kunt zeggen wat je wilt, maar er is een tak van de islam (de slechte kant) die nog minder vrijheid toe laat.quote:Op donderdag 3 februari 2011 07:49 schreef Recce het volgende:
Wilders is echt een idioot.
http://twitter.com/geertwilderspvv/statuses/33052540933382144
Volgens mij hebben ze de overpass ingepikt vannachtquote:Op donderdag 3 februari 2011 07:51 schreef Monidique het volgende:
De brug is toch pro-Moebarak? Of is dat veranderd?
Nee, brug is pro-Mubarak.quote:Op donderdag 3 februari 2011 07:51 schreef Monidique het volgende:
De brug is toch pro-Moebarak? Of is dat veranderd?
Lijkt er op héquote:Op donderdag 3 februari 2011 07:54 schreef deleriouz het volgende:
Ze zijn thugs aan het vangen en aan het overdragen aan het leger
Dat was een uurtje of 4 terug toch al zo?quote:Op donderdag 3 februari 2011 07:55 schreef Recce het volgende:
Zou kunnen dat de anti-Mubarak mensen nu de brug wel in handen hebben.
4 uur geleden lag ik te slapenquote:Op donderdag 3 februari 2011 07:56 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Dat was een uurtje of 4 terug toch al zo?
Zeker niet. De brug was steeds in handen van de pro-Mubarak mensen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 07:56 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Dat was een uurtje of 4 terug toch al zo?
Ik kan me tweets herinneren als THE BRIDGE IS OURS, THEY ARE FLEEYING LIKE RATS... Wat was dat dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 07:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Zeker niet. De brug was steeds in handen van de pro-Mubarak mensen.
Ze zijn uiteindelijk niet de brug opgegaan. Op AJA zie ik dat de brug weer vrij vol is met pro-Mubarak lui.quote:Op donderdag 3 februari 2011 07:58 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ik kan me tweets herinneren als THE BRIDGE IS OURS, THEY ARE FLEEYING LIKE RATS... Wat was dat dan?
Okee, dat was het moment dat ik ook wegging namelijk. Zondequote:Op donderdag 3 februari 2011 07:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze zijn uiteindelijk niet de brug opgegaan. Op AJA zie ik dat de brug weer vrij vol is met pro-Mubarak lui.
Er schijnt inderdaad gericht geschoten te zijn op de anti's en de anti's hebben het plein nog steeds in handen. Het leger heeft wel in de lucht geschoten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:00 schreef yavanna het volgende:
Moi is weer wakker. Kan iemand een vertellen hoe het vannacht ging, klopt het dat er, gericht?, geschoten is door pro's op anti's en dat anti's ondanks alles stand hebben gehouden? Is het plein nog omsingeld, heeft het leger ook maar iets gedaan vannacht qua bescherming?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |