Ok bedankt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Er schijnt inderdaad gericht geschoten te zijn op de anti's en de anti's hebben het plein nog steeds in handen. Het leger heeft wel in de lucht geschoten.
Dankje.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:03 schreef raistlin6 het volgende:
Egypte: Chaos in Caïro
A new day a new fight.
Ik vraag me af waar de meesten gebleven zijn. Afgelopen week waren het er bijna een miljoen. Zijn die nu allemaal naar huis gegaan of pro geworden?quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:08 schreef shomila het volgende:
Er moeten wel meer anti mubarak komen anders gaan ze het niet redden.
Damnquote:Op donderdag 3 februari 2011 08:07 schreef Floxxx het volgende:
nogmaals, voor de mensen die het vannacht gemist hadden:
Lichamen worden door demonstranten weggesleept:
[ afbeelding ]
Daar komt het wel op neer, helaas.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:08 schreef shomila het volgende:
Er moeten wel meer anti mubarak komen anders gaan ze het niet redden.
En terecht, inmiddels. Al ben ik tegen de doodstraf, ik kan me heel goed voorstellen dat ze dat willen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:07 schreef deleriouz het volgende:
Het volk eist de executie van de president!
Het vergt nogal wat, om daar te staan tegenover mensen die je dood willen hebben, als je thuis mensen hebt waar je voor moeten zorgen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:08 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar de meesten gebleven zijn. Afgelopen week waren het er bijna een miljoen. Zijn die nu allemaal naar huis gegaan of pro geworden?
Heftig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:07 schreef Floxxx het volgende:
nogmaals, voor de mensen die het vannacht gemist hadden:
Lichamen worden door demonstranten weggesleept:
[ afbeelding ]
niet beetje gelijk met het nieuwsbericht onder je ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:03 schreef raistlin6 het volgende:
Egypte: Chaos in Caïro
A new day a new fight.
Door al die doden, worden de anti's alleen maar meer pissig en word het alleen maar een grotere chaos. Als Mubarak wil dat die demonstraties stoppen mag hij eerst wel eens die pro-demonstranten daar weg zien te krijgen, want zij zijn juist degene die het openbare leven verstoren. Dit alles had allang voorbij kunnen zijn als die "klootzakken" zich er niet mee bemoeit hadden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:09 schreef shomila het volgende:
Nou kom op mensen, ze zijn toch niet voor niks gestorven.
Inderdaad. Overdag zullen er wel weer meer mensen ( proberen te ) komen, maar het plein schijnt nog steeds heel moeilijk bereikbaar te zijn met nog steeds omsingeling van pro's.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het vergt nogal wat, om daar te staan tegenover mensen die je dood willen hebben, als je thuis mensen hebt waar je voor moeten zorgen.
Zou jij je er in gaan mengen als er geschoten wordt en de omgeving heel erg onveilig is vanwege de pro-Mubarak mensen? Je moet dan wel dapper zijn. Dat is niet iets voor normale mensen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:09 schreef shomila het volgende:
Nou kom op mensen, ze zijn toch niet voor niks gestorven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |