Van je vrienden moet je het hebbenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
ja mijn pc liep weer vast door die dingen
Stom zegquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
ja mijn pc liep weer vast door die dingen
ja iddquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Van je vrienden moet je het hebben
Dankjequote:Op woensdag 2 februari 2011 22:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja iddik zag mezelf staan bij users waar ik nooit van gehoord heb
Ik heb een keer een discussie gevoerd met Olgaquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van jou en Olga
Ohquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb een keer een discussie gevoerd met Olga
Heb ik ook wel eensquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja iddik zag mezelf staan bij users waar ik nooit van gehoord heb
Oh?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb een keer een discussie gevoerd met Olga
Hihiquote:
Niet haten op Olgaquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van jou en Olga
Breng jij me met de auto?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het land van ooit bestaat niet meer
quote:
quote:
Wil je dat?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Is dat een uitnodiging tot zoenen?
quote:
Nja, doe ik ook weleens als het niet zinnig isquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow oke, ik dacht dat er wat was door je PI
ow oke, sorryquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nja, doe ik ook weleens als het niet zinnig is
Voor mijn nieuwsgierigheidquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Waarvoor moet jij sorry zeggen?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Pas op want ik trap je ballen
Niet nodig johquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Voor mijn nieuwsgierigheid
Moet ik naast je komen liggen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga in mister beddelie liggen met mn telefoon, ben zo terug dus
Tot zoquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
Tot zoquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hoi lekkere dingen, wie wilt er naast mij komen liggen??
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Moet ik naast je komen liggen?
Jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik vroeg als eerst en zero als laatst en je vraagt hemquote:
Wie het laatst lacht..quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik vroeg als eerst en zero als laatst en je vraagt hem, ik ken mijn positie.
Okay.quote:
Hou gewoon je keus, ik ben niet belangerijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga niet kiezen, dat vind ik kinderachtig
Ik heb hem gekregenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga niet kiezen, dat vind ik kinderachtig
belangerijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hou gewoon je keus, ik ben niet belangerijk
ja FF had al rood gestreept, maar kben druk met wat anders bezigquote:
Nee.quote:
Blijkbaar. Ik blijf nog een kwartiertjequote:Op woensdag 2 februari 2011 23:29 schreef Bos81 het volgende:
Iedereen ligt zeker al te maffen hierzo
Stuquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik blijf nog een kwartiertje
Vogeltjequote:Op woensdag 2 februari 2011 23:31 schreef 92Merel het volgende:
Nee hoor, ik was bezig met films ordenen en overzetten
Wow, download je graag zoveel films johquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ook goed![]()
Vandaag 'pas' 6 films binnen gehaald
Okeequote:Op woensdag 2 februari 2011 23:31 schreef 92Merel het volgende:
Nee hoor, ik was bezig met films ordenen en overzetten
Moest 3 Saw films voor mn broertje downloaden, die heeft zaterdag zn verjaardagsfeestje en wil hij die gaan kijkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow, download je graag zoveel films joh![]()
Jaaaaquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:39 schreef QuincydeKoster het volgende:
Kewl ik sta ook in die "vriendjesgraven"
Leukquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Moest 3 Saw films voor mn broertje downloaden, die heeft zaterdag zn verjaardagsfeestje en wil hij die gaan kijken![]()
En gelijk The Social Network en Charlie St. Cloud binnengehaald, 3 anderen zijn nog bezig maar willen niet opschieten
Owh, red je het er wel een beetje mee?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:41 schreef QuincydeKoster het volgende:
En dat terwijl ik de laatste tijd nogeeneens echt actief ben op FOK!
Krijg echt hopen met leerwerk, werkstukken en verslagen opgeschoven nu
Jaaquote:
Redelijk. Vanmiddag en aan het begin van de avond was het weer te zwaar. Had eigenlijk een vergadering bijeenkomst van het vrijwiligerswerk, maar kon me er niet toe zetten.quote:
Oke.. Maar wel mooi dat het 's ochtends goed ging danquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Redelijk. Vanmiddag en aan het begin van de avond was het weer te zwaar. Had eigenlijk een vergadering bijeenkomst van het vrijwiligerswerk, maar kon me er niet toe zetten.
Ja en krijg nu ook iets lichtere medicatie. Dus dat si ook weer positief.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oke.. Maar wel mooi dat het 's ochtends goed ging dan
Tja vervelend.. maar kan gebeuren toch?
Oh, doe je goedquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en krijg nu ook iets lichtere medicatie. Dus dat si ook weer positief.
Ja, ook meer om te kijken of ik door de oude meds me zovaak nutteloos en pufloos voel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, doe je goed![]()
Da's echt een hele stap vooruit lijkt me !
Pleasurequote:
Het zou zomaar kunnen.. Beïnvloed je gedrag toch wel erg altijd..quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ook meer om te kijken of ik door de oude meds me zovaak nutteloos en pufloos voel.
Ik heb meer enge verhalen over risperdal gehoord.
quote:Men weet van risperidon niet hoe het exact werkt. Er bestaan wel enkele theorieën over hoe risperidon werkt en wel is bewezen dat risperidon kan helpen om bepaalde symptomen van psychiatrische stoornissen te verhelpen.
quote:Om de kans op tardieve dyskinesie, een ongeneeslijke bijwerking die bij langdurig gebruik van hoge doses antipsychotica kan optreden, zo klein mogelijk te maken moet zo laag mogelijk worden gedoseerd.
Op 11 april 2005 heeft de Amerikaanse Food and Drug Administration een waarschuwing uitgegeven dat bij ouderen, die dement zijn, en een gedragsstoornis hebben die met risperidon wordt behandeld, de sterftekans met een factor 1,6 tot 1,7 toeneemt [1].
In de zomer van 2009 ontdekte een Nederlandse psychiater dat bij een aantal jongens die Risperidon slikken borsten kregen[bron?]. Een Amerikaanse jongen die borsten door de risperidon kreeg is zelfs naar de rechter gegaan[bron?].
Ohh, oke dat scheelt welquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:59 schreef Bos81 het volgende:
Ja, maar ik slikte maar 2 mg dat is niet zoveel.
Bij mij dus vooral voor het laatste. Had op een geven moment het heel snel gehad op een dag, dat ik zelf heel erg gespannen raakte of in tranen uitbarstte. Toen dus die risperdal gekregen, maar dat het wel tot gevolg dat ik (weer) depressieve klachten kreeg.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohh, oke dat scheelt wel![]()
Het wordt wel echt voor een hoop verschillende dingen gebruikt
Het middel is geregistreerd voor gebruik bij de behandeling van schizofrenie, ernstige agressie bij dementie, en manische episodes. Artsen zetten risperidon ook in bij andere aandoeningen als bipolaire stoornis, sommige depressies en het Syndroom van Gilles de la Tourette. In lage doseringen wordt het ook ingezet bij stoornissen in het autismespectrum.
Hmm oke.. wel vervelendquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij mij dus vooral voor het laatste. Had op een geven moment het heel snel gehad op een dag, dat ik zelf heel erg gespannen raakte of in tranen uitbarstte. Toen dus die risperdal gekregen, maar dat het wel tot gevolg dat ik (weer) depressieve klachten kreeg.
Okeequote:Op donderdag 3 februari 2011 00:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hmm oke.. wel vervelend
Vreemd eigenlijk, aangezien het ook in de manische periode bij bipolaire stoornissen wordt gebruikt, om dat te onderdrukken, dus dan klinkt het in mijn hoofd logisch dat het depressie tot gevolg kan hebben.
Late reactie sorryquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Owh, red je het er wel een beetje mee?![]()
[..]
Jaa![]()
Ik heb ze nog nooit gezien, wil het nog wel
Er zal ongetwijfeld wel een logisch proces achter zitten dat ik niet snap (hopelijk met een paar jaar studie achter de rug wel)quote:
Komt goedquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:14 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Late reactie sorry
Red het allemaal net wel net niet
Redelijk, kan beter. Moest gister naar ziekenhuis voor polsquote:
Die auto isquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Redelijk, kan beter. Moest gister naar ziekenhuis voor pols![]()
En vrijdag eigen auto
Pijn sinds april met bewegen en kracht zetten enzo, dus is wel minder..quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die auto is
Maar wat was er met je pols?
Je wilt iets gaan doen in de gezondheidzorg/medicijnen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Er zal ongetwijfeld wel een logisch proces achter zitten dat ik niet snap (hopelijk met een paar jaar studie achter de rug wel)
[..]
Komt goed
[..]
Redelijk, kan beter. Moest gister naar ziekenhuis voor pols![]()
En vrijdag eigen auto
en bij jou ?
hmmm vaag verhaalquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Pijn sinds april met bewegen en kracht zetten enzo, dus is wel minder..
Diverse diagnoses gehad, maar oplossing daarvoor hielp allemaal niks en nu dus naar de plastisch chirurg geweest en die heeft er met een spuit in zitten roeren en me (nogmaals) rontgenfoto's laten maken.
Biomedische wetenschappen, dus jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je wilt iets gaan doen in de gezondheidzorg/medicijnen?
ja, zeer vaagquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm vaag verhaal
pijn is niet fijn
Okeequote:Op donderdag 3 februari 2011 00:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Biomedische wetenschappen, dus ja
mag niet klagen momenteel,quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
ja, zeer vaag
Inderdaad en ik haat prikken![]()
Maar hoe gaat t allemaal met jou?
Mooizoquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mag niet klagen momenteel,
werk gaat redelijk, prive thuis niet al teveel ruzie dus goed eigenlijk
beetje op en afgaand, vrouw met depressie aan de pillen, dus in slechte tijden nogal eens ruziequote:Op donderdag 3 februari 2011 00:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mooizo![]()
Had je eerst meer ruzie dan?![]()
Niet fijn
Prikken is niet fijn nee.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
ja, zeer vaag
Inderdaad en ik haat prikken![]()
Maar hoe gaat t allemaal met jou?
Oeh bah depressiesquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beetje op en afgaand, vrouw met depressie aan de pillen, dus in slechte tijden nogal eens ruzie
Owh klinkt moeilijk..quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beetje op en afgaand, vrouw met depressie aan de pillen, dus in slechte tijden nogal eens ruzie
Oh wow, nog nooit van gehoord, maar klinkt niet fijn..quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Prikken is niet fijn nee.
Ik leid aan deze aandoening en moet ioeder jaar onder de MRI-scan, Krijg ook altijd een spuitje met vloeistof om mijn hersenen wat beter te kunnen strekken. Durf nooit te kijken naar de spuit die naar binnen gaat.
Dank je welquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Owh klinkt moeilijk..
Mijn opa was ook depressief, was ook geen succes voor zn huwelijk..
Sterkte in ieder geval, hoop dat het snel weer beter met je vrouw gaat !
Mooi!quote:Op donderdag 3 februari 2011 07:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Morgen MD
Nog een dagje werkenEn vanavond weekeeeeend
quote:
quote:
Je doet maar...quote:
hij is al opquote:
Mogguh! chickiequote:
Chick!quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 07:57 schreef NBT het volgende:
Is het al 5 uur.......?...... ben nog een beetje moe...
Komma vergetenquote:Op donderdag 3 februari 2011 07:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar ga jij je huis eten? lees ik dat nou goed op twitter?
heb een looie pijp...quote:
of een 't'quote:
nee... ik ben niet zo slim... ik begreep het verkeerd...quote:
ik las seks!quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:09 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Mwah.. Eindelijk een ochtend zonder stress
quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:13 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Dat ook maar dat is al een tijdje zoOver een weekie weer
Omdat ik een vaste relatie heb (It's a miracle) (Wauw ik heb echt weinig relaties gehadquote:
Ik zal voor je duimen en anders hossel ik wel een gozer voor jequote:
Hosselaar jwz jongu!quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:22 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik zal voor je duimen en anders hossel ik wel een gozer voor je
wat voor iemand wil je?quote:
quote:
of een ridderquote:Op donderdag 3 februari 2011 08:26 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Gewoon een willekeurige zwerver kiezen
quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:28 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Een willekeurige ridderzwerver met de naam Andries?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik had al met Andries gedaan toen MaleDuck maar niet kwam
eetsequote:Op donderdag 3 februari 2011 08:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ben ontbijten! Tot later liefjes
Nu pasquote:
Sterkte!quote:
Tot 5.. Maar daarna wel weekeeeendquote:Op donderdag 3 februari 2011 08:38 schreef NBT het volgende:
[..]
eetse![]()
[..]
Nu pastot hoelaat moet je
![]()
[..]
Sterkte!
me too!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Tot 5.. Maar daarna wel weekeeeend
jaaaa!quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Tot hoe laat moet je? Ook tot 5?
Tja, je kan niet alles wat je wil krijgen hea...quote:
mooie afsluiter van dit topic!quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, je kan niet alles wat je wil krijgen hea...
So long GRTD, we zullen je missenquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mooie afsluiter van dit topic!
Kresquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:23 schreef kres het volgende:
Morgen...
Ik heb nog niks teruggelezen maar ik doe een gok...
Er is in afgelopen 30 min vast en zeker over sex en neuken gepraat..
quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:23 schreef kres het volgende:
Morgen...
Ik heb nog niks teruggelezen maar ik doe een gok...
Er is in afgelopen 30 min vast en zeker over sex en neuken gepraat..
Wat hebben jullie met de vrouwen gedaan ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Alleen Michhas en ik hebben in dat half uur gepost en wij praten daar niet over
quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:28 schreef kres het volgende:
[..]
Wat hebben jullie met de vrouwen gedaan ?
ahh kijk. Daar steekt er een dr kop op.quote:
Jaquote:
Okequote:Op donderdag 3 februari 2011 09:43 schreef Zeroku het volgende:
Maar even, moet om half 12 naar school.
Welcome to my lifequote:Op donderdag 3 februari 2011 09:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
Omg ik voel me weer zo blij en druk als ik weet niet wat
Moeten we bang worden of valt het wel mee ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
Omg ik voel me weer zo blij en druk als ik weet niet wat
En wat nou als je allebei bent?quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
Beter dat je blij bent als depressief...
Een beetje. Ik ben wat kalmer, kan de dingen wat rustiger bekijken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja dat is niet lekker nee, werken je nieuwe medicijnen wel?
Yup.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
En dat komt doordat ze dan uitgewerkt zijn ofzo en je dan weer druk wordt??
quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:44 schreef Zeroku het volgende:
Ik wil verder kijken, maar dat haal ik niet
Ik ben er nog evenquote:
Ja, echt. Veel te spannend nuquote:
quote:
Chocolade kuikenquote:
Jaa prima hoor. Lekker van mijn vakantie aan het genietenquote:
Ja en het mag ook niet te ver weg zijn, en de schaatsbaan zit hier redelijk in de buurtquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ehm schaatsen is wel tofverder ben ik ook niet zo origineel
Oke, schaatsen it isquote:
Komt vast wel weerquote:
Gewoon normaal, stond aan de mandjeskassa bij de AH had afgerekend kreeg voetbalplaatjes. Vrouw na mij had iets minder, was nog met inladen bezig en toen zei ze, Meneer wacht even dan krijgt u mijn voetbalplaatjsesquote:
Sorry, ben er nooit goed in geweest..quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:01 schreef Oceanview het volgende:
Presentatie maken met domme mensen
jij zit niet naast mequote:Op donderdag 3 februari 2011 12:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry, ben er nooit goed in geweest..
Moet je prezi gebruiken, dat is leukerquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:01 schreef Oceanview het volgende:
Presentatie maken met domme mensen
wat gebruiken?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Moet je prezi gebruiken, dat is leuker
ben jij een jongen en heb je enorme baardgroei?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
Het spijt me dat ik zo dom ben OV
Ja klopt., en ik kan ook niet zeggen dat ik echt dom ben, heb genoeg kwaliteiten. Maar presentaties maken.. Niets voor bossie.quote:
Sudoku, nooit gesnapt en nooit gedaanquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt., en ik kan ook niet zeggen dat ik echt dom ben, heb genoeg kwaliteiten. Maar presentaties maken.. Niets voor bossie.
Geef mij maar een 5 sterren sudoku (van denksport) en ik ben 15-20 minuten stil.
Bedankt, maar gaat meer om de inhoudquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
www.prezi.com
Online presentatie tool die erg leuk en simpel werkt
quote:
quote:
He... dat klinkt bekendquote:
Nee je bent groot en breed en behaardquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja he, zie ik er leuk uit als jongen??
Beterquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hmm dan ga ik wel als meisje door het leven
goed planquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hmm dan ga ik wel als meisje door het leven
ik ookquote:
kom jongens, nu met zn allen zeggen dat het niet zo is!quote:
wil je dat echt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |