Iedereen die stemt heeft een IQ onder de 80.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:54 schreef eriksd het volgende:
Eigenlijk zou iedereen met een IQ onder de 110 niet mogen stemmen.
Ik ken ze, ik heb van de week nog zo'n klein pakje gekocht bij de ah voor zo'n 1,50, opzich best lekker voor naar het eten maar voor de rest is het niet iets wat je even tussen het werken of de lessen door doet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:54 schreef mlg het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik begon met die moods sigaartjes met filter, en uiteindelijk die sprints. Die moods sigaartjes zijn tegenwoordig helemaal in bij de jongeren. Het zal wel de filter zijn. In ieder geval wou ik me daarvan distantiëren, en ben ik sprints gaan roken.
"Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results."quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Iedereen die stemt heeft een IQ onder de 80.
Moods "sigaren" zijn een belediging voor het woord sigaar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ken ze, ik heb van de week nog zo'n klein pakje gekocht bij de ah voor zo'n 1,50, opzich best lekker voor naar het eten maar voor de rest is het niet iets wat je even tussen het werken of de lessen door doet.
Krijg je tenminste borsthaar vanquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je kan altijd nog overgaan op Dragon zware shag
Die kun je tenminste over je longen doen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moods "sigaren" zijn een belediging voor het woord sigaar.
Het gemiddelde IQ op het MBO is 105, HBO 115 en WO 123.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:56 schreef phpmystyle het volgende:
IQ 110? Dat haal ik waarschijnlijk net
Waarom zou je dat willen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die kun je tenminste over je longen doen.
Line-up van GR:quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik sta open voor alles, want mijn Burning Man plannen zijn verneukt.
Hoezo gaat Burning man niet door trouwens?quote:Of Mice and Men
Impending Doom
Anberlin
Danko Jones
Army of Freshmen
Madball
Asking Alexandra
Millencolin
August Burns Red
Miss May I
The Blackout
Morning Again
BoySetsFire
No Friends
Brotherhood Foundation
No Trigger
Cancer Bats
NOFX
Circa Survive
Old Man Markley
CIV
Piebald
Comeback Kid
Rufio
Craig's Brother
Saves The Day
Dashboard Confessional
Shai Hulud
Dead to Me
Snapcase
Dear Landlord
Social Suicide
The Descendents
Streetlight Manifesto
Devils Brigade
Sugarcult
Dropkick Murphys
Teenage Bottlerocket
Every Time I Die
The Acacia Strain
Flogging Molly
The Black Pacific
Further Seems Forever
The Ghost Inside
Goldfinger
Thursday
Grave Maker
Twin Atlantic
Grey Area
The Used
H2O
Veara
Hatebreed
We Came As Romans
Hello Homer
Whitechapel
Hoods
Daarom ook gaan roken, omdat ik absoluut niet op de sigaretten wil/wou terugvallen. Ik rook niet gauw een sigaar op straat. Dat oogt me weer net te decadent.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ken ze, ik heb van de week nog zo'n klein pakje gekocht bij de ah voor zo'n 1,50, opzich best lekker voor naar het eten maar voor de rest is het niet iets wat je even tussen het werken of de lessen door doet.
Heb je "Jesus Camp" al gezien. Ook erg benauwend.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:57 schreef KoosVogels het volgende:
Docu 'Friends of God' aan het kijken. Doet je toch wel huiveren.
Verschrikkelijk inderdaadquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb je "Jesus Camp" al gezien. Ook erg benauwend.
Dat is dan weer wel zo, waarom of mensen je raar aankijken wanneer je een echte sigaar opsteekt begrijp ik nog steeds niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:00 schreef mlg het volgende:
[..]
Daarom ook gaan roken, omdat ik absoluut niet op de sigaretten wil/wou terugvallen. Ik rook niet gauw een sigaar op straat. Dat oogt me weer net te decadent.
Bij de JOVD is het usance.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:00 schreef mlg het volgende:
[..]
Daarom ook gaan roken, omdat ik absoluut niet op de sigaretten wil/wou terugvallen. Ik rook niet gauw een sigaar op straat. Dat oogt me weer net te decadent.
Ik wel, pure indoctrinatie.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, daar viel mn smoel echt van open. Trouwens, geweldige docu-website.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, zat net te kijken. Zit echt heul veul leuks tussen.quote:
De linkse hippies waarmee ik zou gaan bedachten opeens dat een RV huren voor 3 weken, naar de VS. vliegen, eten, drinken, etc. geld kostte .. ja en dat is niet de bedoeling natuurlijk ...quote:Hoezo gaat Burning man niet door trouwens?
Waarom stoppen met sigaretten?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:00 schreef mlg het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |