abonnement Unibet Coolblue
pi_92258113
Post in dit topic de grappige, hilarische en droge omroepberichten die je in de trein gehoord hebt! :+

Vorige delen:

Deel 1: Mooiste of leukste omroepbericht n de trein
Deel 2: Mooiste of leukste omroepbericht in de trein deel 2
Deel 3: Mooiste of leukste omroepbericht in de trein deel 3
Deel 4: Mooiste of leukste omroepbericht in de trein deel 4



Wil je na het lezen in deze topic´s nog meer omroepberichten lezen? Dat kan op http://www.omroephumor.nl/

Vandaag net na vertrek uit Amsterdam CS:

quote:
"Zoals u merkt rijden we niet zo snel. We zitten achter een stoomtrein en in 1900 ging het nog niet zo hard"
en even later:

quote:
"We zijn weer terug in 2010, we halen de trein nu in"
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 17:58 schreef henkde_j het volgende:
bla bla bla bla...indien u reist met een gehackte OV-chipkaart, vergeet dan niet straks thuis uit te checken :')
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 16:25 schreef han1987 het volgende:
Laatst in de trein vanuit Alkmaar richting Utrecht: "Het volgende station is station Amsterdam Sloterdijk, maar dat was niet wat ik wilde zeggen." _O-
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:01 schreef henkde_j het volgende:
En laatst:
Namens de NS directie de overbodige informatie voorziening: Tegen u en onze verwachting zullen we 4 minuten te vroeg station Groningen binnenrijden. Onze excuses voor het ongemak.


[ Bericht 51% gewijzigd door ondeugend op 03-02-2011 01:07:43 ]
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_92258332
Goeie OP. :+

Na bijna 2 jaar een nieuw deel. :D
pi_92259874
Mijn broer had een paar jaar geleden in de trein van Utrecht naar Groningen een mooie:

quote:
Dames en heren, wij naderen station Zwolle. Te Zwolle zal deze trein worden gesplitst in een gedeelte voor Groningen en een gedeelte voor Leeuwarden. De rechterhelft van de trein zal na Zwolle verder gaan als intercity naar Groningen, en de linkerhelft gaat verder naar Leeuwarden.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_92261414
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 02:04 schreef Tunafish het volgende:
Mijn broer had een paar jaar geleden in de trein van Utrecht naar Groningen een mooie:

[..]

:D _O-
pi_92261433
Vlak voor het eindstation werd er nog omgeroepen.

"Of u nou staat of zit, dit is het einde van de rit."

Ik gniffelde.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_92261596
mooi topic, zit vaak genoeg in de trein dus zal het eens gaan bijhouden.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_92261940
Ik kan me er niet echt 1 herinneren :')
Op deze na dan:

"Goedemorgen mensen, er is zojuist een lichaam langs het spoor gevonden, de trein zal vanaf hier voor onbekende tijd NIET verder rijden, we houden u op de hoogte"
  donderdag 3 februari 2011 @ 09:43:56 #8
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_92263397
Centraal
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 3 februari 2011 @ 12:40:09 #9
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_92268558
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 17:58 schreef henkde_j het volgende:
bla bla bla bla...indien u reist met een gehackte OV-chipkaart, vergeet dan niet straks thuis uit te checken :')
Deze moet mee :D.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 3 februari 2011 @ 21:32:54 #10
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_92295024
Lang geleden, Kampen-Zwolle op een bloedhete zomervrijdagmiddag, trein barstensvol met scholieren:

"ZWOLLE. EINDPUNT. EN NU ALLEMAAL OPROTTEN, OF IK TRAP JE ERUIT!!! :( "
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_92306160
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
"ZWOLLE. EINDPUNT. EN NU ALLEMAAL OPROTTEN, OF IK TRAP JE ERUIT!!! :( "
Die luie k***t-scholieren ook altijd :*

Misschien had ik 'm al een keer genoemd ergens in een vorig deel, maar deze blijf ik ook mooi vinden, op valentijnsdag:

......, eindbestemming van deze trein. Denkt u aan uw bagage, rozen mag u best voor me achterlaten, maar wilt u de rest meenemen!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 06:43:50 #12
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_92309327
Ik vorige week:
"Dames en heren, het volgende station is euhh HC wat is het volgende station?"
HC: "Het volgende station is Gouda"
Mcn: "O, dames en heren, het volgende station is volgens onze HC GOUDAAAAA. Moet u er niet in Gouda uit, dan mag u meereizen, is de trein niet zo leeg."
  zaterdag 5 februari 2011 @ 14:17:07 #13
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_92369448
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 02:04 schreef Tunafish het volgende:
Mijn broer had een paar jaar geleden in de trein van Utrecht naar Groningen een mooie:

[..]

:D
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_92441910
Het is jammer dat ik nu een kamer heb, en dit dus minder mee zal maken, maar wat bij mij een keer werd omgeroepen was dat we stil stonden omdat "de lucht op was".
Gelukkig zaten we in de trein, en niet in een vliegtuig, anders hadden we echt een probleem :')
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
  maandag 7 februari 2011 @ 05:44:49 #15
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_92446698
Het is alweer jaren terug maar deze vondt ik wel leuk:

Dames en heren, met een vertraging van 10 minuten komen wij aan op station amersfoort. Ondanks onze vertraging konden de overige treinen gelukkig op tijd vetrekken. Mocht u in Amersfoort willen overstappen op een aansluitende trein dan dient u wat langer te wachten dan gebruikelijk.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_92446782
bij aankomst op Groningen CS:
"We zijn er. Neemt u alstublieft uw kinderen mee. Daar heb ik namelijk al genoeg van."

Mooi dubbelzinnig. :)
  Moderator maandag 7 februari 2011 @ 13:08:48 #17
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_92455638
Pfoe, jaren geleden dat ik in de trein zat, maar herinner me iets van de nachttrein van TIlburg naar Breda:

"Zo jongens en meisjes, de tsjoeketsjoek heeft jullie naar Breda gebracht, slaap lekker en lief zijn voor elkaar... doei!"

:')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_92483974
'Jaaa we zijn er! Smakelijk eten voor straks, welterusten en morgen weer lekker op!'
Le deuxičme sexe
pi_92508871
Blijft een geweldig topic :)

Weet niet meer wie dat in vorig topic zei, van dat bandje dat tussen Almelo en Wierden zegt dat de trein ook stopt op alle tussengelegen stations. Daarmee wordt bedoeld dat van Enschede naar Apeldoorn de trein op alle tussengelegen stations stopt :)
pi_92521514
Pfoe, alweer een tijd terug, maar blijft ook leuk:

#1 "Dames en heren, we naderen station Deventer. In Deventer zal de trein worden gesplitst. De treinstellen met nummers 1 en 2 blijven achter in Deventer, de stellen met nummers 3 en 4 rijden door als intercity naar Amsterdam"
#2 "Nee, de treinstellen met nummers 3 en 4 blijven achter in Deventer, de stellen met nummers 1 en 2 rijden door als intercity naar Amsterdam"
#1 "Dames en heren, mijn excuses, de juiste nummers moeten zijn: treinstellen 3 en 4 blijven achter in Deventer en de treinstellen met nummers 1 en 2 rijden door als intercity naar Amsterdam"
#2 "Goedzo jongen"

:D
  woensdag 9 februari 2011 @ 12:04:16 #21
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_92540139
_O- !
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_92545892
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 21:35 schreef omearos het volgende:
Pfoe, alweer een tijd terug, maar blijft ook leuk:

#1 "Dames en heren, we naderen station Deventer. In Deventer zal de trein worden gesplitst. De treinstellen met nummers 1 en 2 blijven achter in Deventer, de stellen met nummers 3 en 4 rijden door als intercity naar Amsterdam"
#2 "Nee, de treinstellen met nummers 3 en 4 blijven achter in Deventer, de stellen met nummers 1 en 2 rijden door als intercity naar Amsterdam"
#1 "Dames en heren, mijn excuses, de juiste nummers moeten zijn: treinstellen 3 en 4 blijven achter in Deventer en de treinstellen met nummers 1 en 2 rijden door als intercity naar Amsterdam"
#2 "Goedzo jongen"

:D
Geweldig _O-
  woensdag 9 februari 2011 @ 14:45:11 #23
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_92546227
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 21:35 schreef omearos het volgende:
Pfoe, alweer een tijd terug, maar blijft ook leuk:

#1 "Dames en heren, we naderen station Deventer. In Deventer zal de trein worden gesplitst. De treinstellen met nummers 1 en 2 blijven achter in Deventer, de stellen met nummers 3 en 4 rijden door als intercity naar Amsterdam"
#2 "Nee, de treinstellen met nummers 3 en 4 blijven achter in Deventer, de stellen met nummers 1 en 2 rijden door als intercity naar Amsterdam"
#1 "Dames en heren, mijn excuses, de juiste nummers moeten zijn: treinstellen 3 en 4 blijven achter in Deventer en de treinstellen met nummers 1 en 2 rijden door als intercity naar Amsterdam"
#2 "Goedzo jongen"

:D
_O-
pi_92546555
Niet heel erg grappig maar dit had ik gistermiddag (iets in deze trant):

quote:
Dit is station Amersfoort. bla bla bla, als u hier wil overstappen mag dat ook.
  donderdag 10 februari 2011 @ 14:41:05 #25
280367 Opperprutser
Derde hond in het kegelspel
pi_92588771
Geen omroepbericht, maar soit. Tijd geleden kwam een conducteur de wagon binnen, en roept keihard: "Zo, zijn hier nog stoute kindertjes?!"
  donderdag 10 februari 2011 @ 16:11:04 #26
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_92592416
quote:
Op maandag 7 februari 2011 00:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Het is jammer dat ik nu een kamer heb, en dit dus minder mee zal maken, maar wat bij mij een keer werd omgeroepen was dat we stil stonden omdat "de lucht op was".
Gelukkig zaten we in de trein, en niet in een vliegtuig, anders hadden we echt een probleem :')
Even partypooper spelen: een trein heeft inderdaad "lucht" nodig. Met luchtdruk worden de remmen los gemaakt. Geen lucht = remmen vast.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_92939915
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 05:44 schreef Gewoonik het volgende:
Het is alweer jaren terug maar deze vondt ik wel leuk:
Au, mijn ogen... :'( Vondt :'(
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_92952483
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 22:22 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Au, mijn ogen... :'( Vondt :'(
Kut kick.

Conducteur 'smijt' schuifdeur open en roept: "Hier is conducteur Luuk! Ik knip sneller dan m'n schaduw!" Hij draait z'n knip'pistool' als zijnde Clint Eastwood, gooit m omhoog, houd z'n halster open en... Ziet hoe z'n knipper op de grond stuitert. Hij kijkt ernaar met een 'nou ja zeg'-blik en zegt: "Dat zie je nou nooit in die films!"
Mijn ochtend was weer goed. _O-
pi_92983141
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 05:58 schreef mien-moeke het volgende:

[..]

Kut kick.

Conducteur 'smijt' schuifdeur open en roept: "Hier is conducteur Luuk! Ik knip sneller dan m'n schaduw!" Hij draait z'n knip'pistool' als zijnde Clint Eastwood, gooit m omhoog, houd z'n halster open en... Ziet hoe z'n knipper op de grond stuitert. Hij kijkt ernaar met een 'nou ja zeg'-blik en zegt: "Dat zie je nou nooit in die films!"
Mijn ochtend was weer goed. _O-
_O- cool!
pi_92983607
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 05:58 schreef mien-moeke het volgende:

[..]

Kut kick.

Conducteur 'smijt' schuifdeur open en roept: "Hier is conducteur Luuk! Ik knip sneller dan m'n schaduw!" Hij draait z'n knip'pistool' als zijnde Clint Eastwood, gooit m omhoog, houd z'n halster open en... Ziet hoe z'n knipper op de grond stuitert. Hij kijkt ernaar met een 'nou ja zeg'-blik en zegt: "Dat zie je nou nooit in die films!"
Mijn ochtend was weer goed. _O-
Lol _O-
  Moderator vrijdag 18 februari 2011 @ 21:08:05 #31
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_92984782
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 05:58 schreef mien-moeke het volgende:

[..]

Kut kick.

Conducteur 'smijt' schuifdeur open en roept: "Hier is conducteur Luuk! Ik knip sneller dan m'n schaduw!" Hij draait z'n knip'pistool' als zijnde Clint Eastwood, gooit m omhoog, houd z'n halster open en... Ziet hoe z'n knipper op de grond stuitert. Hij kijkt ernaar met een 'nou ja zeg'-blik en zegt: "Dat zie je nou nooit in die films!"
Mijn ochtend was weer goed. _O-
_O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_93172034
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 21:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

_O-
Die zelfde conducteur had altijd van die vage dingen.

-Zat eens met m'n voeten op de stoel voor me :@ Komt hij er aan en vraagt: "Doe je dat thuis ook?"
Ik: "Nee, thuis heb ik geen trein."
Hij: "Dan is het goed." en loopt door. :D

-Hij: "GOOOOOEEEDDDEEEMOOOOORRRRGGEEEENNN!!!!!" (Om 7 uur 's ochtends)
-Ik: "Dat maak ik zelf wel uit :( "
-Hij: "Dan hoop ik dat je je beide poten breekt" :6 + :W

Ik en klasgenoot zaten in een 1e klas coupe (mocht toen nog met 2e klas OVkaart ivm vrij slecht spoor), helemaal achter in de trein. Hij komt t bestuurdershok uit, loopt eerst onze coupe in, controleert onze kaartjes, kijkt door de trein, ziet enorme drukte en zegt: "Ja, dag. Ik blijf hier.", gaat zitten en heeft de hele reis moppen zitten tappen. _O- _O_
  woensdag 23 februari 2011 @ 17:27:18 #33
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_93208924
_O- ! x2
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_93380698
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:31 schreef mien-moeke het volgende:

[..]

Die zelfde conducteur had altijd van die vage dingen.

-Zat eens met m'n voeten op de stoel voor me :@ Komt hij er aan en vraagt: "Doe je dat thuis ook?"
Ik: "Nee, thuis heb ik geen trein."
Hij: "Dan is het goed." en loopt door. :D

-Hij: "GOOOOOEEEDDDEEEMOOOOORRRRGGEEEENNN!!!!!" (Om 7 uur 's ochtends)
-Ik: "Dat maak ik zelf wel uit :( "
-Hij: "Dan hoop ik dat je je beide poten breekt" :6 + :W

Ik en klasgenoot zaten in een 1e klas coupe (mocht toen nog met 2e klas OVkaart ivm vrij slecht spoor), helemaal achter in de trein. Hij komt t bestuurdershok uit, loopt eerst onze coupe in, controleert onze kaartjes, kijkt door de trein, ziet enorme drukte en zegt: "Ja, dag. Ik blijf hier.", gaat zitten en heeft de hele reis moppen zitten tappen. _O- _O_
Waarom reageer je zo asociaal tegenover een conducteur? "Dat maak ik zelf wel uit" en "Nee, ik heb thuis geen trein"?
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_93381346
quote:
Op zondag 27 februari 2011 08:39 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Waarom reageer je zo asociaal tegenover een conducteur? "Dat maak ik zelf wel uit" en "Nee, ik heb thuis geen trein"?
Had al vaker lol gehad met die man. Is gewoon humor. Om te lachen. En dat deden we dan ook.
Als tekst komt t ws harder over dan hoe t ging.
  woensdag 2 maart 2011 @ 16:46:26 #36
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_93545019
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 05:58 schreef mien-moeke het volgende:

[..]

Kut kick.

Conducteur 'smijt' schuifdeur open en roept: "Hier is conducteur Luuk! Ik knip sneller dan m'n schaduw!" Hij draait z'n knip'pistool' als zijnde Clint Eastwood, gooit m omhoog, houd z'n halster open en... Ziet hoe z'n knipper op de grond stuitert. Hij kijkt ernaar met een 'nou ja zeg'-blik en zegt: "Dat zie je nou nooit in die films!"
Mijn ochtend was weer goed. _O-
Toevallig een kale conducteur met bril? :P Die deed tenminste ook zoiets bij mij :P

En ipv "Thuis heb ik geen trein" kun je ook zeggen:"Knip jij thuis ook kaartjes dan?" :P

Omroep, was van een dronken Twente supporter die de stations mocht opnoemen:

quote:
Dames en heren, het volgende station is Borne, daarna Almelo, Almelo de Riet en dan nog een paar.. Euh.. JAAALAAALA LALALAAA LALALAAA
:')
The Outside Agency
pi_93545642
Lol :')
pi_93545690
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:46 schreef haakon het volgende:

[..]

Toevallig een kale conducteur met bril? :P Die deed tenminste ook zoiets bij mij :P

En ipv "Thuis heb ik geen trein" kun je ook zeggen:"Knip jij thuis ook kaartjes dan?" :P

Omroep, was van een dronken Twente supporter die de stations mocht opnoemen:

[..]

:')
_O- Twente fans O+
♥ scars make us who we are ♥
pi_93545936
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:59 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

_O- Twente fans O+
of Heracles :9
pi_93545965
ik zat een keer in de trein terwijl er ook iemand van een of ander symphonieorkest meereisde met haar viool. kwam er ineens over de intercom "goedemiddag dames en heren, ik heb net deze bloedmooie vrouw van het orkest ontmoet en gevraagd of ze voor u allen wat wilde spelen, en dat wilde ze graag doen"

O+ en toen kwam er mooie muziek door de intercom
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_93546724
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 17:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

of Heracles :9
Mag ook :Y O+
♥ scars make us who we are ♥
pi_93549883
quote:
99s.gif Op woensdag 2 maart 2011 17:04 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zat een keer in de trein terwijl er ook iemand van een of ander symphonieorkest meereisde met haar viool. kwam er ineens over de intercom "goedemiddag dames en heren, ik heb net deze bloedmooie vrouw van het orkest ontmoet en gevraagd of ze voor u allen wat wilde spelen, en dat wilde ze graag doen"

O+ en toen kwam er mooie muziek door de intercom
Zoiets zou mijn hele dag goed maken O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_93550431
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 18:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zoiets zou mijn hele dag goed maken O+
ik werd er ook heel idioot gelukkig van O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 2 maart 2011 @ 19:06:46 #44
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_93551915
Vanmorgen nog wel een semi leuke op delft:

Dames en heren de stoptrein naar den haag centraal staat gereed op spoor 1, uuuh hij rijdt net weg.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_93558094
Ik reis 4-6x per week met de trein en waarom gebeurd zoiets nou nooit bij mij? :'(
pi_93560678
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 16:46 schreef haakon het volgende:

[..]

Toevallig een kale conducteur met bril? :P Die deed tenminste ook zoiets bij mij :P

En ipv "Thuis heb ik geen trein" kun je ook zeggen:"Knip jij thuis ook kaartjes dan?" :P

Omroep, was van een dronken Twente supporter die de stations mocht opnoemen:

[..]


:')
ehmmm. Hoe hij er uit ziet weet ik niet meer. Lang geleden. (zo'n 10 jaar) :@
Hij liep veel op traject Groningen-Niieuweschans
pi_93563063
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 18:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zoiets zou mijn hele dag goed maken O+
Isa *O*
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:59:03 #48
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_93563925
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:16 schreef mien-moeke het volgende:

[..]

ehmmm. Hoe hij er uit ziet weet ik niet meer. Lang geleden. (zo'n 10 jaar) :@
Hij liep veel op traject Groningen-Niieuweschans
Denk dat het dan een andere was.. Die van mij zei heel stoer: "KNIPSERVICE" en toen draaide die z'n tang om z'n vinger :P
The Outside Agency
pi_93648214
Dames en heren, jongens en meisjes en natuurlijk de honden en fietsen niet vergeten waar u vást netjes een kaartje voor heeft gekocht: aan elke reis komt een eind. Zo ook aan deze, Vlissingen is het eindpunt van deze trein. Denk bij het uitstappen aan uw bagage en neem deze dan ook mee. Reist u op saldo met een OV-chipkaart, vergeet dan niet uit te checken. :D
  vrijdag 4 maart 2011 @ 17:07:41 #50
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_93648323
quote:
99s.gif Op woensdag 2 maart 2011 17:04 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zat een keer in de trein terwijl er ook iemand van een of ander symphonieorkest meereisde met haar viool. kwam er ineens over de intercom "goedemiddag dames en heren, ik heb net deze bloedmooie vrouw van het orkest ontmoet en gevraagd of ze voor u allen wat wilde spelen, en dat wilde ze graag doen"

O+ en toen kwam er mooie muziek door de intercom
:D _O_!!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_93650829
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:07 schreef Houniet het volgende:

[..]

:D _O_!!
Zeg dat wel, lijkt me gaaf!
pi_93674615
Ik wil meer. :D
Zelf kan ik niks bijdragen, ik reis nooit met de trein. :s)

[ Bericht 0% gewijzigd door Hiddendoe op 05-03-2011 01:55:07 (spelfout verbeterd) ]
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:32:57 #53
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_94243734
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 01:54 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik wil meer. :D
Zelf kan ik niks bijdragen, ik reis nooit met de trein. :s)
Ik ook niet. -O-
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_94244802
Aantal jaren geleden meegemaakt in een Belgische stoptrein van Roosendaal naar Antwerpen-Centraal:

"Dames en heren, voor alle fans:"

Vervolgens begon de conducteur De Vlieger van André Hazes te zingen, halve trein zong mee. Iedereen die de lijn kent weet dat er veel Hollanders gebruik van maken om in Essen goedkoop naar Antwerpen te kunnen. Groot succes dus :P
pi_94245142
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:54 schreef Andros het volgende:
Aantal jaren geleden meegemaakt in een Belgische stoptrein van Roosendaal naar Antwerpen-Centraal:

"Dames en heren, voor alle fans:"

Vervolgens begon de conducteur De Vlieger van André Hazes te zingen, halve trein zong mee. Iedereen die de lijn kent weet dat er veel Hollanders gebruik van maken om in Essen goedkoop naar Antwerpen te kunnen. Groot succes dus :P
Geweldig!
pi_94297709
Ik heb echt nog nooit iets leuks omgeroepen horen worden :') Altijd de zelfde saaie monotone stemmen door de boxjes.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_94529203
In de trein richting Schiphol: 'Dames en heren, over enkele minuten komen wij aan op station Schiphol. U kunt hier overstappen in de richting Dordrecht, Leiden, Hoofddorp, Ibiza, Miami en andere steden waar het wel warm buiten is'. :)
  donderdag 24 maart 2011 @ 12:02:50 #58
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_94549493
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 21:21 schreef Ansu het volgende:
In de trein richting Schiphol: 'Dames en heren, over enkele minuten komen wij aan op station Schiphol. U kunt hier overstappen in de richting Dordrecht, Leiden, Hoofddorp, Ibiza, Miami en andere steden waar het wel warm buiten is'. :)
Die is al vaker langs gekomen hier. :P.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_94551412
Ja ik ga niet alle topics doorlezen als ik hier leven wil inblazen ;)
pi_94631329
Grappig om te lezen! (Gelukkig) reis ik nooit met de trein.
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
pi_94633769
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 09:56 schreef Sam-x het volgende:
Grappig om te lezen! (Gelukkig) reis ik nooit met de trein.
De trein is het mooiste vervoermiddel ter wereld.
pi_94907769
Vanmiddag in de intercity Den Haag - Zwolle.
(iets in de trant van):
quote:
Welkom op deze mooie 1 april dag. Dit is de intercity naar Vlissingen...ah nee, het is een 1 april (op de toon van B-) ). Straks komt de conducteur eens een keer langs voor een praatje, antivries etc.
Deze trein gaat naar Utrecht Centraal, Amersfoort en Zwolle. Daar word de trein gesplitst; een deel gaat naar Leeuwarden, het andere gaat naar Groningen. Welk deel kan ik u nog niet zeggen, maar ik kan wel zeggen dat het de achterste twee zijn. :')
:D

[ Bericht 5% gewijzigd door Iemand91 op 01-04-2011 18:01:24 ]
  vrijdag 1 april 2011 @ 17:42:40 #63
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_94909524
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 11:40 schreef Socios het volgende:

[..]

De trein is het mooiste vervoermiddel ter wereld.
Zekers niet. :')
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_94926595
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 11:40 schreef Socios het volgende:

[..]

De trein is het mooiste vervoermiddel ter wereld.
Socios heeft zijn rijbewijs nog niet :')
  vrijdag 1 april 2011 @ 23:57:25 #65
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_94927368
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 23:41 schreef Weissman het volgende:

[..]

Socios heeft zijn rijbewijs nog niet :')
En alsof je met een trein dwars door een straat kan. :') Daarom fiets. _O_
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
  zondag 3 april 2011 @ 16:33:43 #66
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_94982574
Van de week:
quote:
DAAAAAAAAAAAAAAAAAmes en HEEEEEEEEEEEEEEren, Ut volgende statiiun is Den heag Hollend Spoowr. Overstappu voor Emsterdem, Leiden en zulke dingen. Wij goan door naar het Haubtbahnhof van Den Heag, Den Heag Centraal wat et endpuntke is voor dezer trein.
Of het lag aan zijn taalkennis of dergelijke weet ik niet.
pi_95023286
Geen omroepbericht, maar het past hier denk ik wel:

Dit weekend reden er geen treinen tussen Sauwerd en Roodeschool, in Sauwerd moest je overstappen op een bus.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  maandag 4 april 2011 @ 14:45:45 #68
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_95023311
:D
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_95024911
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:44 schreef Jegorex het volgende:
Geen omroepbericht, maar het past hier denk ik wel:
[ afbeelding ]
Dit weekend reden er geen treinen tussen Sauwerd en Roodeschool, in Sauwerd moest je overstappen op een bus.
:D
pi_95139958
Als ik dit lees kan ik niet wachten totdat ik mijn OV chipkaart heb. :P
Ben nog 17 en geen 18. :')
pi_95140223
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:33 schreef Niekess het volgende:
Als ik dit lees kan ik niet wachten totdat ik mijn OV chipkaart heb. :P
Ben nog 17 en geen 18. :')
Ik maak zelden iets mee, dus verheug je niet teveel.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_95140340
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:37 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Ik maak zelden iets mee, dus verheug je niet teveel.
Denk meer dan in een bus van Zwolle <-> Steenwijk. :D
(Voor wie wil weten. Niet 70 maar 40.)
  woensdag 6 april 2011 @ 22:57:28 #73
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_95146056
quote:
Op vrijdag 1 april 2011 23:57 schreef tomaat52 het volgende:

[..]

En alsof je met een trein dwars door een straat kan. :') Daarom fiets. _O_
Tuurlijk kan dat.

Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
&lt;a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;regenrace of niet?&lt;/a&gt;
pi_95147169
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat.

[ afbeelding ]
Sterker nog, we gaan dwars door markten heen!

(ja, ik weet het, over bekend :@ )
pi_95382808
Geweldig topic :D
Een keer hoorde ik iets in de richting van dit:
"Reist u met een ov-chipkaart, vergeet dan niet uit te checken. Dit geldt vooral voor Lucky Luke en Bassie de clown."
Nog steeds geen idee waar hij het over had.
pi_96275652
Ow, geweldige net ineens, ik verslikte me bijna in de slok water die ik net nam. Het is maandag-avond, iets voor 11 uur 's avonds.

Dames en heren, het volgende station is Hengelo. U kunt hier nog overstappen voor treinen in de richting van Delden, Goor, Oldenzaal, Bad Bentheim, Berlijjn, maar voor die laatste dient u wel tot morgenochtend te wachten... :o
pi_96276500
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 22:57 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Ow, geweldige net ineens, ik verslikte me bijna in de slok water die ik net nam. Het is maandag-avond, iets voor 11 uur 's avonds.

Dames en heren, het volgende station is Hengelo. U kunt hier nog overstappen voor treinen in de richting van Delden, Goor, Oldenzaal, Bad Bentheim, Berlijjn, maar voor die laatste dient u wel tot morgenochtend te wachten... :o
Geniaal _O-
  Moderator maandag 2 mei 2011 @ 23:23:13 #78
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_96277296
Markooo :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_96277955
Justin :W
pi_96284654
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 22:57 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Ow, geweldige net ineens, ik verslikte me bijna in de slok water die ik net nam. Het is maandag-avond, iets voor 11 uur 's avonds.

Dames en heren, het volgende station is Hengelo. U kunt hier nog overstappen voor treinen in de richting van Delden, Goor, Oldenzaal, Bad Bentheim, Berlijjn, maar voor die laatste dient u wel tot morgenochtend te wachten... :o
_O-
  maandag 9 mei 2011 @ 16:50:35 #81
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_96552747
Zo´n twee maanden geleden ging ik op wintersport met vrienden en een vriendin en ik hadden afgesproken elkaar te meeten in een trein waar we beide in over moesten stappen. Natuurlijk zaten we beide helemaal aan de andere kant van de trein.
Vriendin van mij kon haar kaartje niet meteen vinden en ze raakte aan de praat met de conducteurs. Had ze verteld dat ze ook nog een vriendin zocht ergens in de trein en dat ik haar snowboard mee had, wat heel onhandig mee te nemen is een trein kwam ik achter want had eerder bijna iemand mee geslagen :P Toen kwam een conducteur op een geweldig idee :') :D
Hoor ik opeens door de hele coupe `Wil mevrouw <achternaam> naar de achterkant van de trein komen, daar wacht je vriendin op je. En probeer geen mensen meer voor hun hoofd te slaan met de snowboard hoor ik hier naast me.'
Toen ik opstond keek iedereen naar me en vele moesten een beetje lachen. De man naast me zei nog 'Veel succes ;)'.
Hele trein door gesjouwd met een snowboard en een enorme koffer en echt in elke coupé waar ik kwam werd ik nagekeken en keken mensen me geamuseerd aan. Een gast vond het zelfs grappig om half weg te duiken alsof ik hem elk moment kon raken. Later vond ik het ook grappig maar op dat moment niet :P

[ Bericht 0% gewijzigd door love_sharon op 09-05-2011 17:08:58 ]
pi_96553148
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:50 schreef love_sharon het volgende:
Zo´n twee maanden geleden ging ik op wintersport met vrienden en een vriendin en ik hadden afgesproken elkaar te meeten in een trein waar we beide in over moesten stappen. Natuurlijk zaten we beide helemaal aan de andere kant van de trein.
Vriendin van mij kon haar kaartje niet meteen vinden en ze raakte ze aan de praat met de conducteurs. Had ze verteld dat ze ook nog een vriendin zocht ergens in de trein en dat ik haar snowboard mee had, wat heel onhandig mee te nemen is een trein kwam ik achter want had eerder bijna iemand mee geslagen :P Toen kwam een conducteur op een geweldig idee :') :D
Hoor ik opeens door de hele coupe `Wil mevrouw <achternaam> naar de achterkant van de trein komen, daar wacht je vriendin op je. En probeer geen mensen meer voor hun hoofd te slaan met de snowboard hoor ik hier naast me.'
Toen ik opstond keek iedereen naar me en vele moesten een beetje lachen. De man naast me zei nog 'Veel succes ;)'.
Hele trein door gesjouwd met een snowboard en een enorme koffer en echt in elke coupé waar ik kwam werd ik nagekeken en keken mensen me geamuseerd aan. Een gast vond het zelfs grappig om half weg te duiken alsof ik hem elk moment kon raken. Later vond ik het ook grappig maar op dat moment niet :P
Geniaal _O_
zulke mensen maken je dag weer helemaal goed :D
  vrijdag 13 mei 2011 @ 14:31:48 #83
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_96749779
De Treinconducteur met humor:

"voor de liefhebbers van het songfestival: de 3j's zijn de 3 nee's geworden"
_O_ .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_96749973
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 14:31 schreef Houniet het volgende:
De Treinconducteur met humor:

"voor de liefhebbers van het songfestival: de 3j's zijn de 3 nee's geworden"
_O_ .
_O-
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_96750042
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2011 23:41 schreef Weissman het volgende:
Socios heeft zijn rijbewijs nog niet :')
Echt wel, dat gaat al richting de 10 jaar zelfs.
pi_96750077
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:39 schreef Niekess het volgende:
Denk meer dan in een bus van Zwolle <-> Steenwijk. :D
(Voor wie wil weten. Niet 70 maar 40.)
Ga dan ook met de trein van Zwolle naar Steenwijk v.v. _O-
  vrijdag 13 mei 2011 @ 15:02:20 #87
259414 AlchemistOfSorrows
Uh-huh, goodbye!
pi_96750934
Socios, waarom zitten er nooit geniale conducteurs tussen Breda en Eindhoven? -O-
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_96750995
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 15:02 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Socios, waarom zitten er nooit geniale conducteurs tussen Breda en Eindhoven? -O-
Tsja... Meer treinreizen maken en door het hele land is een tip.
pi_96770438
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 15:03 schreef Socios het volgende:

[..]

Tsja... Meer treinreizen maken en door het hele land is een tip.
Hij vraagt om een verklaring, geen tip.
Le deuxičme sexe
pi_96867116
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 14:31 schreef Houniet het volgende:
De Treinconducteur met humor:

"voor de liefhebbers van het songfestival: de 3j's zijn de 3 nee's geworden"
_O_ .
Geniaal _O_
pi_96874393
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 15:02 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Socios, waarom zitten er nooit geniale conducteurs tussen Breda en Eindhoven? -O-
Waarom zitten er überhaupt geen conducteurs in syntustreinen
Anonimity is a bliss
pi_96888005
Nu net in Deventer: "Dames en heren, wij kunnen momenteel nog niet vertrekken want er is geen machinist!"

Iedereen in de trein van; lol.. Wat? _O-

Edit: "... We hebben wat vertraging aangezien er net geen machinist was. Nu is er wel een machinist, anders kon er niet worden gereden!"

[ Bericht 13% gewijzigd door GuitarJJ op 16-05-2011 15:26:06 ]
pi_97031982
jaartje geleden ofzo
in de trein van apeldoorn naar enschede, we kwamen net aan in deventer

"dames en heren, we komen nu aan in enschede, dit is het eindpunt van deze trein, bla bla bla"

iedereen in de trein was in de war :P jammer dat ik uit moest stappen, had graag gehoord hoe ze zich herstelden
pi_98130010
'Hallo dames en heren, wij hebben even een paar minuten met aangepaste snelheid gereden, dit komt omdat we ontzettend geluk hadden, naast ons was namelijk de bovenleiding kapot en ja dat is een heel verhaal met ampere maar we hebben heel veel geluk gehad en gaan nu ons best doen om de vertraging weer in te halen. Voor ons heeft dit verder geen nadelen.'
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_98460331
Een paar weken geleden:

"Goedemorgen dames en heren, over enkele minuten komen wij aan te Zwolle. U zult het niet geloven maar we komen eerder aan dan normaal. Als iedereen nou een SMSje naar de Spits stuurt, dan komen wij ook weer eens positief in het nieuws.
Dames en heren, zometeen station Zwolle. Dat is voor uw informatie de mooiste stad van Nederland"

_O_ _O_ _O_ Ik voelde me enorm blij die dag :D
  dinsdag 21 juni 2011 @ 13:58:15 #96
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_98460563
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:52 schreef Monopoly het volgende:
Een paar weken geleden:

"Goedemorgen dames en heren, over enkele minuten komen wij aan te Zwolle. U zult het niet geloven maar we komen eerder aan dan normaal. Als iedereen nou een SMSje naar de Spits stuurt, dan komen wij ook weer eens positief in het nieuws.
Dames en heren, zometeen station Zwolle. Dat is voor uw informatie de mooiste stad van Nederland"

_O_ _O_ _O_ Ik voelde me enorm blij die dag :D
_O- :D.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:32:33 #97
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_98465086
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:52 schreef Monopoly het volgende:
Een paar weken geleden:

"Goedemorgen dames en heren, over enkele minuten komen wij aan te Zwolle. U zult het niet geloven maar we komen eerder aan dan normaal. Als iedereen nou een SMSje naar de Spits stuurt, dan komen wij ook weer eens positief in het nieuws.
Dames en heren, zometeen station Zwolle. Dat is voor uw informatie de mooiste stad van Nederland"

_O_ _O_ _O_ Ik voelde me enorm blij die dag :D
:D!
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:12:50 #98
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_98505381
Deze week tussen Helmond en Eindhoven:

"Zoals u merkt, rijden wij momenteel met aangepaste snelheid. Dit komt omdat er uit een nabijgelegen dierentuin een kangoeroe is ontsnapt. En dat beest huppelt vermoedelijk vrolijk langs het spoor."
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_99350780
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:12 schreef MPG het volgende:
Deze week tussen Helmond en Eindhoven:

"Zoals u merkt, rijden wij momenteel met aangepaste snelheid. Dit komt omdat er uit een nabijgelegen dierentuin een kangoeroe is ontsnapt. En dat beest huppelt vermoedelijk vrolijk langs het spoor."
_O-
If you want to fly,
You got to give up the shit that weighs you down.
[Toni Morrisson]
pi_99926935
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2011 02:04 schreef Tunafish het volgende:
Mijn broer had een paar jaar geleden in de trein van Utrecht naar Groningen een mooie:

[..]

Eigenlijk klopt hij wel.. Je moet alleen even vanaf het perron denken. :P De combinatie Groningen-Leeuwarden komt (na de huidige destructie van het station kwam, denk ik) altijd aan op spoor 3. Als je dan met je neus naar de deuren van de trein staat, dan gaat de linkerkant (achterste deel) naar Leeuwarden en de rechterkant (voorste deel) naar Groningen. :Y
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:22:31 #101
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_99962745
Leuk topic, ik volg 'm! Helaas heb ik geen leuke omroepberichten. De meeste keren als ik de trein neem zit ik in een sprinter, saai.
''Je kunt over alles nadenken, maar het helpt natuurlijk niet''
pi_100684111
'Dames en heren, goedemorgen, het volgende station is Haarlem, eindpunt van deze trein' -KLIK-

5 seconden later:

'Dames en heren, ik hoop dat u wakkerder bent dan ik, het volgende station is niet Haarlem maar Amsterdam Centraal'
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:50:57 #103
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_100981158
In de trein Rhenen - Utrecht nadat de conducteur mijn OV kaart had bekeken (en schijnbaar dus mijn naam las):

Conducteur: Ben je Turks?
Ik: Nee, Bosnisch.
Conducteur: Kikiriki! *loopt weer door*

Kikiriki is pinda in het Bosnisch. Hij wilde blijkbaar even laten zien dat hij meerdere talen spreekt. :7
When all else fails, you always have delusion.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:17:53 #104
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_101093005
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:31 schreef mien-moeke het volgende:

[..]

Die zelfde conducteur had altijd van die vage dingen.

-Zat eens met m'n voeten op de stoel voor me :@ Komt hij er aan en vraagt: "Doe je dat thuis ook?"
Ik: "Nee, thuis heb ik geen trein."
Hij: "Dan is het goed." en loopt door. :D

-Hij: "GOOOOOEEEDDDEEEMOOOOORRRRGGEEEENNN!!!!!" (Om 7 uur 's ochtends)
-Ik: "Dat maak ik zelf wel uit :( "
-Hij: "Dan hoop ik dat je je beide poten breekt" :6 + :W

Ik en klasgenoot zaten in een 1e klas coupe (mocht toen nog met 2e klas OVkaart ivm vrij slecht spoor), helemaal achter in de trein. Hij komt t bestuurdershok uit, loopt eerst onze coupe in, controleert onze kaartjes, kijkt door de trein, ziet enorme drukte en zegt: "Ja, dag. Ik blijf hier.", gaat zitten en heeft de hele reis moppen zitten tappen. _O- _O_
_O- _O- _O-.
pi_101864304
Laatst was ook een leuke. De conducteur kwam binnen: "Goedemorgen dames en heren." Dus iedereen z'n kaartje pakken, zegt hij: "Oh nee nee ik kom niet controleren hoor, ik wil jullie gewoon een goede morgen wensen :D " En toen liep ie verder.
It made my day.
pi_103080057
Zware regen/onweersbui; trein rijdt net weg: ‘Dames en heren, deze trein stopt nog in Haarlem, Overveen en heeft als eindstation Zandvoort aan Zee —— dat laatste alleen voor de dapperen onder ons.’
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_105776577
De conducteur heeft er zin in ;
Zutphen de torenstad, Deventer de koekstad.
Wij zijn iets te vroeg, dat komt ook wel eens voor bij de Nederlandse Spoorwegen

_O_
  maandag 19 december 2011 @ 17:06:03 #108
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_105777347
In de trein op Station Zwolle.

Dames en heren omdat wij nog even gewacht hebben op de trein uit Deventer, vertrekken wij 2 minuten later dan gepland. Maakt u zich geen zorgen... de machinist die ik bij me heb zal gang op de ket zetten zodat we die 2 minuten weer inhalen en u op tijd op uw bestemming bent.

Een vrouw met een licht Gronings accent.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_105777423
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 17:06 schreef ondeugend het volgende:
In de trein op Station Zwolle.

Dames en heren omdat wij nog even gewacht hebben op de trein uit Deventer, vertrekken wij 2 minuten later dan gepland. Maakt u zich geen zorgen... de machinist die ik bij me heb zal gang op de ket zetten zodat we die 2 minuten weer inhalen en u op tijd op uw bestemming bent.

Een vrouw met een licht Gronings accent.
Dat was dan niet de trein waar MarkoAlmelo in zat zeker waar op gewacht werd, want die was juist te vroeg :o
  donderdag 12 januari 2012 @ 08:54:43 #110
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_106713740
"dames en heren het word langzaam maar zeker tijd om te ontwaken want we naderen station groningen. Reist u met een OV chipkaart of bent u student vergeet dan niet uit te checken, tenzij u niet heeft in gechecked dan hoeft u ook niet uit te checken.
  donderdag 12 januari 2012 @ 10:19:33 #111
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_106715171
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 08:54 schreef Yurithemaster het volgende:
"dames en heren het word langzaam maar zeker tijd om te ontwaken want we naderen station groningen. Reist u met een OV chipkaart of bent u student vergeet dan niet uit te checken, tenzij u niet heeft in gechecked dan hoeft u ook niet uit te checken.
:D :')
  woensdag 25 januari 2012 @ 08:33:32 #112
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_107207849
"Doe niet alleen uzelf maar ook uw conducteur een plezier, laat geen bagage hier"
  woensdag 25 januari 2012 @ 11:50:13 #113
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_107212534
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 08:54 schreef Yurithemaster het volgende:
"dames en heren het word langzaam maar zeker tijd om te ontwaken want we naderen station groningen. Reist u met een OV chipkaart of bent u student vergeet dan niet uit te checken, tenzij u niet heeft in gechecked dan hoeft kunt u ook niet uittechecken.
Geen omroepbericht maar een maand of twee terug hadden we blijkbaar iets aangereden. Na bijna 20 min zoeken kwam er een conducteur ons vertellen dat het een fazant bleek te zijn.
When all else fails, you always have delusion.
pi_107224356
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 11:50 schreef Mirel het volgende:

[..]

Geen omroepbericht maar een maand of twee terug hadden we blijkbaar iets aangereden. Na bijna 20 min zoeken kwam er een conducteur ons vertellen dat het een fazant bleek te zijn.
Logisch dat er gestopt is :Y
  woensdag 25 januari 2012 @ 18:09:52 #115
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_107225364
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 11:50 schreef Mirel het volgende:

[..]

Geen omroepbericht maar een maand of twee terug hadden we blijkbaar iets aangereden. Na bijna 20 min zoeken kwam er een conducteur ons vertellen dat het een fazant bleek te zijn.
Zulke dingen gebeuren regelmatig, soms zelfs dagelijks. Blij toe dat het een fazant was.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
&lt;a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;regenrace of niet?&lt;/a&gt;
  dinsdag 31 januari 2012 @ 12:48:31 #116
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_107437112
LOL het hoort hier eigenlijk niet thuis, maar toch zeg ik het. :')

En keertje zat ik in de trein en kwam er een conducteur binnen die helemaal happy was, met iedereen een praatje maakte enzo.
Zegt ie tegen een random vrouw: Nou weet je waarom ik conducteur ben geworden?
Vrouw: :?
Hij: JA DAN KAN IK LEKKER MET M'N FLUIT SPELEN :D :D :D
En toen rende hij naar buiten en floot hij keihard op z'n fluitje _O-
Kaleidoscopiklimax
  dinsdag 31 januari 2012 @ 12:59:58 #117
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_107437579
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 12:48 schreef RadioSlut het volgende:
LOL het hoort hier eigenlijk niet thuis, maar toch zeg ik het. :')

En keertje zat ik in de trein en kwam er een conducteur binnen die helemaal happy was, met iedereen een praatje maakte enzo.
Zegt ie tegen een random vrouw: Nou weet je waarom ik conducteur ben geworden?
Vrouw: :?
Hij: JA DAN KAN IK LEKKER MET M'N FLUIT SPELEN :D :D :D
En toen rende hij naar buiten en floot hij keihard op z'n fluitje _O-
:')ŗ
The Outside Agency
  dinsdag 31 januari 2012 @ 13:02:06 #118
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_107437673
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 12:48 schreef RadioSlut het volgende:
LOL het hoort hier eigenlijk niet thuis, maar toch zeg ik het. :')

En keertje zat ik in de trein en kwam er een conducteur binnen die helemaal happy was, met iedereen een praatje maakte enzo.
Zegt ie tegen een random vrouw: Nou weet je waarom ik conducteur ben geworden?
Vrouw: :?
Hij: JA DAN KAN IK LEKKER MET M'N FLUIT SPELEN :D :D :D
En toen rende hij naar buiten en floot hij keihard op z'n fluitje _O-
:D
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
  dinsdag 31 januari 2012 @ 13:13:34 #119
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_107438110
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2012 18:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Zulke dingen gebeuren regelmatig, soms zelfs dagelijks. Blij toe dat het een fazant was.
Mijn vader had er vorige week nog eentje onder ;(.

Anyway, eergisteren op Amsterdam CS:
quote:
Wegens een staking bij het Belgische treinpersoneel rijden er geen treinen meer naar Antwerpen en Brussel.
Tien seconden later, andere stem:
quote:
Wegens werkzaamheden zal de trein naar Antwerpen en Brussel niet via Schiphol rijden, maar via Utrecht.
Hij reed toch niet? :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Bart op 31-01-2012 13:30:15 ]
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 13:25:46 #120
132766 pindapeller
niks nuttigs:)
pi_107438513
Dames en heren, Het slechte nieuws is dat wij helaas vertraging hebben omdat er bij voorst een aanrijding met een persoon is geweest. Het goede nieuws is dat deze persoon beloofd heeft het niet nog een keer te doen :o :D

Niet iedereen vond de "grap" even gepast maar ik heb er absoluut wel om kunnen lachen..
  dinsdag 31 januari 2012 @ 13:30:48 #121
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_107438675
Waarom is het soms zo dat als de queue redelijk vol is, dat er dan op een bepaald uur niks staat. Niet een van de vaste blogs maar gewoon een random uur die leeg is. Is dat een dubbele blog die toevallig weg is gehaald wanneer ik in de queue kijk of?
When all else fails, you always have delusion.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 13:31:31 #122
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_107438694
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 13:30 schreef Mirel het volgende:
Waarom is het soms zo dat als de queue redelijk vol is, dat er dan op een bepaald uur niks staat. Niet een van de vaste blogs maar gewoon een random uur die leeg is. Is dat een dubbele blog die toevallig weg is gehaald wanneer ik in de queue kijk of?
Dat is wel het raarste omroepbericht dat ik ooit in de trein heb gehoord :o.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 13:31:42 #123
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_107438696
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 13:25 schreef pindapeller het volgende:
Dames en heren, Het slechte nieuws is dat wij helaas vertraging hebben omdat er bij voorst een aanrijding met een persoon is geweest. Het goede nieuws is dat deze persoon beloofd heeft het niet nog een keer te doen :o :D

Niet iedereen vond de "grap" even gepast maar ik heb er absoluut wel om kunnen lachen..
Ik had toch wel gelachen... :D
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
  dinsdag 31 januari 2012 @ 13:35:46 #124
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_107438819
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 13:31 schreef Bart het volgende:

[..]

Dat is wel het raarste omroepbericht dat ik ooit in de trein heb gehoord :o.
verkeerde topic! :o
When all else fails, you always have delusion.
  donderdag 2 februari 2012 @ 18:43:23 #125
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_107525367
"Grote en kleine mensen, het volgende station is Venlo. Ook voor die meneer uit Vlaardingen, die voor het eerst in zijn leven in Venlo komt."
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_107549072
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 13:30 schreef Mirel het volgende:
Waarom is het soms zo dat als de queue redelijk vol is, dat er dan op een bepaald uur niks staat. Niet een van de vaste blogs maar gewoon een random uur die leeg is. Is dat een dubbele blog die toevallig weg is gehaald wanneer ik in de queue kijk of?
Tumblr, haha?
  vrijdag 3 februari 2012 @ 10:57:47 #127
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_107549216
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:52 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Tumblr, haha?
weblog :P
When all else fails, you always have delusion.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 17:42:47 #128
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_107563829
Even een zijspoortje..

Op de NOS blog:

17.17 uur: Bijzonder NS advies

De NS roept om in de vertraagde trein van Amersfoort naar Amsterdam: "Wil u alstublieft niet meer instappen achterin: vol is vol. Kijkt u vooral even op uw iPhone, die weet meer dan wij."
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_107899283
"Dames en heren, we hebben geprobeerd op tijd te rijden, dit is helaas niet helemaal gelukt.
We zijn drie minuten te vroeg."

:o
  maandag 13 februari 2012 @ 17:24:37 #130
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_107936098
" En ik heb nog een vervelend bericht, bij aankomst kunnen de deuren nog niet open want deze trein krijgt assistentie. De politie komt ons assisteren want er zit een niet zo vrolijk persoon in de trein. Als de politie er is kunnen de deuren open"
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:44:11 #131
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_108008940
Ik zat vandaag in een trein, waarvan de machinist dacht dat ie piloot was in een vliegtuig ofzo.

"Goedemorgen, welkom in de intercity naar Dordrecht. Mijn naam is <noemt naam> en ik zal vandaag uw machinist zijn. Samen met mijn leerling-assistent zal ik deze trein naar Dordrecht rijden. Wij zijn op tijd vertrokken uit Rotterdam Centraal en zullen dus ook op tijd te Dordrecht aankomen. De reis zal naar verwachting een minuut of 20 duren met een tussenstop te Rotterdam Blaak. In Dordrecht is het weer winderig, maar droog met een temperatuur van een graad of 5."
pi_108009879
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zat vandaag in een trein, waarvan de machinist dacht dat ie piloot was in een vliegtuig ofzo.

"Goedemorgen, welkom in de intercity naar Dordrecht. Mijn naam is <noemt naam> en ik zal vandaag uw machinist zijn. Samen met mijn leerling-assistent zal ik deze trein naar Dordrecht rijden. Wij zijn op tijd vertrokken uit Rotterdam Centraal en zullen dus ook op tijd te Dordrecht aankomen. De reis zal naar verwachting een minuut of 20 duren met een tussenstop te Rotterdam Blaak. In Dordrecht is het weer winderig, maar droog met een temperatuur van een graad of 5."
dat bind ik dan wel weer leuk :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_108016706
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zat vandaag in een trein, waarvan de machinist dacht dat ie piloot was in een vliegtuig ofzo.

"Goedemorgen, welkom in de intercity naar Dordrecht. Mijn naam is <noemt naam> en ik zal vandaag uw machinist zijn. Samen met mijn leerling-assistent zal ik deze trein naar Dordrecht rijden. Wij zijn op tijd vertrokken uit Rotterdam Centraal en zullen dus ook op tijd te Dordrecht aankomen. De reis zal naar verwachting een minuut of 20 duren met een tussenstop te Rotterdam Blaak. In Dordrecht is het weer winderig, maar droog met een temperatuur van een graad of 5."
Dat vind ik dan wel weer leuk :Y
  Moderator woensdag 15 februari 2012 @ 19:25:22 #134
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_108017504
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 12:48 schreef RadioSlut het volgende:
LOL het hoort hier eigenlijk niet thuis, maar toch zeg ik het. :')

En keertje zat ik in de trein en kwam er een conducteur binnen die helemaal happy was, met iedereen een praatje maakte enzo.
Zegt ie tegen een random vrouw: Nou weet je waarom ik conducteur ben geworden?
Vrouw: :?
Hij: JA DAN KAN IK LEKKER MET M'N FLUIT SPELEN :D :D :D
En toen rende hij naar buiten en floot hij keihard op z'n fluitje _O-
:D _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 2 juli 2012 @ 22:50:15 #135
73430 _F.U.B.A.R_
Dio perdona,Io no!
pi_113695822
Laatst Amsterdam holendrecht richting uitgeest.

Vlak voor Amsterdam Centraal trein in eens in een soort van nood stop.
Trein komt snel tot stilstand iedereen een wtf momentje ?? springer ? rood sein??

Gekraak door de luidsprekers ... erm eeeeehhhhh dames en heren hier spreekt uw conducteur
(surinaams accent)Denk je dus in hoe dat klonk)
Door dat ik net op een knop drukte eeeehhhhhh waar ik niet op mocht drukken staan we nu stil.
eehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Mijn excuses ik zal het nooit meer doen... kraak kraak kraak ..
eehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Damens en heren ik hoor net van de machinist dat dit ongeveer 10minuten gaat duren ...
(sorrie sorrie sorrie)
Hij moet de trein opnieuw opstarten excuses voor het ongemak.
(sorrie sorrie sorrie)
Eeeeehhh ik beloof u ik zal het nooit meer doen
Eeeeeuhhhhh we komen dus wat later aan op centraal eeeuhhhh sorrie kraak kraak kraak.
Stilte ...

Een paar minuten later trein komt weer in beweging eeeeeeeeeeeehhhhhhhh
Dames en heren zo als u heeft gemerkt doet de trein het weer.
ehhh we komen met ongeveer 5min vertraging aan euhhhh sorrie,ik beloof dat ik de rest van de reis van alles af zal blijven :P

vond hem wel vermakelijk
#Gomorra
O’ terremot č vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchč o s’ libera e sfoga, o mor!
  maandag 2 juli 2012 @ 22:52:26 #136
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_113695969
Whaha. :D
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_113695979
Lol :D
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:25:25 #138
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_113700522
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zat vandaag in een trein, waarvan de machinist dacht dat ie piloot was in een vliegtuig ofzo.

"Goedemorgen, welkom in de intercity naar Dordrecht. Mijn naam is <noemt naam> en ik zal vandaag uw machinist zijn. Samen met mijn leerling-assistent zal ik deze trein naar Dordrecht rijden. Wij zijn op tijd vertrokken uit Rotterdam Centraal en zullen dus ook op tijd te Dordrecht aankomen. De reis zal naar verwachting een minuut of 20 duren met een tussenstop te Rotterdam Blaak. In Dordrecht is het weer winderig, maar droog met een temperatuur van een graad of 5."
^O^
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_113700527
Haha, geweldig! :D _O_
Zo maakt die conducteur het wel moeilijk om boos op 'm te worden voor die vertraging!

--edit-- reactie op fubar dus...
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:33:08 #140
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_113700800
Ik hoor niet zo vaak leuke omroepen meer, want in de nieuwe sprinters hebben ze van die verschrikkelijk slechte microfoons ;(
When all else fails, you always have delusion.
pi_113701074
Nou ja, ik zat laatst in een trein (Zwolle richting Hardenberg) en daar riepen ze gewoon niets om.
Zelfs niet het station, nou moe. :{
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  zondag 8 juli 2012 @ 13:26:28 #142
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_113921792
Vorige week, trein van Leiden naar Utrecht.

"Dames en heren, we komen nu aan op station Alphen aan den RIJN, RIJN, RIJN. :D (Laatste zingend :'))
Gourmetten of steengrillen?
pi_113921960
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 13:26 schreef Silenus het volgende:
Vorige week, trein van Leiden naar Utrecht.

"Dames en heren, we komen nu aan op station Alphen aan den RIJN, RIJN, RIJN. :D (Laatste zingend :'))
:D !
pi_119222505
Reist u digitaal? vergeet dan niet uit te checken bij die paal! :D
pi_119223044
Vorige week, toen er al een half uur vertraging was, we eindelijk in de trein zaten, hij weg reed en de trein na 5 minuten ineens weer stil stond, en toen weer opnieuw door reed (eerst nog de verkeerde kant op ook) keihard door de speaker: "HIJ DOET HET!" _O-
Je moet het meegemaakt hebben denk _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 14 november 2012 @ 23:50:14 #146
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_119223768
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 13:25 schreef pindapeller het volgende:
Dames en heren, Het slechte nieuws is dat wij helaas vertraging hebben omdat er bij voorst een aanrijding met een persoon is geweest. Het goede nieuws is dat deze persoon beloofd heeft het niet nog een keer te doen :o :D

Niet iedereen vond de "grap" even gepast maar ik heb er absoluut wel om kunnen lachen..
_O- !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 15 november 2012 @ 00:35:17 #147
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_119225289
quote:
99s.gif Op woensdag 14 november 2012 23:50 schreef Houniet het volgende:

[..]

_O- !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Matige grap
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_119226150
Niet in de trein maar op het perron.

Vrouwenstem:


Op spoor 3 staat klaar de intercity naar Den Helder , deze zal vertekken om............


*pets*

Godverdomme Henk !!! als je dat nog één keer doet !!

Kwam niet meer bij :P

[ Bericht 2% gewijzigd door Osiris024 op 15-11-2012 01:55:48 ]
  donderdag 15 november 2012 @ 08:33:41 #149
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_119228661
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 01:22 schreef Osiris024 het volgende:
Niet in de trein maar op het perron.

Vrouwenstem:


Op spoor 3 staat klaar de intercity naar Den Helder , deze zal vertekken om............


*pets*

Godverdomme Henk !!! als je dat nog één keer doet !!

Kwam niet meer bij :P
Wat een held! :D
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_119229204
:D was dat serieus over het omroepsysteem? :')
pi_119236862
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 09:15 schreef _Loki het volgende:
:D was dat serieus over het omroepsysteem? :')
Ja :)
  donderdag 15 november 2012 @ 13:52:33 #152
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_119237267
_O- !
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_119265736
Op een dag dat heel veel treinen niet rijden, waardoor de trein die ik had overvol zat, met een Surinaams accent: 'Dames en Heren, de trein is nu te vol, we mogen nu niet rijden. Als er niet nu een aantal mensen uitstappen, ga ik naar huis, eitje bakken.'

Een andere keer was er een storing in de communicatieapparatuur van de conducteurs.
Rijden we Haarlem binnen; "Dames en heren, niemand weet zeker waar deze trein heen moet, maar op het bord staat dat we naar Leiden, Den Haag en Dordrecht rijden, dus dat gaan we doen."

Een andere keer heb ik 's avonds in de trein gezeten, met muziek over de intercom. :D Kwam de conducteur dansend binnen.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_122835303
In Deventer liep de intercity wat vertraging op vanwege een andere vertraagde trein, een paar kilometer voor Apeldoorn stopte de trein abrupt. Paar seconden later over de intercom; ik ben iets te enthousiast geweest om de vertraging eruit te rijden. Daardoor is een veiligheidssysteem geactiveerd. Mijn excuses :D
pi_122835479
twee weken geleden "dames en heren, we hebben een noodstop gemaakt omdat Eeehm.. nou eehm .. we zijn de laatste wagon verloren :+ "
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 18 maart 2013 @ 01:28:52 #156
262832 sniel123
Ja echt wel!
pi_124192492
Paar weken geleden in de trein die net wegreed van Den Haag HS:

"Dames en heren, we verlaten het station met een kleine vertraging. Dit omdat veel mensen niet door hadden dat er meer als 1 deur in deze trein zit."
  woensdag 3 april 2013 @ 13:53:04 #157
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_124833032
Net:

We naderen.. Nee, we naderen niet.
Welkom in de intercity richting Roosendaal!
The Outside Agency
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 3 april 2013 @ 13:57:21 #158
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_124833177
quote:
10s.gif Op woensdag 3 april 2013 13:53 schreef haakon het volgende:
Net:

We naderen.. Nee, we naderen niet.
Welkom in de intercity richting Roosendaal!
:D
pi_125387050
:')
  woensdag 17 april 2013 @ 12:15:48 #160
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_125391627
quote:
7s.gif Op maandag 18 maart 2013 01:28 schreef sniel123 het volgende:
Paar weken geleden in de trein die net wegreed van Den Haag HS:

"Dames en heren, we verlaten het station met een kleine vertraging. Dit omdat veel mensen niet door hadden dat er meer als 1 deur in deze trein zit."
BOEM!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zondag 14 juli 2013 @ 00:22:58 #161
359486 geindoctrineerd
dat zijn we allemaal!
pi_128922719
Goedenavond dames en heren,

1 kilo kaas
een doos eieren
een pond gehakt...

... oh verkeerde lijst. Het volgende station is Leiden en dat is het eindpunt van deze trein. Vergeet u niet uw bagage mee te nemen, mocht u morgen toch uw spullen niet kunnen vinden, dan kan u die vinden bij de gevonden voorwerpen van de Nederlandse Spoorwegen.

Ik wens u nog een heel prettige avond namens de machinist, mijzelf en de Neeeeederlandse Spoorwegen.

De mensen in de trein moesten in ieder geval lachen ;)
Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{
  zaterdag 27 juli 2013 @ 23:56:15 #162
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_129419567
"Het zal u verbazen, maar we zijn op tijd vertrokken vanaf station..."
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  zondag 28 juli 2013 @ 00:46:31 #163
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_129421327
Niet in de trein maar wel een omroepbericht in het ov... ik ging met de bus vanaf mijn stage naar huis. Ontdek ik bij de bushalte dat ik mijn portemonnee (met daarin geld en ov chipkaart) was vergeten, die lag nog op mijn stage. Aangezien mijn concentratie die dag ergens rond 0 lag, was ik 's ochtends ook al vergeten mijn telefoon mee te nemen van huis.
Ik was dus 20 km van huis, had geen geld/ovkaart en geen telefoon. Mijn stageplek was al afgesloten en een collega bellen kon dus ook niet.
Bus kwam eraan. Met mijn liefste gezicht gevraagd of ik mee mocht. Had op zich recht op gratis reizen.
Buschauffeur: je stelt me wel voor een dilemma. Ik zal het vragen aan de andere reizigers, in x-factor stijl.
Dus hij roept om: ik heb ik iemand die geen geld heeft, geen ov-kaart én geen telefoon. Zal ik haar meenemen?" Gelukkig stemden de andere reizigers er mee in.

[ Bericht 1% gewijzigd door pietkanarie op 28-07-2013 01:04:09 ]
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  † In Memoriam † zondag 28 juli 2013 @ 00:50:10 #164
25682 2cv
Niet subtiel
pi_129421436
Hoe zag de chauffeur er uit ? Wellicht dat ik hem ken.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zondag 28 juli 2013 @ 01:03:16 #165
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_129421887
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 00:50 schreef 2cv het volgende:
Hoe zag de chauffeur er uit ? Wellicht dat ik hem ken.
Afrikaans? Hij had in ieder geval een donkere huid en volgens mij weinig tot geen haar.
In welke stad rijdt degene die jij kent dan?
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  † In Memoriam † zondag 28 juli 2013 @ 01:06:08 #166
25682 2cv
Niet subtiel
pi_129421995
Dat weet ik zo niet, maar ik weet wel dat dat niet de persoon is die ik ken.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zondag 28 juli 2013 @ 16:15:57 #167
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_129435780
Jammer dat ik nooit met de trein ga, zitten best geniale oproepen tussen :D
pi_129964854
In België hoor je altijd van die standaard berichten met ''Door een technische probleem heeft de trein vertraging van minstens 15 minuten.''

Maar 1 keer hoorde ik dit

''Door een vogel aan de voorruit van de trein zal deze trein met een vertraging van minstens 10 minuten vertrekken naar Antwerpen centraal''

Na een tijdje snapte ik hem, er is dus een vogel tegen de ruit gevlogen en nu moesten het schoonmaakpersoneel hem letterkijk van de ruit krabben :')
pi_130152360
''Goedemorgen dames en heren, we zijn zojuist met 10 minuten vertraging vertrokken uit Zwolle omdat wij 10 minuten later dan gepland station Zwolle zijn binnen gereden. De reden van dit late binnenkomst is het gevolg van een vertraging die wij bij een eerder station hebben opgelopen. Hierdoor zullen wij circa 10 minuten later station Deventer binnenrijden, maar wij doen ons best om de vertraging in te halen. Een prettige reis toegewenst.''

Aldus de conducteur afgelopen winter traject Zwolle-Deventer. Bedankt voor deze heldere uitleg maar waarom we 10 minuten vertraging hadden is mij nog steeds niet helemaal duidelijk.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 16:42:01 #170
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_140283017
Kutkick.

Ongeveer 10 jaar geleden op het traject Apeldoorn - Amersfoort:
quote:
Dames en heren, zoals u kunt merken heeft de machinist zijn voet op het linkervoorwiel gezet, wat betekent dat wij afremmen voor station Amersfoort. Na Amersfoort gaan wij verder richting Utrecht, waar deze tjoek-tjoek wordt zal gesplitst voor de richtingen Rotterdam en Den Haag
  zondag 25 mei 2014 @ 10:51:19 #171
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_140338333
Zoals u heeft opgemerkt zijn de treinen erg vuil. Dit komt omdat de schoonmakers in staking zijn. Onze excuses voor het ongemak.

Dit was op 5 april, voordat die stakingsbende nieuws werd.
pi_140375558
Vandaag was wel leuk. Een treinstel was kapot dus naar Rotterdam was er maar 1 ipv 2.
In Gouda komen we aan:
"Welkom in de intercity naar Rotterdam. De trein waar u instapt is veel te klein, namelijk maar de helft. De andere helft zijn we vergeten."
Ik moest lachen maar niemand kon het waarderen :')
pi_140393009
Geen omroepbericht maar een paar jaar geleden zat ik in de sprinter van Den Haag CS naar Den Haag Ypenburg.
Vlak voor station Voorburg ging de trein opeens vol in de remmen en kwam een conducteur langs die via zijn portofoon zei; "Ja Henk, het is geen intercity he!".

Heel stom maar heb toen echt in een scheur gelegen
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  maandag 26 mei 2014 @ 18:34:07 #174
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_140393667
Op het station: " Dames en heren, deze trein zal helaas niet rijden, want we zijn de machinist kwijt. Iemand hem toevallig gezien?"

In de stoptrein: "Dames en heren, het volgende station is... euh...." (reizigers op de achtergrond: "Zutphen!!") .. "O ja, Zutphen. Daar kan ik ook weinig aan doen. Volgende station dus... Zutphen."
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_145116649
Mijn collega machinist:
"Dames en heren, de verkeersleiding heeft last van lichte avondstress! Hierdoor kunnen wij nog niet Groningen binnen rijden".
  woensdag 8 oktober 2014 @ 20:38:27 #176
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_145342791
Een vrouwlijke conducteur met een Haags accent kwam vrolijk binnen huppelen en vroeg of we nog vragen hadden met overstappen. Niemand had dat, maar was wel grappig.

Later riep ze om: "eindstasjon Leeuwarden. U kunt hier overstappen naar Harlingeuh of Groningeuh. (was in ieder geval zoiets).

En in een Arriva trein riep een boze machinist door de intercom: "wil die jongen met het groene shirt z'n vuile poten van de stoel voor zich halen :(".

Best wel handig dan, zo'n camerasysteem.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 00:03:14 #177
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_145352191
quote:
14s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 08:09 schreef Monopoly het volgende:
Mijn collega machinist:
"Dames en heren, de verkeersleiding heeft last van lichte avondstress! Hierdoor kunnen wij nog niet Groningen binnen rijden".
Ik denk dat ons eten net was bezorgd. Of er was voetbal op tv, dat kan natuurlijk ook. ;)
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
&lt;a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;regenrace of niet?&lt;/a&gt;
  † In Memoriam † donderdag 9 oktober 2014 @ 00:58:55 #178
25682 2cv
Niet subtiel
pi_145353104
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 20:38 schreef .Neovo. het volgende:
Een vrouwlijke conducteur met een Haags accent kwam vrolijk binnen huppelen en vroeg of we nog vragen hadden met overstappen. Niemand had dat, maar was wel grappig.

Later riep ze om: "eindstasjon Leeuwarden. U kunt hier overstappen naar Harlingeuh of Groningeuh. (was in ieder geval zoiets).

En in een Arriva trein riep een boze machinist door de intercom: "wil die jongen met het groene shirt z'n vuile poten van de stoel voor zich halen :(".

Best wel handig dan, zo'n camerasysteem.
Aardige resolutie dan, als je via die camera kan zien dat de poten van die jongen met het groene shirt vuil zijn.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_145353798
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 00:03 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Ik denk dat ons eten net was bezorgd. Of er was voetbal op tv, dat kan natuurlijk ook. ;)
Je weet wel wie het is :+
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 00:58 schreef 2cv het volgende:

[..]

Aardige resolutie dan, als je via die camera kan zien dat de poten van die jongen met het groene shirt vuil zijn.
Die camera's zijn serieus best goed. Je kan alles zien. Die camera's zitten er ook omdat er niet standaard een conducteur op die treinen zitten :)
  woensdag 19 november 2014 @ 10:39:31 #180
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_146801473
Gisteren in de trein tussen boxtel en oisterwijk na de mededeling dat de trein niet verder zou gaan rijden dan station oisterwijk:

"... op dit moment weten wij nog niet of er jawel of janiet bussen zullen gaan rijden van en naar Tilburg"
  donderdag 27 november 2014 @ 09:15:54 #181
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_147047632
Ik zit momenteel in de sneltrein van Arriva: "Goedemorgen dames en heren. Wij rijden achter een vertraagde stoptrein naar Groningen. Hier door komen wij met vertraging aan in Groningen. Hoelang de vertraging is weet ik niet, maar het is wel zeker dat we vertraging hebben. Onze excuses voor het ongemak".
pi_147259401
Paar weken geleden op station Schiedam: "Dames en heren, de intercity van 22.57 naar Delft, Den Haag Holland spoor en Amsterdam centraal rijd vandaag via een andere route, ik herhaal......."
The user formerly known as mrb-Maybach
pi_147259812
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 20:31 schreef Tufkam het volgende:
Dames en heren, de intercity van 22.57 naar Delft, Den Haag Holland spoor en Amsterdam centraal rijd vandaag via een
Ik heb nu 3 keer gelezen maar zie de grap toch echt niet
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_147260078
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 20:42 schreef renwan het volgende:

[..]

Ik heb nu 3 keer gelezen maar zie de grap toch echt niet
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_147260226
Welke route?
The user formerly known as mrb-Maybach
pi_147260297
Er liggen trouwens op de normale route nog vijf stops tussen de genoemde stations.
The user formerly known as mrb-Maybach
pi_147522697
Deze poste een vriend van me net op FB:

"Dames en heren, deze trein, met als eindbestemming Veenendaal Centrum, is zojuist afgekeurd op veiligheid. Dit materieel mag daarom niet verder rijden en u wordt verzocht in Utrecht Centraal uit te stappen".

Lekker dan :{
pi_147562012
"Denkt u bij het verlaten van deze trein aan uw eigendommen. Nog altijd worden er iedere dag talloze tassen, chipkaarten, paraplus en zelfs kunstbenen en kunstgebitten achter gelaten in de trein. Vergeet deze dus niet!"
pi_147693679
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 02:32 schreef _Loki het volgende:
"Denkt u bij het verlaten van deze trein aan uw eigendommen. Nog altijd worden er iedere dag talloze tassen, chipkaarten, paraplus en zelfs kunstbenen en kunstgebitten achter gelaten in de trein. Vergeet deze dus niet!"
Deze heb ik ook gehoord, maar was nog veel uitgebreider dan jij het nu neer zet _O_
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  donderdag 18 december 2014 @ 10:19:39 #190
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_147699263
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 20:54 schreef Tufkam het volgende:
Er liggen trouwens op de normale route nog vijf stops tussen de genoemde stations.
Dat is niet grappig, dat wordt altijd gezegd.
Anders blijft die omroeper 5 minuten omroepen :')
Kaleidoscopiklimax
pi_147768577
quote:
14s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:19 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Dat is niet grappig, dat wordt altijd gezegd.
Anders blijft die omroeper 5 minuten omroepen :')
Dat snap ik, maar de trein neemt nu een "andere" route. Ik vraag mij dan af welke stations er op die route liggen.
The user formerly known as mrb-Maybach
pi_147840673
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 00:16 schreef DuTank het volgende:

[..]

Deze heb ik ook gehoord, maar was nog veel uitgebreider dan jij het nu neer zet _O_
Tussen Utrecht en Rotterdam? :D
  donderdag 25 december 2014 @ 15:21:37 #193
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147951680
Net te laat dit topic ontdekt aangezien ik een jaar lang dagelijks met de trein ging en gelukkig ook leuke dingen ben tegengekomen, weet ze alleen niet echt meer ;(
  woensdag 15 april 2015 @ 17:37:31 #194
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_151714582
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 00:16 schreef DuTank het volgende:

[..]

Deze heb ik ook gehoord, maar was nog veel uitgebreider dan jij het nu neer zet _O_
Ja ik ook, een paar weken terug van Leiden naar Alphen a/d Rijn. Ging (voor mijn gevoel) echt minuten door.

"Denk bij het verlaten van de trein aan uw bagage, ov-chipkaart, pinpas, paspoort, portemonnee, telefoon, smartphone, iPhone, uw kunstgebit, rollator of scootmobiel."

En dat was dan maar een fragment, de rest ben ik vergeten.
Kaleidoscopiklimax
pi_152050406
'Dames en heren, diegenen die met kratten bier in de trein zitten mogen weer uitstappen'
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  vrijdag 19 juni 2015 @ 18:52:29 #196
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_153673232
"Dames en heren, wij naderen station Eindhoven. De mensen die naar Guus Meeuwis gaan, veel plezier!

...

Kedeng kedeng."

Even later, net voor Helmond, de machinist:
"Wij staan nu even te wachten omdat bij station Helmond een stoptrein in de weg staat."

:')
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
  vrijdag 3 juli 2015 @ 10:44:09 #197
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_154025677
Woensdag in een stoptrein zonder airco: Dames en heren, welkom bij de NS. De Nederlandse Sauna. Helaas was airconditioning nog niet uitgevonden toen deze trein werd gemaakt.
  vrijdag 3 juli 2015 @ 21:27:07 #198
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_154041309
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 10:44 schreef morgane het volgende:
Woensdag in een stoptrein zonder airco: Dames en heren, welkom bij de NS. De Nederlandse Sauna. Helaas was airconditioning nog niet uitgevonden toen deze trein werd gemaakt.
Klinkt als:
pi_154041479
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2011 05:44 schreef Gewoonik het volgende:
Het is alweer jaren terug maar deze vondt ik wel leuk:

Dames en heren, met een vertraging van 10 minuten komen wij aan op station amersfoort. Ondanks onze vertraging konden de overige treinen gelukkig op tijd vetrekken. Mocht u in Amersfoort willen overstappen op een aansluitende trein dan dient u wat langer te wachten dan gebruikelijk.
pi_154042454
Goed topic
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 4 juli 2015 @ 08:42:03 #201
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_154052495
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 21:27 schreef Vriezzer het volgende:

[..]

Klinkt als:
[ afbeelding ]
Juist ;)
pi_158920916
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 10:39 schreef Vriezzer het volgende:
Gisteren in de trein tussen boxtel en oisterwijk na de mededeling dat de trein niet verder zou gaan rijden dan station oisterwijk:

"... op dit moment weten wij nog niet of er jawel of janiet bussen zullen gaan rijden van en naar Tilburg"
:D
pi_158920947
Vergeet niet uw tas laptop laptoptas ipad iphone smartphone androidtoestel jas bril krant tijdschrift en ja zelf uw kunstgebit elke dag vergeten de mensen deze spullen in de trein en het zou zonde zijn Dus kijk vooral nog even rond eer dat u de trein uitstapt
pi_158922113
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 06:06 schreef ManianMan het volgende:
Vergeet niet uw tas laptop laptoptas ipad iphone smartphone androidtoestel jas bril krant tijdschrift en ja zelf uw kunstgebit elke dag vergeten de mensen deze spullen in de trein en het zou zonde zijn Dus kijk vooral nog even rond eer dat u de trein uitstapt
Dat zo'n omroeper geen leestekens gebruikt in zijn berichten. ..
  zondag 31 januari 2016 @ 17:17:53 #205
246179 Hondenfluitje
Bodof, kom onder de paraplof
pi_159546504
'Dames en heren, dit is een bericht voor de mensen die bovenin de trein zitten: wij rijden zometeen een tunnel in, denk om uw hoofd!'

En die tunnel gaat onder een kanaal door, dus diezelfde conducteur heeft ook al een keer gezegd dat iedereen z'n duikbril moest opzetten en z'n adem inhouden. Kon er wel om lachen.
  zondag 31 januari 2016 @ 18:36:50 #206
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_159548836
Dames en Heren, onze trein is defect, we rijden niet verder. De ruitenwissers werken niet meer...

:')
  maandag 1 februari 2016 @ 21:11:31 #207
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_159580141
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 18:36 schreef .Neovo. het volgende:
Dames en Heren, onze trein is defect, we rijden niet verder. De ruitenwissers werken niet meer...

:')
Tsja.. dan kan je bij knooppunten echt de juiste seinen niet meer zien denk ik.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 08:42:07 #208
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_159588935
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:11 schreef Vriezzer het volgende:

[..]

Tsja.. dan kan je bij knooppunten echt de juiste seinen niet meer zien denk ik.
Borden op de vrije baan lijken me hier en daar ook vrij essentieel om te zien.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
&lt;a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;regenrace of niet?&lt;/a&gt;
  vrijdag 5 februari 2016 @ 18:34:25 #209
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_159683749
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:11 schreef Vriezzer het volgende:

[..]

Tsja.. dan kan je bij knooppunten echt de juiste seinen niet meer zien denk ik.
Jup, maar klote was het op dat moment wel :P
pi_161271610
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 22:02 schreef Geerd het volgende:
Goed topic
Jij altijd met je bloedserieuze omroepen :N
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_161271622
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 01:32 schreef renwan het volgende:

[..]

Jij altijd met je bloedserieuze omroepen :N
Verveel je je ??
Ik zwaai naar dieren.
pi_161271627
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 01:34 schreef Geerd het volgende:

[..]

Verveel je je ??
Ja :@
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_161271633
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 01:35 schreef renwan het volgende:

[..]

Ja :@
Ik ben universal soldier aan het kijken deel 1 :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_161271662
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 20:04 schreef essnhills het volgende:
'Dames en heren, diegenen die met kratten bier in de trein zitten mogen weer uitstappen'
:') want je mag geen baggage meer meedragen?
pi_161273622
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 01:42 schreef Murdera het volgende:

[..]

:') want je mag geen baggage meer meedragen?
Niet als het alcoholische bagage is op Koningsnach :P
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_165673102
In de IC vanuit Duitsland: "Dames en heren, het volgende station is Apeldoorn. Damen und Herren, nächste Station ist Apfelkorn". :')
pi_165673321
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 18:08 schreef Chule het volgende:
In de IC vanuit Duitsland: "Dames en heren, het volgende station is Apeldoorn. Damen und Herren, nächste Station ist Apfelkorn". :')
Die is al oud hoor :')
pi_165673497
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 18:21 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Die is al oud hoor :')
Nieuw voor mij.
pi_167039351
Zo'n 30 jaar geleden in de trein op Utrecht cs.

De trein komt op gang, conducteur komt de coupe binnen klimt op een bankje en spreekt ons toe:

Mensen, zoals U ongetwijfeld gemerkt heeft zat er hier iemand verschrikkelijk te ruften.
Of U allemaal een keer diep in wil ademen, dan zitten we zo weer in de FRISSE lucht.

Ben hem nooit meer vergeten.

[ Bericht 0% gewijzigd door dl3b op 02-12-2016 02:41:12 ]
Karper diem, vis van de dag
  donderdag 23 februari 2017 @ 20:54:35 #220
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_169102217
Reeds enkele malen gehoord van "de hipsterconducteur" in de Sprinter tussen Weert en Tilburg Universiteit:

"Reist u digitaal? Knuffel dan even de uitcheckpaal!"
  vrijdag 24 november 2017 @ 17:41:48 #221
337552 StevieWonder
Stevland Hardaway
pi_175283270
Tijdje geleden was er een 'sinkhole' in Amsterdam. Toen deze gerepareerd werd reed de tram via een andere route.

De eerste keer dat we de normale route reden zei de conducteur:

"Dames en heren, kunt u allemaal aan de linkerkant van de tram gaan zitten, we gaan de sinkhole over" :o
pi_195077453
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 22:02 schreef Geerd het volgende:
Goed topic
  Moderator vrijdag 3 juni 2022 @ 21:15:06 #223
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_204955316
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 22:02 schreef Geerd het volgende:
Goed topic
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 12 december 2023 @ 20:22:53 #224
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_211598661
Pas geleden zat ik in de trein van Utrecht naar Leiden, een SLT Sprinter met zo'n oud gaar reisinformatiescherm die blijkbaar niet werkt bij extra ingelegde treindiensten.

Beste reizigers, u bevindt zich in de Sprinter van Utrecht naar Leiden Centraal.... (standaard verhaal, en de hele riedel van te stoppen stations). Zoals u ziet zijn de reisinformatiechermen in de trein leeg, dus zal ik de stations vandaag omroepen. De reden hiervan is omdat Truus, ons reisinformatiesysteem, een vakantiedag heeft opgenomen.
pi_211600810
lol:P
  woensdag 13 december 2023 @ 01:24:17 #226
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_211601042
Bij aankomst op Rotterdam CS:

Dit is het eindpunt van deze trein. Vergeet bij het uitstappen niet aan uw bagage.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')