abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 februari 2011 @ 07:03:58 #176
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_92261253
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_92261257
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 06:58 schreef rakotto het volgende:
Misinformatie. :N Het is gewoon tuig/poltiie dat tegen de anti-mu vechten... Geen mubarakaanhanger :(
Ik hoop echt dat vreedzame betogers naar het plein kunnen komen vandaag. Daar ziet het er niet naar uit helaas. :( Ik heb het gevoel dat het maken van chaos door het regime zo goed werkt dat er binnen een paar dagen geen protest meer over is.
Aan de andere kant kan het ook zo werken dat mensen zo boos worden dat het protest nog grootschaliger wordt, maar dan moeten de mensen wel moedig zijn.
pi_92261266
Loopt erg uit de hand, schijt Mubarak ik hoop het volk volhoud.
pi_92261269
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 07:05 schreef Recce het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat vreedzame betogers naar het plein kunnen komen vandaag. Daar ziet het er niet naar uit helaas. :( Ik heb het gevoel dat het maken van chaos door het regime zo goed werkt dat er binnen een paar dagen geen protest meer over is.
Aan de andere kant kan het ook zo werken dat mensen zo boos worden dat het protest nog grootschaliger wordt, maar dan moeten de mensen wel moedig zijn.
Ja de strategie is het volk moe maken waardoor het vanzelf uit elkaar gaat. Dat is in Iran ook goed gelukt, en je hoort er niks meer van in Iran. Mubarak hoopt dat hier hetzelfde gebeurt.
  donderdag 3 februari 2011 @ 07:07:29 #180
24329 KNAK
ff w88,......
pi_92261271
Vreedzame betogers kan je nu wel vergeten. De toon is gezet en de wraak nav de gewonden van gisteren zal wel hoog liggen. Wederom vandaag een dag zoals gisteren, de vraag is dan alleen hoe er gevochten gaat worden. Zal wel meer dan stenen alleen zijn vrees ik
Mai pben rai~!
pi_92261273
  donderdag 3 februari 2011 @ 07:08:24 #182
137562 rakotto
pi_92261275
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 07:05 schreef Recce het volgende:

[..]

Ik weet niet of je alles gevolgd hebt vanaf het begin, maar de mensen moesten letterlijk oorlog voeren tegen de politie met stenen. De politie was goed uitgerust en had alsnog verloren. Nu is de politie terug, maar in burger en probeert het van binnen uit kapot te maken... Op een gegeven moment verliezen zij weer massaal en gaan ze normaal door met het protesteren.

Trouwens mensen, gisteren heeft een outcast van de regering/het leger verteld dat de politie toen weg is gegaan omdat zij "out of ammo" waren. Dat werd toen op AJA bekend gemaakt.
pi_92261283
Meer Pro & Anti onderwge zojuist op AJE.

Hoever kun je gaan als Pro voor een paar euro?
  donderdag 3 februari 2011 @ 07:11:33 #184
24329 KNAK
ff w88,......
pi_92261285
"more anti / pro supporters already on the way"
"could be another day........"

Daar gaan we weer......
Mai pben rai~!
pi_92261288
Ok, heb ik nog iets gemist sinds 03:00?

Wat een helden. Ze staan nog steeds het plein te verdedigen!
pi_92261300
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 07:12 schreef deleriouz het volgende:
Ok, heb ik nog iets gemist sinds 03:00?

Wat een helden. Ze staan nog steeds het plein te verdedigen!
Het zijn inderdaad helden. Ze kunnen ook niet anders, als ze weg willen, moeten ze door de pro Mubarak gasten.
pi_92261304
Op de herhaling op AJA wordt met lijken gesleept :N
pi_92261306
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 07:11 schreef theNull het volgende:
Meer Pro & Anti onderwge zojuist op AJE.

Hoever kun je gaan als Pro voor een paar euro?
Het is niet voor wat geld, het zijn gewoon politiediensten in burgerkleding. Het zijn geen echte protesters.
pi_92261314
Wat zien we nu op AJE? Dat is toch niet Tahrir Square, maar een soort van intersection ten noorden van Tahrir Square en ten noorden van het Nationaal Museum?
pi_92261315
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 07:08 schreef rakotto het volgende:

[..]

Ik weet niet of je alles gevolgd hebt vanaf het begin, maar de mensen moesten letterlijk oorlog voeren tegen de politie met stenen. De politie was goed uitgerust en had alsnog verloren. Nu is de politie terug, maar in burger en probeert het van binnen uit kapot te maken... Op een gegeven moment verliezen zij weer massaal en gaan ze normaal door met het protesteren.

Trouwens mensen, gisteren heeft een outcast van de regering/het leger verteld dat de politie toen weg is gegaan omdat zij "out of ammo" waren. Dat werd toen op AJA bekend gemaakt.
Ze waren eergisteren wel met veel mensen op het plein en toen was het vreedzaam. Nu zijn er nog een paar honderd over, de rest is thuis. Het organiseren van een nieuw protest lijkt me erg moeilijk, omdat het zo gevaarlijk is en omdat de pro Mubarak mensen overal zijn.

De politie heeft waarschijnlijk wel op mensen geschoten, maar natuurlijk niet zodanig dat ze geen kogels meer hadden. Dan waren er honderden doden.
pi_92261316
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 07:16 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wat zien we nu op AJE? Dat is toch niet Tahrir Square, maar een soort van intersection ten noorden van Tahrir Square en ten noorden van het Nationaal Museum?
Da's juist
pi_92261318
Dag 10 en ik probeer me opstanden en demonstraties te herinneren die van dezelfde schaal waren.

Opvallend trouwens dat ze bij AJE nu alleen nog maar spreken van Liberation Square ipv Tahrir. Meer Amerikaanse kijkers? Het is iig voor propaganda doeleinden. Niet dat ik het erg vind.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  donderdag 3 februari 2011 @ 07:17:43 #193
137562 rakotto
pi_92261319

pi_92261322
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 07:17 schreef rakotto het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
No f'ing around with the people :)
pi_92261324
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2011 07:17 schreef Misstique het volgende:
Dag 10 en ik probeer me opstanden en demonstraties te herinneren die van dezelfde schaal waren.

Opvallend trouwens dat ze bij AJE nu alleen nog maar spreken van Liberation Square ipv Tahrir. Meer Amerikaanse kijkers? Het is iig voor propaganda doeleinden. Niet dat ik het erg vind.
Ja, dit viel mij ook op. Maar Mubarak heeft AJE verboden in Egypte, dus is het logisch dat AJE zich alleen nog maar sterker verzet tegen Mubarak. Fantastische zender.
pi_92261327
Hoe is het op Tahrir Square zelf? Zijn daar ook ergens live beelden van?
pi_92261330
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 07:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Ja, dit viel mij ook op. Maar Mubarak heeft AJE verboden in Egypte, dus is het logisch dat AJE zich alleen nog maar sterker verzet tegen Mubarak. Fantastische zender.
AJE is echt baas! Is Ayman inmiddels weer boven water?
pi_92261331
Bah, de brug begint weer behoorlijk vol te lopen.
  donderdag 3 februari 2011 @ 07:20:00 #199
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_92261332
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 07:17 schreef rakotto het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik vind dit toch altijd een beetje in een soort van slachtofferrol kruipen. "Het zijn de VS en Israël die eigenlijk aan de touwtjes trekken".

Alsof een Egyptenaar zelf hier niet toe in staat zou zijn. Beetje een True Scotsman fallacy als je het mij vraagt.

En WTF doet dat hakenkruis daar? Zou je daar niet eerder een davidsster verwachten?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_92261337
Onwerkelijk ook als ze uitzoomen en je ziet gewoon de ochtendspits achter ze langs gaan.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')