela Groothuizen is wel goed ja. Ik wist niet dat die meedeed.
Ja, dat snap ikquote:
Vind je het gek, ze *gasp* planten zich zelfs voort!quote:
En dan ga jij erbij liggen fokken?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:47 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb de goeiste vrouw van de aardkloot!Is me weer aan t masseren omdat mijn benen niet fijn voelen
En ik hoef er niet eens om te vragen
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:19 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik droomde dat ik verloskundige was van Vanyel.
Jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:21 schreef Vanyel het volgende:
Lezzer gewoon verkeerde maat gekozen of is t iets anders?
quote:
Jij beleeft best veel in je dromenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:55 schreef Bakfiets. het volgende:
Allemaal roze topjes, alleen jij een grote buik. We zaten op een gegeven moment ook in een bunker en toen moest je huilen, want mrs. Vanyel was er niet.
ja dat zal zeker wennen worden straks. Maar goed dan krijg je sowieso een heel ander ritme dus misschien ben je juist wel weer blij dat je weer aan het werk kanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:11 schreef Vanyel het volgende:
Dat vind ik ook helemaal niet leuk. En we zijn nu heel veel samen, daar wen je best wel aan. Wordt nog lastig met weer werken straks
Tsja. Als je, wanneer wakker, geen leven hebt, is 't dromen altijd spannend.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
Jij beleeft best veel in je dromen
Ach ja, zou ik ook doenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:48 schreef Vanyel het volgende:
Toch nog even een stille grinnik voor lezzers gaas.
*grinnik*
Meen je dat nou echt serieus?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap lezzer seks gewoon ook nog steeds niet hoor. Ik zou niet weten wat te doen als er geen piemol aan te pas komt. Alle andere acties vallen wmb gewoon onder voor- en naspel... Ik kan me niet voorstellen dat het "af" voelt als er geen piemol in geweest is zeg maar.
Ghihih das vast tegen het zere been hier. Sorry daarvoor, allerminst zo bedoeld!
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:56 schreef lezzer het volgende:
Ja sorry dat ik misschien kort door de bocht ga, maar als je een goeie beurt hebt gehad van een doorgewinterde lesbo dan is het wel af hoor
Dat zou ik best ingewikkeld vinden eigenlijk. Sowieso om met m'n zus allerlei details te gaan bespreken, maar ook al om dat uitleg geven inderdaad.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:37 schreef Avey het volgende:
Dag meneer.
Vindt iemand het anders het ook vreemd als m'n zusje ineens allemaal vragen gaat stellen over hoe ik sex heb met m'n vriendin? Ik wil het best uitleggen maar als ik vraag waarom ze zo geinteresseerd is wil ze niet antwoorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |